"Part of the weekend never dies" dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Thijsssss het volgende:
Voor de mensen die morgenavond thuis blijven: KIJKEN!!!
Oeh!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Thijsssss het volgende:
Ik vind 'm wel leuk. Soms iets té veel gekloot met synthesizers, maar ach.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind de nieuwe Bloc Party eigenlijk drie keer niks. Ik heb hem nu 3 of 4 keer geluisterd maar het is zo saai gewoon. Je zou er op kunnen dansen maar nee. Misschien verwachtte ik te veel ofzo, ze waren gewoon op de eerste cd echt het beste.
Alle jurkjes zijn voor haar veul te strak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
The Gossip was vetBeth Dito is echt zo ontzettend cool
Ze had zich in een veel te strak jurkje gehezen, haar borsten floepte er zowat uit
Ik ga zo even een recensie tikken, later meer
AWITC is zo´n mooie plaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind de nieuwe Bloc Party eigenlijk drie keer niks. Ik heb hem nu 3 of 4 keer geluisterd maar het is zo saai gewoon. Je zou er op kunnen dansen maar nee. Misschien verwachtte ik te veel ofzo, ze waren gewoon op de eerste cd echt het beste.
AWITC vind ik ook al minder. Silent Alarm is gewoon hét album, doet het nog steeds goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:11 schreef Mistaken het volgende:
[..]
AWITC is zo´n mooie plaat.
Ik heb eigenlijk nog niet echt naar Intimacy geluisterd
Vergeten te reageren, maar dat is prima hoor. En ik weet niet wat er zo t0ffFff is aan MySpacequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:22 schreef Mistaken het volgende:
En had je je inbox nog bekeken dan?
bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Thijsssss het volgende:
Ah, perfect moment om daar nog even op terug te komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben weer eens bezig al mijn tags aan het goed maken. The Smiths is echt een zooitje, daar kan ik niet tegen.![]()
Soms ben ik een echte control freak
Ok, dacht ik al. In dat geval is Mp3tag dus juist heel handig. Zo hoef je niets meer op te zoeken over de titels/jaartal/enz. Dat doet Mp3tag automatisch voor je via FreeDB, als je het goed instelt. En met één druk op de knop kun je een hele collectie op die manier "naam artiest - naam song" (of wat je maar wilt) maken in de bestandsnaam, zoals jij beschrijft. Handig!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Haha dude.
Nee ik begrijp wmp, en als ik iets wil luisteren klik ik de artiest aan.
Ik heb een grote map met al mijn muziek, onderverdeeld in artiesten. En die mapjes staan weer de albums. Als het een gewoon album is staat er niets achter, als het een single is staat er single achter, bij een ep.. etc.
Met iTunes kan ik sowieso niet omgaanMaar thanks voor de site, zal zo even kijken of het wat is.
En Leonos, ik ben een arme student. Ik koop genoeg cd's maar ik kan me niet alles permiteren. Bovendien koop ik alleen cd's onder de 10 euro als ze al wat ouder zijn, tenzij ik ze echt geweldig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |