Wie heeft het hier over moslims?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:30 schreef 2609 het volgende:
in londen namen ze ook moslims mee en zie wat daarvan kwam
Oke het waren moslims, maar ze hadden ook burka van familie kunnen heten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ze een burka gewoon hip vindt dus vrijwel zeker moslim.
Had ook gekunt ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Oke het waren moslims, maar ze hadden ook burka van familie kunnen heten.
De meeste chauffeurs rijden gewoon langs haltes als mensen een meter van de halte afstaan.
Ik hoop soms dat die kinderwagens bij een scherpe bocht door de bus vliegen.
Één keer gehad dat een chinees moedertje met een te grote kinderwagen tot 2 keer toe werd gelanceerd in de bus
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:41 schreef plakkert- het volgende:
terechte klacht.
Ik lachtequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
Mama burka waggelt gewoon rustig vooruit alsof de Aldi geen aanbiedingen heeft.
verder.. terechte klacht, en pinguinsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
Ik reis graag met de bus naar mijn werk, omdat de bus praktisch voor mijn deur komt, en ook voor de deur van mijn werk stopt. Makkelijker kan ik het niet krijgen.
Waar ik me vooral aan kapot erger in de bus, zijn die moeders met kinderwagens.
Vaak zijn het buitenlanders, waarbij ze 6 tassen mee dragen en nog eens 3 koters hebben rondrennen in de bus.
Vandaag rijd de bus netjes voorbij een halte, waar ik (en de chauffeur ook) in een zijstraat zeker 50 meter van de halte af, een vrouw met burka en 2 koters + kinderwagens hun huis zie ontvluchten. Het dochtertje loopt ver vooruit op mama burka in de hoop dat de chauffeur ze alsnog meeneemt.
Mama burka waggelt gewoon rustig vooruit alsof de Aldi geen aanbiedingen heeft.
De chauffeur merkt het burka gezelschap op, en stopt de bus in wel een hele benarde positie. De beste man toetert even, want zo sociaal als hij is neemt hji ze voor deze keer mee.
Maar de burka's hebben dat niet door, althans die dochter wel en die loopt rustig naar de bus.
Mama burka was al gaan zitten in het bushokje.
Nou voordat die eenmaal in de bus was met nog 2 koters en die kinderwagen waren we echt 5 minuten verder.
Mama burka lachte naar mij, en zei: ''boes weg, nu stop, ik niet weten''.
Ja kop dicht en zitten, dacht ik.
Even later weer hetzelfde, maar dan met 1 moederdtje en kinderwagen, en ik dacht nog, als die chauffeur coulant is neemt ie haar ook mee, want ook zei zij was te laat voor de bus.
Hoor ik achter mij, waar mama burka en de rest zat, het volgende: ''Boes moet doorrijden, niet stoppen, moet bij halte staan''.
ONDANKBAAR Burkaanse wicht.
Klacht: Mama burka is een egoist.
klacht II:Kinderwagens in de bus.
Samenvatting: Mama burka was te laat voor de bus, maar een ander moedertje (die ook te laat was) gunt ze het licht in de ogen niet.
TS sprintte voor de bus, hij was te laat maar de busschauffeur wachtte... TS blij....Volgende halte kwam er een vrouw met kinderwagen net te laat aangerend en TS dacht het bovenstaande. Dit is geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
''Boes moet doorrijden, niet stoppen, moet bij halte staan''.
Anders quote je de OP even.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
verder.. terechte klacht, en pinguins
Vind mijn versie veel mooier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
TS sprintte voor de bus, hij was te laat maar de busschauffeur wachtte... TS blij....Volgende halte kwam er een vrouw met kinderwagen net te laat aangerend en TS dacht het bovenstaande. Dit is geloofwaardiger.
Hij is mooier, maar niet realistisch, wat ik beschrijf wel.quote:
Mijn verhaal berust op pure waarheid, geen van mijn teksten zijn verzonnen of aangedikt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij is mooier, maar niet realistisch, wat ik beschrijf wel.
noteer ook even de aanpassing die erin staat...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |