Mja...quote:Grammy Award winning rock band Wolfmother has announced the resignation of bass/keyboard player Chris Ross and drummer Myles Heskett effective immediately.
Singer/guitarist Andrew Stockdale now plans to find other musicians over coming months and to then begin making a new Wolfmother album.
Das lelijk...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
Foals heeft afgezegd voor Lowlands, Triggerfinger zal ze vervangen.
maar Foals is nog een tikkeltje puiker in my book. en weer even nieuwer dan TFquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Triggerfinger is anders wel een puike band
Foals hoor je over een jaar niks meer over (veel te trendgevoelig), Triggerfinger draait al wat langer mee. Ach, je kunt Foals ook nog gaan bekijken in Tivoli in november.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:29 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
maar Foals is nog een tikkeltje puiker in my book. en weer even nieuwer dan TF
Dus, reden te meer om liever Foals te hebben deze editie van lowlands, niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Foals hoor je over een jaar niks meer over (veel te trendgevoelig), Triggerfinger draait al wat langer mee. Ach, je kunt Foals ook nog gaan bekijken in Tivoli in november.
Op debeschaving.nl staat al weken een voorlopig blokkenschema.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef Mistaken het volgende:
Ik heb vandaag Demon Days gekocht van Gorillaz.
En ik wil dus even zeggen dat het een lekkere plaat is..
Ook staat er een programmaboekje van deBeschaving online. Helaas geen blokkenschema.
http://www.livexs.nl/media/debeschaving_2008.php
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef jakkop het volgende:
[..]
Op debeschaving.nl staat al weken een voorlopig blokkenschema.
En ik moet een bekentenis doen.(blij dat MaJo op vakantie is)
Ik had tot nu toe nogal een aversie tegen Radiohead. Nou zag ik gister Ok Computer bij de Fame liggen, voor maar 7,50. Dus ik dacht, ik probeer het gewoon. En ik vind het mooi. Nu pas.
waar dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef jakkop het volgende:
[..]
Op debeschaving.nl staat al weken een voorlopig blokkenschema.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
Foals heeft afgezegd voor Lowlands, Triggerfinger zal ze vervangen.
Cage the Elephant heeft ook afgezegdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah well, kan wel om meer dingen gaan janken wat Lowlands betreft.
zoals?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah well, kan wel om meer dingen gaan janken wat Lowlands betreft.
Bij meer niews kijken, dan rond 8 juli dacht ik was het nieuws, een heel voorlopig ding.quote:
Oeps, ik wist niet dat mijn zogenoemde 'web-icon' ook gelijk mijn zichtbare avatar werd... Ik zie namelijk nog gewoon de afbeelding van de 3de Venezolaanse persing van de Teddy Picker 7".quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:37 schreef AMDB het volgende:
En Aisumasen, ik moet nu telkens kijken van wie de coole posts komen omdat je avatar weer anders is
Sja, waar kun je de grens leggen tussen "anders" en "hetzelfde"? Aan de ene kant heb ik er een hele erge hekel aan als ik een plaat opzet, en ik hoor wéér dezelfde types met wéér dezelfde gladde gitaar-akkoordjes met wéér dezelfde drum-breakjes en wéér dezelfde voorspelbare hooks zonder enige variatie... Maar aan de andere kant zou ik het niet erg vinden als er ooit een band opstaat die als een kopie van The Beatles kunnen spelen. Nou ja, bij wijze van spreken dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Grotendeels is het toch wel 13 in een dozijn hoor, zijn maar een paar die zich wat onderscheiden. De auteur noemt The Rascals, die vind ik toch niet wel net even wat anders dan de rest, niet super geniaal, maar wel iets anders. Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs worden niet genoemd, maar die zijn imo ook wel net iets anders, niet geniaal wederom, maar wel unieker.
Maar supertof dat AM zo vaak positief genoemd wordt, ik heb nog nooit een artikel gelezen waar ik het zo mee eens ben.
De term sláát ook helemaal nergens opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee joh, tegenwoordig noemen we alles wat een gitaar heeft Indie! Lekker makkelijk, toch? ....
Kijk alleen al op LastFM. Iedereen loopt maar een beetje rond te taggen met 'Indie'
En da's wel de schuld van de Britten. Die hebben er een genre van gemaakt.
Ik vind Lowlands een beetje de verkeerde kant op gaan. En dan bedoel ik niet eens de magere line-up. Bijna alle leuke particuliere eettentjes worden vervangen door de nóg duurdere HEMA en LaPlace. En de 24 uurs tent als fucking Duracell batterij? Kom op...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef -skippybal- het volgende:
En ík ga als, uhh.. Niet...
Wat een achterlijke site heeft lowlands trouwens. Ga je even kijken wat de line-up nu echt is, kom je op zo'n 'hippe' site terecht waar je moet gaan zoeken naar knoppenPRXGR in een theepot is het dus.
Dat ik daar niet eerder aan dacht!!
Laat ik dat even nuanceren. Als ik kan kiezen tussen een grote act die in de afgelopen 10 jaar zeer belangrijk is geweest voor de hiphop, en 2 jonge nieuwe bandjes die om de haverklap naar Nederland (gaan) komen, weet ik het wel...quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef Aisumasen het volgende:
Los Campesinos! en Blood Red Shoes kunnen me beide gestolen worden. Geen moment over getwijfeld: N*E*R*D natuurlijk!
quote:
Eehm, jij, skippy, lieke en dan houdt het wel weer opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:11 schreef Aisumasen het volgende:
(90% van de topic-bewoners toch?):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |