1.95 mquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef LuNaTiC het volgende:
@ mn laatste slimme () opmerking:
dus Isaksson speelt niet? oke, epic fail for me en pwned!
Niet dat ik het onderscheid tussen wie dan ook @ deze gare streams zou kunnen maken anyway.
Is Ramos overigens ook niet iets van 1.96m ofzo?
Pixelbrei galore!
Of jij, overduidelijk dat Ramos in de goal staat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jullie zien ze vliegen, Alcides en Isaksson worden genoemd.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jullie zien ze vliegen, Alcides en Isaksson worden genoemd.
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of jij, overduidelijk dat Ramos in de goal staat.
Quote die dan is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.
Neen, ik zeg toch dat Isaksson niet speelt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.
Jep, maar je richt het op mij en ik was niet degene die zei dat hij wel speelde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, ik zeg toch dat Isaksson niet speelt?
Maar jouw post lijkt alsof je zegt dat de commentatoren enzo zeiden dat hun speelden. Ofja zo begreep ik hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jep, maar je richt het op mij en ik was niet degene die zei dat hij wel speelde.
Die Vukcevic ziet er trouwens uit als een 30'er maar is pas 22.
Dat vroeg ik dus, hij leek er op, maar ik weet eht niet zeker.quote:
Amrabat, Isaksson en Brechet ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:41 schreef Ruudt het volgende:
Jep, Manco loopt nu weer warm.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Manco
Oh, en Dj_Day-V, je signature is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |