abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60577642
Tuurlijk krijg je uitgerekte huid wel weer strakker. Kijk maar hoe snel het zich al herstelt na een bevalling, van drie meloenen tot 1 meloen, en later nog minder (even plastisch uitgedrukt). Maar je zult er zelf hard voor moeten trainen denk ik. Heb ik nooit gedaan en dus...vel over. Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon m'n eigen schuld is.

(word wel een beetje depri altijd van deze topics )
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:53:11 #62
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60577979
6 weken na de bevalling was ik al echt wel bezig met hoe ik aan het terugplooien was hoor - die 6 weken weet ik nog omdat ik toen naar de verloskundige ging voor de follow-up en ik toen hartstikke blij was dat ik net zoveel woog als voor de zwangerschap. Ik vind de vraag van TS dan ook helemaal niet zo gek en ik vind het net als Tex ook frappant dat er toch wat 'onaardig' gereageerd wordt her en der - alsof het zo ontzettend naief en raar is dat je je 7 weken na de bevalling afvraagt wat er met je lijf gebeurt en gaat gebeuren. Een beetje gezonde interesse in je herstel kan toch helemaal geen kwaad? Om er na 7 weken al helemaal depressief van te worden en het terugplooien de tijd niet geven is dan uiteraard weer het andere uiterste, maar ik geloof niet dat TS dat zo bedoelde.

Anyway, ik heb er ook een mooie 'pouch' (tussen navel en schaamstreek) bij die ik voorheen niet had en ik vraag me echt af of die ooit nog weg gaat, maar ik maak me voorlopig eerst meer zorgen om de bovenste zwemband die ik voor de zwangerschap ook niet had Veel buikspieroefeningen en veel wandelen is mijn devies.. (en nu dat ook echt volhouden )

Oh, en Marlieske en KD (zo snel!! ) - jullie zien er echt wonderbaarlijk goed uit!

[ Bericht 12% gewijzigd door jellyrose op 05-08-2008 16:01:13 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:55:07 #63
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_60584315
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Wel dus

Heb niet echt behoefte om voor en nafoto's te plaatsen van mijn schort, maar geloof me dat het echt wel kleiner wordt (Overigens is dan in drie jaar tijd, niet binnen no time)
Jij hebt ook nog best wel jong vel bent ook nog best jong, Troel.
Met mijn gejojo, qua gewicht, merk ik wel verschil met 10 jaar terug.
Ik denk wel dat TP het iets meer tijd moet geven dan 7 weken.

Verder even een diepe voor KD. Ik schreef het al eerder in het fototopic. Je ziet er zo snel weer prachtig uit.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:33:41 #64
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60585258
dank jullie wel..
pi_60586574
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
Het rekt volgens jou niet terug, maar het kan wel minder worden? Bij mij is minder worden gelijk aan terugrekken zeg maar
Pffff, ik geloof best dat je het een stuk beter hebt gekregen. Ik zeg ook niet dat het niet verbeteren kan, immers als je je spieren traint verbrand je ook vet. Maar uitgerekte huid dat als een schort valt krijg je niet meer terug in oude staat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60586645
Dank jullie wel

Maar hier was het lang niet zo snel als bij KD... whoow kannone wat ben je snel weer terug geplooit KD!
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')