Erg herkenbaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
Same hereEn ik heb in mn lif topic van vorig jaar die was gekickt net geroepen dat ik weer fit ben. En de laaste 2 dagen (goisteren en vandaag) is het weer een ramp. Kan amper mn ogen openhouden.
Net maar ff van ellende in bed gaan liggen en 45 min geslapen. Nu ben ik nog steeds moe
Nah, was er net nog eventjes uitgeweest naar het winkelpleintje hier in de buurt maar reed bijna een oude vrouw omver, ben er echt niet bij. Je voelt je echt zo onprettig aangeschotenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:40 schreef BolleSmurf het volgende:
Kheb etzelfde ... gewoon lekker in de tuin gaan slapen. Frisse lucht doet wonderen. Succes
Ik slaap regelmatig klokje rond, helpt geen zak. En weinig slapen ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Erg herkenbaar![]()
... was net ook even op mijn bed gaan liggen, daar wordt je allemaal nog maar moeier van, ik ga vanavond wel eens vroeg naar bed, gewoon keertje klokje rond slapen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap regelmatig klokje rond, helpt geen zak. En weinig slapen ook niet
Vannacht maar eens doorhalen, kijken of dat gaat werken.
Al gedaan. Ik was vorige winter ook zo kei moe. Rond maart /april as het weg, ennu is het er weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan zou ik toch maar even overwegen langs de doc te gaan, bloedonderzoekje e.d.
Ja ik ga die dingen nu ook eens uitproberenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:35 schreef Topspin het volgende:
Gewoon een paar liter red-bull drinken. Helpt bij mij in ieder geval goed
Ja, ik heb dus net van ellende maar bullit gedronken. Het kutte is, dat ik nu zeker weet dat ik pas rond 03:00 fatsoenlijk in slaap kan komen. Ik ga stuiteren van die zooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:35 schreef Topspin het volgende:
Gewoon een paar liter red-bull drinken. Helpt bij mij in ieder geval goed
Meestal neem ik red bull ligt maar ook vaak genoeg nep red bull van de lidl voor 29 cent per blikje. Van koffie gaat mijn maag meer omdraaien en ijskoude red bull vind ik met dit warme weer lekkerder dan hete koffie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja ik ga die dingen nu ook eens uitproberen, heb er ooit eens één op, toen draaide alleen mijn maag om van de kilo's suiker die erin zaten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus net van ellende maar bullit gedronken. Het kutte is, dat ik nu zeker weet dat ik pas rond 03:00 fatsoenlijk in slaap kan komen. Ik ga stuiteren van die zooi
Ik heb er 1.5u geleden 1 gehad, en stuiter als een idiootquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:58 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik word er ook wakker van en fit maar toch kan ik redelijk in slaap komen laatste tijd ondanks de nodige red bull. Ik drink tot ongeveer 1700 van die energy drankjes en daarna heb ik wel genoeg om de avond door te komen dus dan is dat spul toch rond 0100 uitgewerkt
Erg vatbaar dus voor taurine waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er 1.5u geleden 1 gehad, en stuiter als een idioot![]()
ADHD. En dit versterkt het blijkbaar wel heel erg. Want ik ben opzich vrij rustigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Erg vatbaar dus voor taurine waarschijnlijk
Of ben je sowieso aangelegd om te stuiteren zonder peppende middelen ?
Ik ben ook nogal druk vaker maar nog net geen ADHD, ook door de jaren heen lijk ik steeds rustiger te worden en meer ontspannen ook. Red-bull lijk ik dan gewend aan geraakt te zijn, ik word er in ieder geval niet hyper van, eerder dat ik strak goed aanwezig ben om het maar strak te noemen. Voel me minder chaotisch ( of chaotisch moe als de vermoeidheid voor chaos zorgt ) als ik wat red bull gedronken heb, net zoals koffie daarvoor zorgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ADHD. En dit versterkt het blijkbaar wel heel erg. Want ik ben opzich vrij rustig
Rustgevende thee danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:05 schreef Qwea het volgende:
Van redbull word ik echt compleet drukgeen rust in mn reet, druk in mn hoofd, chaotisch en gewoon niet kunnen slapen. Ik drink het dan ook maar zelden
Koffie heeft het zelfde effect bij mij trouwensdat drink ik dan ook nooit
ik had het eigelijk nog geeneens tegen jou maarja geld opzich ook wel voor jou nu ik het zo bekijkquote:
rooibos theequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
Rustgevende thee dan
Of word je ook druk van theïne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |