quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:15 schreef deepart het volgende:
Mja ik poep wel altijd in de tuin...
Kan geen WC betalen helaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:03 schreef blingbling11 het volgende:
moet je maar niet in je tuin kakken, krijg je ook geen strontvliegen. En als je altijd in de tuin poept, moet je toch wel gewend zijn dat je voeten onder de poep zitten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:15 schreef deepart het volgende:
Net liep ik de tuin in, beetje aan de magrietjes en de rozen ruiken.. Echt lekker man, soms zou ik willen dat ik een bij was.. Lekker op bloemetjes zitten. Misschien als ik dood ben.![]()
Maar ik moest dus een eindje over een paar vlonders lopen, en daar zaten een paar poepvliegen op.. Dat had ik niet gezien want ik keek toevallig naar de lavendel.. Dus ik stap zo vol op een poep vlieg.
Ik voelde gewoon die vlieg kraken en langzaam uit elkaar spatten.. Heel me voet onder de poep man..
Als ik iets haat zijn het poep vliegen en Fruitvliegjes.. Maar gelukkig eet ik nooit fruit... Mja ik poep wel altijd in de tuin...
Klacht: poepvliegen onder je blote voeten..:r
Heb het lijk vakkundig door de doucheput gespoeld.. Knappe jonge die dat nog vinden kan..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:28 schreef Pritt het volgende:
Ik heb misdaad anoniem gebeld.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb het lijk vakkundig door de doucheput gespoeld.. Knappe jonge die dat nog vinden kan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |