Omdat je dan elke week een nieuwe plaat aan kan schaffen omdat dat keihard inbrandt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:21 schreef focal het volgende:
Ik snap bij keramische kookplaten het nut van de pan niet echt. Waarom zou je niet gewoon je ei op de plaat gooien?
Mensen die denken dat er een alternatief is voor gasquote:
Omdat die kookplaat niet in de vaatwasser kan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:21 schreef focal het volgende:
Ik snap bij keramische kookplaten het nut van de pan niet echt. Waarom zou je niet gewoon je ei op de plaat gooien?
Dit dus, gas =quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er een alternatief is voor gas
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat je dan elke week een nieuwe plaat aan kan schaffen omdat dat keihard inbrandt...
En succes trouwens met je ei van de glasplaat te knabbelen
Jij doet zeker niet meer dan af en toe een ei bakken ? Een electrisch of keramische plaat is veel te traag om zinvol te zijn. Inductie is nog steeds vervelend omdat lang niet alle pannen er op kunnen, verder is het lastig om de temperatuur te regelen als je geen vuur ziet/voelt/hoort.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:37 schreef Niconigger het volgende:
Inductie FTW. Een plaat (elektrisch/keramisch) vind ik sowieso beter dan gas (2008 ;') )
Nee ik kan meer koken/bakken dan alleen een ei. Het is een feit dat het moeilijk is om pannen te krijgen die ook op inductie kunnen, en van dat trage vind ik wel meevallen. Ik vind het juist handiger dat je een cijfertje ziet ipv letten op hoe hoog het vuur moet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Jij doet zeker niet meer dan af en toe een ei bakken ? Een electrisch of keramische plaat is veel te traag om zinvol te zijn. Inductie is nog steeds vervelend omdat lang niet alle pannen er op kunnen, verder is het lastig om de temperatuur te regelen als je geen vuur ziet/voelt/hoort.
Dat is helemaal geen feit. Inductiepannen worden te pas en te onpas aangeboden. Zelfs de IKEA pannen kunnen op inductie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef Niconigger het volgende:
Het is een feit dat het moeilijk is om pannen te krijgen die ook op inductie kunnen, en van dat trage vind ik wel meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |