quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef easy-going het volgende:
Sven neemt nooit gymschoenen mee naar school
Ik heb school er ook nooit over gehoord eigenlijk, en nu ik het net aan hem vraag komt er geen duidelijk antwoord uit
Ik weet wel dat ze met slecht weer in het gym(speel)lokaal dingen doen, dat zal wel op sokken of blote voeten zijn dan.
edit: o, wacht, ik vind net de schoolgids van vorig jaar: De groepen 1 en 2 maken gebruik van het speellokaal. De groepen 3 tm 8 maken gebruik van het gymnastieklokaal in een plaatselijke sporthal. Kinderen uit deze groepen dienen een gymbroek, shirt of gympakje, gymschoenen zonder zwarte zolen en eventueel een handdoek mee te nemen op de dag dat ze gym hebben.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef Belana het volgende:
god, die mag ik ook wel nieuw kopen ja, gymschoenen
sowieso moet ik me even voorbereiden op dat hele school gebeuren, want ik ben natuurlijk alle papieren kwijt geraakt
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er geen website van de school? Daar staat ook vaak veel info op, scheelt je zoeken.En bij ons is er in de tweede schoolweek een avond voor ouders van kinderen die naar groep 3 gaan, ook om alle veranderingen t.o.v. groep 1/2 even te noemen en waar je als ouder vragen kunt stellen. En als dat bij jou ook zo is, maar je weet de datum niet meer, dan is dat de eerste schooldag gauw gevraagd.
Het is gewoon zo lekker, vakantie. De jongens vermaken zich, zijn hele dagen buiten en op pad. Talen nog niet naar school. En ik keutel er een beetje tussendoor. Straks dus weer vroeg opstaan en een ritme enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef Belana het volgende:
nou, ik weet het meeste wel, Liam gaat nu naar groep 1/2 weer en zit bij dezelfde juf. Maar ik had een lijst met namen en adressen gekregen van alle klasgenootjes bijvoorbeeld en ik ben bang dat die bij het oud papier beland isIk ben zo wazig soms
waarom wil je er nog niet aan denken buuf?
Liam heeft er echt alweer zin in bijvoorbeeldfijn om te merken vind ik dat.
Ik heb zelf nogal geslaapwandeld. Ik zeg: geen hoogslaper geven. Ik ben van de mijne afgedoken al dromende. Gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niemand hier ervaring met slaapwandelaars?
Ik was er zelf één vroeger, tenminste, dat zeiden mijn ouders altijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier is de vakantie nog maar net begonnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil nog helemaal niet nadenken over het begin van school
Rub it inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier is de vakantie nog maar net begonnen
Hier hetzelfde. Heerlijk vind ik dat; met z'n allen vrij, lekker aanmodderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is gewoon zo lekker, vakantie. De jongens vermaken zich, zijn hele dagen buiten en op pad. Talen nog niet naar school. En ik keutel er een beetje tussendoor. Straks dus weer vroeg opstaan en een ritme enzo![]()
Maar goed, husb is ook nog vrij, dus we klooien maar wat aan
ik heb het zelf veel gedaan vroeger.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
jawel maar was ff offlinequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
yup. meer kun je ook niet doen...t schijnt vanzelf weer over te gaan.... (hoe wel, mijn moeder doet het nog steedsquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
ok..volgende keer dus weer z`n bed in dirigeren zoals ik al deed. Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop