Ooit hoor ik dat weleens, dat mensen een heel jaar lang sparen voor vuurwerk en carnaval. Hier in de wijk woont er ook eentje. Die knul van 20 koopt ieder jaar voor 1500 euro aan vuurwerk.
Dan stel ik de vraag "WAAROM?!" zegtie "Joa is toch mooi man, heel de straat kijken naar mij" Dat is toch pauper man. Heel het jaar spaart hij voor un one hour of fame
Verder rijd die knul in een VW Golf verlaagd met rare bumpers.. Maar dat ter zijde..
Dan komen we bij het carnaval gedeelte. Ik ken een aantal mensen die 500-600 euro appart leggen om carnaval te vieren. Dan vraag ik me echt af of die mensen wel hersens hebben..
Onze vrienden groep gaat gewoon heel de dag beetje zuipen thuis met elkaar, en dan 's avonds zwaar van de kaart de stad in.. 's middags zijn er toch alleen maar blije kleuters en vervelende oude dames die aan je zitten. 's avonds is het tijd om te hosselen.. En lekkere chickies te pakken, zo geil verkleed als een ezel... ja dohh die wil iedereen wel berijden..
Klacht: Gewoon medelijden hebben met die mensen omdat ze niet met centjes kunnen omgaan.. 1500 euro aan vuurwerk