quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef bondgirl007 het volgende:
I hou van mannen die van Romantische films houden.Die zijn meestal lief
![]()
quote:(en houden van koken)
Ik hou van meisjes die van mijn kookkunsten houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef bondgirl007 het volgende:
(en houden van koken)
Dus als ik niet van afwassen hou, ben ik niet lief en hou ik waarschijnlijk niet van jouw kookkunsten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes die van mijn kookkunsten houden.Die zijn meestal lief
(en houden van afwassen)
Volle borden kun je niet afwassen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dus als ik niet van afwassen hou, ben ik niet lief en hou ik waarschijnlijk niet van jouw kookkunsten?
uni hè..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
oooooooooh, nu snap ik hem.
slim van jou
Echte mannen tonen geen medelijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:52 schreef Dejannn het volgende:
Weer een mislukt topic van TS, ik begin echt medelijden te krijgen
quote:
ja maarja hij is geen man lees zn topic in relaties maar How to be a man?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:54 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Echte mannen tonen geen medelijden
Zou jij wel willen hè.. Ouwe geilertquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Mannen met gevoel, ze zijn er. Wat geeft het? Meestal zijn het ook homo's, maar dat terzijde. Deepart kom er maar in.
Nooit gezien helaas..En My Sassy Girl (koreaanse film) heb ik nooit gesnapt..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:31 schreef Dolichologofobie het volgende:
Pride and Prejudice, Atonement, Becoming Jane...
Cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nooit gezien helaas..En My Sassy Girl (koreaanse film) heb ik nooit gesnapt..
K3G daarentegen blijft gewoon mooi
Eens met die klacht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:34 schreef 2609 het volgende:
wtf manhoe lelijk is dat dan
als echte man moet je naar films als rambo en rocky kijken en niet naar films als ik weet even geen namen maar misschien iemand anders wel
Ik hou van films uit verschillende landen zoals je kunt lezen...quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:18 schreef Topspin het volgende:
50 first dates vond ik wel een leuke film als hetero man.
Wat dacht je van Groundhog dayquote:
Hij krijgt er ook lessen genoeg voor hè!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:32 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat dacht je van Groundhog day
Bill Murray de meest ongevoelige persoon in een film ooit die romantisch gaat zijn
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook lessen genoeg voor hè!
Zo kan ik het ook
Zijn géén Amerikaanse films, maar Britse films. Gebaseerd op Engelse novels.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik hou van films uit verschillende landen zoals je kunt lezen...![]()
Amerikaanse films sla ik de laatste tijd een beetje over.
Je hebt een IT icoon maar ook daar komt Romantiek in voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend houdt ook van romantische films
Romantische films
Splatter
Dan heb je het boek vast nooit gelezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je hebt een IT icoon maar ook daar komt Romantiek in voorNiet de clown maar de kinderen als jeugdliefde en daarna als ze volwassen zijn
Sowieso kun je de vriendenband onderling van de personages als een soort van Romantiek zien omdat het gaat om vriendschap, vertrouwen en steun.
Ik ging ff uit van je usericonquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je het boek vast nooit gelezen
is bekend van vrouwen. Je versiert een dame ook het beste door over vrouwendingen te pratenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef bondgirl007 het volgende:
(en houden van koken)
Naja, ik heb niks tegen het principe romantiekquote:
Helaas wel. Ik kijk het ook alleen maar voor Colin.quote:
autistquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik kijk het ook alleen maar voor Colin.
Jouw reactie is om deze reden vrij overbodig.
Toch wel een klein beetje pwndquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik kijk het ook alleen maar voor Colin.
Jouw reactie is om deze reden vrij overbodig.
? Excuse me. Ik kijk alleen zwakzinnige wijvenfilms als Colin in speelt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Toch wel een klein beetje pwnd
Dat is ook het mooie aan jequote:Op zondag 3 augustus 2008 03:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
? Excuse me. Ik kijk alleen zwakzinnige wijvenfilms als Colin in speelt.
Yes, je hebt 'r teruggepwndquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Schattig, users die woorden gebruiken waar zij de betekenis niet van weten.
OMG I'm soooo with you!quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Schattig, users die woorden gebruiken waar zij de betekenis niet van weten.
Neem KLB niet al te serieus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb maar een paar autisten in mijn familie, dus ik blaat uiteraard maar wat
Oh sorry, ik paste me even aan aan jouw niveauquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Neem KLB niet al te serieus.
Jij bent zeker een stille he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb maar een paar autisten in mijn familie, dus ik blaat uiteraard maar wat
If you follow, you will never lead. (café Hermes in Antwerpen)quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh sorry, ik paste me even aan aan jouw niveau
Ik dacht... Zal ik mijn favoriete filosoof Kierkegaard citeren... Maar ach, ik houd het toch simpel om 04:12.quote:
Ow, ik ken de echte filosofen hoor. Maar die Fok-filosofen...tsja....quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik dacht... Zal ik mijn favoriete filosoof Kierkegaard citeren... Maar ach, ik houd het toch simpel om 04:12.
Good for you. Of/Of is mooi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, ik ken de echte filosofen hoor. Maar die Fok-filosofen...tsja....
Dan denk ik dat je de mijne nog niet hebt gezienquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij die van Parafernalia nog niet hebt gezien.
pics / happen verhaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de mijne nog niet hebt gezien
En ik ben eigenlijk meer van de kleine tieten..maar respect hoorquote:
True!!1 Die ander lijkt wel kleiner terwijl ie dichterbij is!!1zweiquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:40 schreef EggsTC het volgende:
Tis maar einz!11 tiet die ze aanwijst hoor
Uh? Romantisch... ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Moet je eens "De passievrucht" kijken die nu op ned.3 is....
Heerlijke film!
Mooie vrouwquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:35 schreef Stormqueen het volgende:
tnx, kan ik eindelijk gerust gaan slapen
idd!!!111hertmitgeweiquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
True!!1 Die ander lijkt wel kleiner terwijl ie dichterbij is!!1zwei
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooie vrouwSlaap lekker
![]()
*gaat zich nog even afvragen wat dat groene ding op dat tafeltje is..........
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
idd!!!111hertmitgewei
Dit vraagt om meer pics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |