ik zal mn verslagje ook 'ns copy pasten:
Vrijdag:
Amy Macdonald gezien. Wat was de cover van The Killers goed.
The Kooks. Had ik meer van verwacht. Ik vond het niet echt super en had het idee alsof ze het een klein beetje aan het afraffelen waren. Wel tof dat ze later in de magneetbar verschenen (niet gezien overigens, wel van gehoord op het festival).
Verder kleine stukjes gezien van Anouk, Roisin Murphy, Dropkick Murphys en The Wombats. Vond die acts niet zo boeiend verder.
Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.
Zaterdag:
The Opposites en een stukje de jeugd. Was wel goede sfeer in de Bravo.
Daarna stond ik vooraan bij Blood Red Shoes (BRS). Ondanks dat het de vierde keer was dat ik ze zag, vond ik het wederom geweldig.
Toen even gekeken bij Los Campesinos. Ook heel leuk, maar ik stond vanwege de drukte ver van het podium. De Charlie is eigenlijk te klein voor hun. Beetje irritant om daar redelijk dichtbij het podium te komen volgens mij.
Daarna naar de signeersessie geweest van BRS. Heb nu een gesigneerd t-shirt van ze.

Met Steven lukte het nog wel om een aardig gesprekje te voeren, bij Laura-Mary liep het mis (:')). Ze bleef me maar aanstaren met d'r toffe zonnebril waardoor ik wat zenuwachtig raakte.

Beetje Lost in Translation werd het.

Naar Franz Ferdinand op de dijk geluisterd. Dat ging wel.
Verder nog gedeeltes gezien van Sex Pistols (

), Underworld (

) en Does it offend you ("Fuck the Sex Pistols"

), maar het was bij de laatste helaas te druk om nog in de X-ray te komen.
Zondag:
Stukje gezien van WAS. Daarna naar Lykke Li in de Lima gegaan. Ze was echt heel goed. Ik vind het jammer dat ik niet het hele optreden heb gezien.
Plain White t's was

. Jamie Lidell vond ik niet veel aan. Daarna wel het mobiele installatietje van DJ Piaggio tegengekomen, geweldig.

Bij MGMT stonden we gelukkig redelijk vooraan in de tent. Jammer dat ze alle leuke nummers aan het begin speelden. De set was wat dat betreft niet goed opgebouwd, maar wel

concert verder.
Stukje Simian Mobile Disco (aardig) en Sigur Ros (mooi) meegezien. En toen snel naar de Alpha om in het eerste vak te staan van Editors (voor de zoveelste keer, maar goed

). Was weer een strak en goed concert. Tom had er duidelijk zin in, was dankbaar dat hij mocht spelen.
En dat was het voor dit jaar.
Hoogtepunten: Editors / Blood Red Shoes / Lykke Li / MGMT / Amy Macdonald