duh, denk je daar aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
als je houd van een pik in je kontje ben je gewoon homo hoor dan kan je het wel een andere naam lopen geven maar wie loop je dan in de maling te nemen![]()
leg eens uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:08 schreef 2609 het volgende:
ik kwam er opeens op door wat zo een homo in een andere topic zei
Jij bent echt nu al mijn favo userquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
als je houd van een pik in je kontje ben je gewoon homo hoor dan kan je het wel een andere naam lopen geven maar wie loop je dan in de maling te nemen![]()
daar hebben we umquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Jij bent echt nu al mijn favo user![]()
![]()
. Heerlijke bashtopics maak je
Hij heeft mijn moe-topic nog niet gezien, wel jammer, ik zat gewoon te wachten op een kutreactie van hemquote:
o ja is zelfde makerquote:
juist want dat is dan weer fucking geilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zei al in een ander topic. Alleen wijven kunnen bi zijn.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
juist want dat is dan weer fucking geil
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie neem jij eigenlijk in de maling met dat Hiltonhoertje in je avatar?
ALs er iets op me verlanglijstje staatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
juist want dat is dan weer fucking geil
`quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie neem jij eigenlijk in de maling met dat Hiltonhoertje in je avatar?
rara....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef deepart het volgende:
Dat je een keer in je leven een piemel in je kont hebt gehad wil nog niet zeggen dat je homo bent... Heb ik van horen zeggen..
nou ik weet niet hoe je het anders wilt noemen!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef deepart het volgende:
Dat je een keer in je leven een piemel in je kont hebt gehad wil nog niet zeggen dat je homo bent... Heb ik van horen zeggen..
Volgens TS waarschijnlijk wel. De enige die hij cool vind is Paris + miniratquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef Topspin het volgende:
Stiekem vind ik Jack Nicholson cool als acteur, ben ik nu bi omdat ik Jack Nicholson als acteur kan waarderenNiet dat ik nu meteen aan sex denk maar ik vind het wel een coole gast.
Ben jij dan ook vies van jezelf en je eigen penis? En hoe zit het dan met heterostellen die aan anale sex doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
TS weet natuurlijk zeker dat Anale sex alleen voor Homo's is. Das logisch toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij dan ook vies van jezelf en je eigen penis? En hoe zit het dan met heterostellen die aan anale sex doen?
Triestheids gehalte van TS
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, waarom ga ik er ook zo serieus op in.Die posts van jou zijn niets waard.
Dat is nog echt zo ook denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zei al in een ander topic. Alleen wijven kunnen bi zijn.
Ik heb vrienden, ben ik nu ook biquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef Topspin het volgende:
Stiekem vind ik Jack Nicholson cool als acteur, ben ik nu bi omdat ik Jack Nicholson als acteur kan waarderenNiet dat ik nu meteen aan sex denk maar ik vind het wel een coole gast.
Ik heb een penis, ben ik nu homo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb vrienden, ben ik nu ook bi?
Als je mannen kunt waarderen zonder verder te denken aan sex dan zou je dat misschien inderdaad zo kunnen zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb vrienden, ben ik nu ook bi?
Opgelost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als je mannen kunt waarderen zonder verder te denken aan sex dan zou je dat misschien inderdaad zo kunnen zien
Seksuele voorkeur zonder meteen aan sex te denken, je hebt immers respect voor dezelfde sekse dus wie weet een soort van bi maar dan anders.
Maar dat kan dan te ver gezocht zijn ook.
Als ie 3 krantenwijken neemt en zijn zakgeld spaart kan hij 'm met kerst voor zichzelf onder de boom leggenquote:
Goed punt, ik ben zelf hetero, maar ik heb David Bowie altijd een aantrekkelijke man gevonden, als ik bi zou zijn zou ik hier toch wel op vallen denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als je mannen kunt waarderen zonder verder te denken aan sex dan zou je dat misschien inderdaad zo kunnen zien
Seksuele voorkeur zonder meteen aan sex te denken, je hebt immers respect voor dezelfde sekse dus wie weet een soort van bi maar dan anders.
Maar dat kan dan te ver gezocht zijn ook.
Iemand goed of gezond vinden uitzien terwijl je van hetzelfde geslacht ben lijkt me niet ziek, gestoord of spreken van een of andere afwijking om niet te beweren dat homo's ziek zijn die meteen verder gaan daarin. Als je jezelf in de spiegel bekijkt en je vindt jezelf cool, gezond uitzien, waarom zou je dan anderen van hetzelfde geslacht ook niet cool vinden uitzien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:51 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Goed punt, ik ben zelf hetero, maar ik heb David Bowie altijd een aantrekkelijke man gevonden, als ik bi zou zijn zou ik hier toch wel op vallen denk ik.
Misschien toch een beetje bi dus?
homoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand goed of gezond vinden uitzien terwijl je van hetzelfde geslacht ben lijkt me niet ziek, gestoord of spreken van een of andere afwijking om niet te beweren dat homo's ziek zijn die meteen verder gaan daarin. Als je jezelf in de spiegel bekijkt en je vindt jezelf cool, gezond uitzien, waarom zou je dan anderen van hetzelfde geslacht ook niet cool vinden uitzien?
Hans Teeuwen zelfs die het erover heeft over vrouwen nijd wanneer vrouwen de andere vrouw knap vinden en jaloers worden en dan mannen die gewoon eerlijk toegeven dat ze die andere man cool of mooi vinden zonder jaloezie, het plaatje van het gezicht dat op het netvlies valt dus ook . En dan Hans Teeuwen die het ook heeft over Fisten van homo's die elkaar fisten dus.
Kan dan ook homo-achtig klinken maar ik vind gezichten van mensen een soort van kunswerk, vrouwen een groter kunstwerk wegens de mooiere vormen maar zo zie ik de mannelijke helft ook als kunst net zoals ik dieren als kunst zie dus waarom is het dan vreemd dat je enige bewondering hebt voor uiterlijk ?
Niet eens alleen een soort van kunst maar het overkomen en hoe iemand overkomt, als iemand super relaxed overkomt dan is dat niet eens kunst maar waardering omdat iemand relaxed overkomt en dan maakt het niet uit welk geslacht want dan gaat het om die relaxedheid.
Je hebt dan zeker nog de hetero stelletjes waarbij de vrouw de man neukt met voorbind dildo waarschijnlijk maar dat is een heel ander verhaal
En irritant, met je dikgedrukte KUTletters.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zijn bi.
Het is niet irritant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:54 schreef Koenholio het volgende:
En irritant, met je dikgedrukte KUTletters.
Het is wel irritant. Kap er eens mee, je wordt er echt geen beroemdheid door.quote:
Juicyhil wil opvallen en zich onderscheiden van de rest van FOK!...quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:54 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En irritant, met je dikgedrukte KUTletters.
Alleen niet iedereen staat ervoor open.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand de TS in de kontien neuken, dan is hij plots ook homo...
Iedereen is bi
Ik ben al een beroemdheid.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Het is wel irritant. Kap er eens mee, je wordt er echt geen beroemdheid door.
Hij snapt hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Het is wel irritant. Kap er eens mee, je wordt er echt geen beroemdheid door.
sommigen willen 'm ook in een poesje duwen hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
Aangezien alle vrouwen hoeren zijn kan je niet ontkennen dat je het niet ontzettend geil vindt om naar twee paallurkende kerels te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef MLF het volgende:
[..]
sommigen willen 'm ook in een poesje duwen hoor
bi's bestaan gewoon hoor
Ze zijn alleen heel erg zeldzaam, de gemiddelde persoon die zichzelf bi noemt heeft nog niet geaccepteerd dat hij/zij gewoon homo is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef MLF het volgende:
[..]
bi's bestaan gewoon hoor
Niks in de natuur is 100%. Logischerwijs is dus ook niemand 100% hetero of 100% homo. Oftewel iedereen is bi, logischerwijs dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ze zijn alleen heel erg zeldzaam, de gemiddelde persoon die zichzelf bi noemt heeft nog niet geaccepteerd dat hij/zij gewoon homo is.
En de persoon die afwijkt van het gemiddelde?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ze zijn alleen heel erg zeldzaam, de gemiddelde persoon die zichzelf bi noemt heeft nog niet geaccepteerd dat hij/zij gewoon homo is.
Het criterium ligt toch wat genuanceerder. Namelijk of je ooit aan paallurken of tapijtreinigen hebt gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks in de natuur is 100%. Logischerwijs is dus ook niemand 100% hetero of 100% homo. Oftewel iedereen is bi, logischerwijs dan.
Dat zeg ik, ze bestaan wel maar ze zijn erg zeldzaam.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef zovty het volgende:
[..]
En de persoon die afwijkt van het gemiddelde?
Gast! Je kunt je hele leven heterosexuele sex hebben gehad, en toch homo zijn, of andersom.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het criterium ligt toch wat genuanceerder. Namelijk of je ooit aan paallurken of tapijtreinigen hebt gedaan.
Of in een pot pindakaas, een opgeblazen kikker of een golfhole. Omniseksualiteit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef MLF het volgende:
bi's bestaan gewoon hoor
Ja zo kun je ook in de kast blijven natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast! Je kunt je hele leven heterosexuele sex hebben gehad, en toch homo zijn, of andersom.
Genoeg die dat doen btw, heel normaal in landen als Joegoslavie, Balkan, Turkije ... ik snap sowieso niet dat je zoiets je hele leven voor je kunt houdenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook in de kast blijven natuurlijk.
Dat komt toch wat minder vaak voor....quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast! Je kunt je hele leven heterosexuele sex hebben gehad, en toch homo zijn, of andersom.
Homo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand goed of gezond vinden uitzien terwijl je van hetzelfde geslacht ben lijkt me niet ziek, gestoord of spreken van een of andere afwijking om niet te beweren dat homo's ziek zijn die meteen verder gaan daarin. Als je jezelf in de spiegel bekijkt en je vindt jezelf cool, gezond uitzien, waarom zou je dan anderen van hetzelfde geslacht ook niet cool vinden uitzien?
Hans Teeuwen zelfs die het erover heeft over vrouwen nijd wanneer vrouwen de andere vrouw knap vinden en jaloers worden en dan mannen die gewoon eerlijk toegeven dat ze die andere man cool of mooi vinden zonder jaloezie, het plaatje van het gezicht dat op het netvlies valt dus ook . En dan Hans Teeuwen die het ook heeft over Fisten van homo's die elkaar fisten dus.
Kan dan ook homo-achtig klinken maar ik vind gezichten van mensen een soort van kunswerk, vrouwen een groter kunstwerk wegens de mooiere vormen maar zo zie ik de mannelijke helft ook als kunst net zoals ik dieren als kunst zie dus waarom is het dan vreemd dat je enige bewondering hebt voor uiterlijk ?
Niet eens alleen een soort van kunst maar het overkomen en hoe iemand overkomt, als iemand super relaxed overkomt dan is dat niet eens kunst maar waardering omdat iemand relaxed overkomt en dan maakt het niet uit welk geslacht want dan gaat het om die relaxedheid.
Je hebt dan zeker nog de hetero stelletjes waarbij de vrouw de man neukt met voorbind dildo waarschijnlijk maar dat is een heel ander verhaal
Eens. En gadverdamme.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Dood aan menschen die anaal doen![]()
Zo'n vieze bruine rand rond je eikelrand weghalen zeker!!!!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Jij weet er blijkbaar alles vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Gast wat is dit voor gehaat? Ik zet toch duidelijk mijn afkeer jegensch anale sex hier neer? Insinueer je nu dat ik het dus wel doe? Neen, ik stel de hypothese dat mijn mooie roze stuk vleesch in een anus gaat, waar secretie van dode bloedcellen en afvalstoffen plaatsvindt. Zo kom ik tot de conclusie dat mijn purperen staaf mogelijk bruin zal worden, wat mij derhalve onsmakelijk lijkt.quote:
GODVER......IK ZEG TOCH NET DAT IK GEEN KENNIS OVER ANA.........*flikkert monitor kapot*quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef slindenau het volgende:
Afkeer mij best, maar je hoeft niet tot in details je kennis over anale seqxs met ons te delen jeweets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |