En dan op de achterkant "Kankert" HAHAHAHAHHAHAH!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:25 schreef john88 het volgende:
zet aids op je shirt
moet ie er eerst heen gaan, lamlulquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef Rekkie het volgende:
Ronaldo...... want een jankbek ben je al
Oh sylvie wil neuken heur, geen twijfel, maar niet met jou al was dehet laatste man eh....... voorwerp op aardequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef 2609 het volgende:
als ik nou van der vaart zet misschien wilt sylvie dan neukensylvie
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
moet ie er eerst heen gaan, lamlul
ik weetniet hoor maar kan ook als ik ga voetballen of lekker met korte broek op het strand dat staat gewoon goed hoor net alsof jij verstand van mode hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef El_Rolando het volgende:
TS wil met een voetbalshirt over straat gaan lopen.
Nou slechter dan jouw smaak kan niet...... getuige je avatar en je wens voor een voetbalshirtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik weetniet hoor maar kan ook als ik ga voetballen of lekker met korte broek op het strand dat staat gewoon goed hoor net alsof jij verstand van mode hebt
je gaat toch godverdomme geen spelersnaam laten bedrukken op een shirt van een club waar die speler helemaal niet speelt?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]want anders kun je geen naam laten drukken?
Droeftoetertje toch
Voetbalshirtsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je gaat toch godverdomme geen spelersnaam laten bedrukken op een shirt van een club waar die speler helemaal niet speelt?!
zomg n00b
welja gooi het nu maar over die boei he!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voetbalshirts
Nuff said, ongeacht de bedrukking
En als er "Rekkie" opstaat is het ineens wel een bazen shirt zeker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voetbalshirts
Nuff said, ongeacht de bedrukking
Vanaf de beginne.... je moet het wel kunnen lezen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
welja gooi het nu maar over die boei he!
Wat snap jij niet van ongeacht de bedrukking?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef deepart het volgende:
[..]
En als er "Rekkie" opstaat is het ineens wel een bazen shirt zeker?
Portugalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vanaf de beginne.... je moet het wel kunnen lezen natuurlijk.....
Als ik jou was zou ik een shirt van het Portugees elftal kopen met als bedrukking Schweinsteiger er op
Damn, herken nou eens sarcasme als het er staat..... het wordt bijna je neus naar binnen gedrukt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Portugal
Schweinsteiger
Ben jij zo'n semi-intellectueel die bij alles wat over voetbal gaat nog even moet benadrukken dat hij voetbal haat en dat hij veel te intelligent daarvoor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |