abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60735035
Is er niemand naar Haldern Pop geweest?

5 keer goedkoper dan Lowlands, 5 keer betere line-up dan Lowlands...
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:05:02 #102
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_60736725
Had je een zwart met wit gestreepd shirt aan? Evil Wasp?
Ik stond namelijk ook exact voor de zanger
pi_60737690
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Mistaken het volgende:
Had je een zwart met wit gestreepd shirt aan? Evil Wasp?
Ik stond namelijk ook exact voor de zanger
Nee dat niet. Had een shirt aan van Threadless: Funkalicious.
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:54:25 #104
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_60737813
Okeej, heb ik je wel gezien in ieder geval!
pi_60744874
Maximo Park was vet, alleen dat voorprogramma viel tegen, ken een nummer van Gravenhurst dat best goed is maar hij speelde de hele avond van die te rustige muziek. Niet echt iets voor een voorprogramma van Maximo Park vond ik.
En na het boeiende levensverhaal van een zwerver aangehoord te hebben nog mijn kaartje door Paul laten signeren, maar niet door de rest van de band bij gebrek aan pen, jammerr
Let's Rummikub the night away.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:03:13 #106
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_60745552
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef Aisumasen het volgende:
Is er niemand naar Haldern Pop geweest?

5 keer goedkoper dan Lowlands, 5 keer betere line-up dan Lowlands...
Ik heb meerdere mogelijkheden gehad om er gratis heen te gaan, maar heb er uiteindelijk voor gekozen om een paar avonden te dj'en in een kroeg in Venlo. Ook best tof, maar Haldern had wel een prachtige lineup, inderdaad.
pi_60775773
Ik ben dood maar wel terug
pi_60779996
Jongens, ik kan wegens ziekte niet naar Lowlands, en mijn metgezellin blijft daarom ook thuis. Vandaar heb ik twee kaartjes te koop. Wel even zelf op komen halen in Nijmegen. Als jullie iemand weten, hoor ik dat graag zsm!

Verkocht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lieke_K op 13-08-2008 12:58:02 ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 13:42:33 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60793299
Weer terug in Nederland En vanavond meteen naar Joan as Police Woman En morgen Lowlands. Waarom plan ik steeds geen tijd tussen vakantie en Lowlands, ben kapot
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:58:15 #110
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_60793681
Dat is flink balen, Lieke. Beterschap dan maar!
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 16:09:39 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60797495
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef Lieke_K het volgende:
Jongens, ik kan wegens ziekte niet naar Lowlands, en mijn metgezellin blijft daarom ook thuis. Vandaar heb ik twee kaartjes te koop. Wel even zelf op komen halen in Nijmegen. Als jullie iemand weten, hoor ik dat graag zsm!

Verkocht.
Beterschap meis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:50:58 #112
175525 Mr.Brightside
Silent films are full of sound
pi_60798827
stil topic dit weekend
pi_60799387
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Mr.Brightside het volgende:
stil topic dit weekend
Nou, dat zeker. Ik vertrek ook morgen naar pukkelpop, heb er echt zin in! Voedsel is al ingeslagen, nu alleen mn tas nog inpakken. Bleh.
Iedereen veel plezier op Lowlands enzo!
en Lieke, Beterschap!
pi_60800036
Ben ik de enige die wel thuis zit?

Veel plezier en beterschap iedereen
pi_60813696
Ik heb nog steeds geen vrienden voor deBeschaving, terwijl ik volgende week mn kaartje binnen krijg.
Lastig

Maar goed, tot maandag/Lowlands
pi_60852905
Is hier iemand?

Mojo verkoopt kaarten voor uitverkocht Lowlands

BIDDINGHUIZEN - Popfestival Lowlands, dat vrijdag van start gaat, is al maanden uitverkocht maar gooide donderdag opeens vijfhonderd kaarten in de verkoop. Organisator Mojo Concerts wil op deze manier de zwarthandel in de wielen rijden, zo liet een woordvoerder weten.

Opzich goed natuurlijk. Alleen vraag ik me af of het zo vlak voor de start nog zin heeft, de meeste hebben dan hun zwarte kaarten al ver- of gekocht.
pi_60919510
Er waren mensen die bij de ingang een kaartje konden kopen Als ze dus een vals ticket hadden.

Ik ben zo dood. En het was zo vet. En ik kan er niet over uit. Nog even filmpjes kijken en dan maar een paar dagen slapen.
pi_60921481
Ik zit vanaf 9u alweer op stage. En ik ben dood
Beetje ziekjes, heel erg keelpijn, opgezette lymfeklieren, niet normaal meer.. rechts is m'n keel dik, en ook onder m'n arm is alles opgezet en pijnlijk. En spierpijn in m'n buik. Dus het was weer leuk

Heb alleen niet echt geweldige dingen gezien ofzo. Veel dingen die ik al eens gezien had.. FF&WAS waren goed zoals altijd (alex k is zéér gay, kwamen majo en ik ineens achter) geluid in zowel alpha als grolsch was kut, dlr was leuk, die 2 dudes daarna met valtifestshirts (wáárom?!) draaien ook wel leuk. Om 6u in je tent liggen is op dat moment leuk, maar 3 uur later met het waker worden toch niet zo...
Gelukkig The Hives niét gezien. De pannenkoeken waren zoals altijd, en hulde voor nog altijd geen post mix cola.
Oja, de bassist en de drummer van FF liepen ineens achter majo en mij toen we na hun optreden het voorste vak uitliepen. Ze wilden alleen duidelijk niet herkend worden.
En verder wil ik slapen. Heel veel en heel lang enzo.
pi_60925966
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb nog steeds geen vrienden voor deBeschaving, terwijl ik volgende week mn kaartje binnen krijg.
Lastig

Maar goed, tot maandag/Lowlands
Same here, zoek ook nog een slachtoffer
Kreeg je die ook bij je OOR-abbonement (aangezien ik die van mij ook nog niet heb ontvangen)?

Zaterdag naar Pukkelpop geweest. Toen de Plain Wthite T's waren uitgespeeld en alle meisjes wegliepen kon ik mooi een plek vooraan uitzoeken voor de Manic Street Preachers. Leuk optreden ondanks wat technische problemen. Erna maar blijven staan, een plaats aan het hek geef je immers niet op. Bloc Party en Sigur Ros ook nog gezien. Erna wat rust gepakt en nog even Elbow gekeken in de tent, ook wel hoogtepunt!

Toen ik snachts in mn bed lag, schoot de kramp erin, toch iets teveel van mn benen gevraagd bij het vooraan staan

Ach ja, het was het waard.
pi_60928737
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:35 schreef Leonos het volgende:
Toad - Laura-Mary stalker
Ik heb m'n omschrijving v/h weekend meer dan waar gemaakt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:00:03 #121
192683 AMDB
Visionair.
pi_60930728
Zo, hier mijn lowlands beleving overgenomen uit het LL topic:

Jezus, net pas thuis, heb van 12:15 tot 15:15 vastgestaan op de parkeerplaats

Muzikale hoogtepunt:

The Rascals

Leukste feestje:

Infadels

Grootste tegenvaller:

The Wombats

Meest intensieve concert:

Blood Red Shoes

Verder nog een eervolle vermelding voor dEUS, wat was dat mooi zeg.

En dat was het wel zo'n beetje, heb supergoed geslapen, oordopjes zijn echt een aanrader
pi_60931806
Ik kan echt niet meer uit mn bed komen, pijn in mn onderbenen man. En als muzikale hoogtepunt The Rascals noemen, auw auw.

Mijn hoogtepunt was toch wel Franz of Underworld. Ik ga zo maar weer een slaapje doen. Ik mis alleen nog wat geluid, het is hier zo stil.
pi_60934048
ik ben écht héél ziek
pi_60936739
ik zal mn verslagje ook 'ns copy pasten:
Vrijdag:
Amy Macdonald gezien. Wat was de cover van The Killers goed.
The Kooks. Had ik meer van verwacht. Ik vond het niet echt super en had het idee alsof ze het een klein beetje aan het afraffelen waren. Wel tof dat ze later in de magneetbar verschenen (niet gezien overigens, wel van gehoord op het festival).
Verder kleine stukjes gezien van Anouk, Roisin Murphy, Dropkick Murphys en The Wombats. Vond die acts niet zo boeiend verder.
Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.

Zaterdag:
The Opposites en een stukje de jeugd. Was wel goede sfeer in de Bravo.
Daarna stond ik vooraan bij Blood Red Shoes (BRS). Ondanks dat het de vierde keer was dat ik ze zag, vond ik het wederom geweldig.
Toen even gekeken bij Los Campesinos. Ook heel leuk, maar ik stond vanwege de drukte ver van het podium. De Charlie is eigenlijk te klein voor hun. Beetje irritant om daar redelijk dichtbij het podium te komen volgens mij.
Daarna naar de signeersessie geweest van BRS. Heb nu een gesigneerd t-shirt van ze. Met Steven lukte het nog wel om een aardig gesprekje te voeren, bij Laura-Mary liep het mis (:')). Ze bleef me maar aanstaren met d'r toffe zonnebril waardoor ik wat zenuwachtig raakte. Beetje Lost in Translation werd het.
Naar Franz Ferdinand op de dijk geluisterd. Dat ging wel.
Verder nog gedeeltes gezien van Sex Pistols ( ), Underworld ( ) en Does it offend you ("Fuck the Sex Pistols" ), maar het was bij de laatste helaas te druk om nog in de X-ray te komen.

Zondag:
Stukje gezien van WAS. Daarna naar Lykke Li in de Lima gegaan. Ze was echt heel goed. Ik vind het jammer dat ik niet het hele optreden heb gezien.
Plain White t's was . Jamie Lidell vond ik niet veel aan. Daarna wel het mobiele installatietje van DJ Piaggio tegengekomen, geweldig.
Bij MGMT stonden we gelukkig redelijk vooraan in de tent. Jammer dat ze alle leuke nummers aan het begin speelden. De set was wat dat betreft niet goed opgebouwd, maar wel concert verder.
Stukje Simian Mobile Disco (aardig) en Sigur Ros (mooi) meegezien. En toen snel naar de Alpha om in het eerste vak te staan van Editors (voor de zoveelste keer, maar goed ). Was weer een strak en goed concert. Tom had er duidelijk zin in, was dankbaar dat hij mocht spelen.
En dat was het voor dit jaar.

Hoogtepunten: Editors / Blood Red Shoes / Lykke Li / MGMT / Amy Macdonald
pi_60947245
Underworld saai? Ik heb het van meer mensen gehoord, maar dat waren dan wss de eerste 10 minuten, waar ik niet bij was. Het was echt hard gewoon.
Ik ga zo maar eens douchen na welgeteld 5 dagen. Getsie. Mn haren kriebelen en er hangt serieus al de hele dag een vlieg om me heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')