Wat snap jij niet aan "Het hele jaar sparen"?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef GizartFRL het volgende:
zeer actuele klacht.
Je weet waar ze wonen? 's Nachts ruitje intikken, lucifertje naar binnen, op de kilo's Belgisch knalspul mikken en je hebt nergens meer last van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan "Het hele jaar sparen"?
Die mensen rijden al 3 maanden lang op en neer naar belgie
Volgens mij zijn die uitjes naar België juist heel erg winstgevend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Iemand met een niet volwaardige baan. Ik krijg ook het idee dat het hier om middelbare scholieren met een bijbaan gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:01 schreef Schunckelstar het volgende:
wat voor een sloeber moet je trouwens zijn om het hele jaar te sparen om met carnaval 600 euro te hebben
Wel als je doorverkoopt ja.. Maar die gast heeft geen joods bloedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die uitjes naar België juist heel erg winstgevend.
valt wel mee hoor,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:14 schreef Gutz het volgende:
is 600 euro voor carnaval niet een beetje weinig?
QFT.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:27 schreef Dibble het volgende:
carnavalbedacht zodat lelijke boeren eindelijk ook eens aan meisjes konden gaan zitten.
Wat snap jij niet aan 'zeer actuele klacht'? Hij beaamt je toch alleen maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan zijn sarcasme in zijn post?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'zeer actuele klacht'? Hij beaamt je toch alleen maar
Kwalieteitskledingstukken in de zin van merkkleding? Nee, een Lacoste krokodil kost echt niet zomaar ¤60,= extra. Het is kwaliteit!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:45 schreef Rutgerr het volgende:
Sparen voor vuurwerkVuurwerk uberhaupt. Van 1500 euro kan je je garderobe voorzien van een paar kwaliteitskledingstukken of het hele jaar stoned zijn of heel vaak uit....wat een kneus.
Aldus een semi-elitaire blaag die net van de middelbare school af is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:45 schreef Rutgerr het volgende:
Sparen voor vuurwerkVuurwerk uberhaupt. Van 1500 euro kan je je garderobe voorzien van een paar kwaliteitskledingstukken of het hele jaar stoned zijn of heel vaak uit....wat een kneus.
Hele jaar stoned, nee dan ben je goed bezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:45 schreef Rutgerr het volgende:
Ik betaal er liever een vakantie vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kwalieteitskledingstukken in de zin van merkkleding? Nee, een Lacoste krokodil kost echt niet zomaar ¤60,= extra. Het is kwaliteit!!!
Triest
3 delig op maat gemaakt pak..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:45 schreef Rutgerr het volgende:
- 7 maatwerk shirts met mooie details ofquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kwalieteitskledingstukken in de zin van merkkleding? Nee, een Lacoste krokodil kost echt niet zomaar ¤60,= extra. Het is kwaliteit!!!
Triest
Saaie sufkutten die niet aan carnaval doenquote:
Ik pis op jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Saaie sufkutten die niet aan carnaval doen
Wacht dan buk ik even...quote:
Sluit je toch aan bij België. Zijn wij mooi van jullie achterlijke nep belgen afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Saaie sufkutten die niet aan carnaval doen
1500 euro verbrassen aan een paar lappen stof.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:45 schreef Rutgerr het volgende:
B. = ik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
- 7 maatwerk shirts met mooie details of
- 7 goede broeken of
- 100 warme, niet afzakkende kousen of
- 3 paar goede schoenen.
Veel mogelijkheden dus.
Ben geen Lacoste fan, ik draag liever McGregor polo's. Redelijke pasvorm, goedkoop in vergelijking met RL en jouw voorbeeld.
@B., waarom val je me continu aan? Ik kan me vrij vaak vinden in hetgeen wat je te melden hebt.
@ScudRaket, ook een stuk zinvoller dan vuurwerk ja...
Volgens mij kun je ook voor een prik aan vuurpijltjes komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
En die gozer jou maar uitlachen omdat je een pauper bent die ontslagen is en misschien net genoeg geld heb om sterretjes te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |