Meen je nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
NEE JOH IK MAAKTE MAAR EEN GRAPKE!
Oude dametje achtervolgen naar de pinautomaat, en dan vervolgens klap in der nek geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met auto op kruispunt, wachtend op overig verkeer. Oude dame komt van achter aan gefietst, wil afstappen naast ons en ze flikkert zo die fiets tegen onze schöne Agila aanEn dan gaat die verzekering nog zeiken ook
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:54 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Meen je niet.
@ wolferl: En dan ook nog afstappen omdat ze niet genoeg snelheid meer hebben door het twijfelen.
Je mocht willen dat je vaker fietsers als ik tegen kwamquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo iemand beschrijft men ook wel als 'nerd'.
No offense, he.
Klopt helemaal met die kwetsbaarheid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:58 schreef Tanjaa het volgende:
Mn irriteren me der altijd mee als ik te voorzichtig ben. Ze rijden altijd met zn allen het liefst op het midden van de weg en ik fiets altijd bijna helemaal tegen de stoep want ik ben veel te voorzichtig en veel te bang om gevaarlijk te doen in het verkeerDe fiets is nog altijd een van de meest onveilige dingen op de weg volgens mij, omdat je gewoon helemaal geen bescherming hebt...
Hoe komt dat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
Ik moet bekennen dat ik zo'n fietser en waar TS het over heeft
Vooral veel haast en een mentaliteit van: Als jullie mij geen voorrang geven geef ik het jullie ook niet.quote:
Je rijdt in een Twingo en je wacht voor s' nachts voor stoplichten als er niemand is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik ben dan ook een perfecte fietser. Altijd licht in het donker, ik stop altijd voor rood (zelfs diep in de nacht) en ik geef meestal zelfs richting aan
Voorgetrokken mijn reet. Als een auto een fietser aan rijd en die fietser is schuld heeft de automobilist het vaak nog gedaan. "Had je maar op die fietsers moeten letten"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef AstroStart het volgende:
Maar nee hoor, de automobilist wordt in dit land altijd voorgetrokken. Te beroerd om het openbaar vervoer te gebruiken, en gewoon lekker de atmosfeer vergassen. Heerlijk jongens. Zo komen jullie er wel.
Inderdaad, we zijn geen fucking All Seeing Eye ofzo! En die bejaarden, hoe kunnen die nog een reactievermogen hebben als er een klein kind oversteekt? Daar zijn ze al 3 keer overheen gereden voordat ze eindelijk eens doorhebben dat ze moeten remmen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voorgetrokken mijn reet. Als een auto een fietser aan rijd en die fietser is schuld heeft de automobilist het vaak nog gedaan. "Had je maar op die fietsers moeten letten"
En aan de kant rijden, ho maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef Topspin het volgende:
Je hebt ook nog de scoot-mobiels en de autootjes die 45 maximaal rijden maar dat is een heel ander verhaal
Die scoot-mobiels begrijp ik ook niet dat ze die op de weg laten rijden.
Het hele deelnemen aan het verkeer is een doffe ellendequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En aan de kant rijden, ho maarZelfde met fietsers, met zn 4'en naast elkaar en gewoon stug door blijven fietsen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je rijdt in een Twingo en je wacht voor s' nachts voor stoplichten als er niemand is.
Wat ben je dan..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |