quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef JeroenV het volgende:
En de nieuwe Bloc Party klinkt goed!
Komt wel goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:20 schreef Irien het volgende:
Goed, veel leuke dingen in november dus. Maar hoe komen we september en oktober door
belle&sebastianquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
Ik ga onverwacht toch nog een indieweek tegemoetWoensdag naar The Gossip in Tivoli en vrijdag naar the Bees, the Madd en dj set van Belle and Sebastian ook in Tivoli. Beiden voor 3voor12
En zaterdag natuurlijk de beschaving. Wordt een leuk weekje
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
belle&sebastian![]()
Heb ook zin in De Beschaving![]()
![]()
Eindelijk Shout Out Louds ook eens zien
Nee kaartje is er nog niet... Kga misschien morgen de Oor maar eens bellen, trage mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:47 schreef MaJo het volgende:
[..]Ben erg benieuwd naar de dj set van Belle and Sebastian. En naar the Bees natuurlijk
Komende tijd veel toffe dingen, hopelijk mag ik vaker voor 3voor12 op pad
Shout out Louds ben ik ook erg benieuwd naar, die zijn tof! Heb je je kaartje nou al binnen? Zaterdag zijn er in de stad ook allerlei Beschaving after parties dus dat lijkt me ook wel leukKun je uiteraard bij mij crashen
Hmm dat schiet niet echt op neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee kaartje is er nog niet... Kga misschien morgen de Oor maar eens bellen, trage mensen.
Afterparties? tof![]()
Lieke gaat er trouwens ook zijn!
Ja, nouja, niemand via Oor heeft hem nog las ik al hier, dus zal wel goed komen, hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm dat schiet niet echt op neeHoop wel dat het goed gaat anders heb ik een probleem
Oeh leuk dat Lieke meegaatFok lieke of huis lieke?
Dan wordt crashen wel moeilijker aangezien ik maar 1 kamer heb op het moment...
Sterkte man!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:13 schreef Evertje het volgende:
De beschaving gaat voor mij niet door. Goede vriend van me is vrijdag op zaterdag omgekomen bij auto ongeluk, heb ik zaterdag de begrafenis van.
Beetje raar om hier over na te denken als net een goede vriend van je is overleden, maar ik ben wel geinteresseerd. Dus roep maar alstie nog komt. (En als het kaartje van f-s dan ook al is aangekomen)quote:Dus mocht ik nog het kaartje van OOR ontvangen wil ik hem best aan een van jullie bezorgen, wordt ie tenminste nog benut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |