RIAA=/ Indie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die van Scouting for Girls kwam pas in 2008 op #1.
En wat voor een punt je wilt maken met Snow Patrol en Keane...
Nee joh, tegenwoordig noemen we alles wat een gitaar heeft Indie! Lekker makkelijk, toch? ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
RIAA=/ Indie?
Ik dacht dat indie stond voor Independant en niet voor Britpop?
Ja als je het zo bekijkt zit er ook een hoop bagger bij. Maar ik vind dat die gast een beetje oppervlakkig kijkt. Zo kan je elk Genre wel de grond in boren als je maar naar de door commercie gedreven artiesten kijkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee joh, tegenwoordig noemen we alles wat een gitaar heeft Indie! Lekker makkelijk, toch? ....
Kijk alleen al op LastFM. Iedereen loopt maar een beetje rond te taggen met 'Indie'
En da's wel de schuld van de Britten. Die hebben er een genre van gemaakt.
Als je het artikel nou wel aandachtig gelezen had, dan had je gezien dat dat ook niet gedaan word. "I'm sure there's a real indie scene out there somewhere," says Niven, "with some great bands and kids running really happening club nights.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zo kan je elk Genre wel de grond in boren als je maar naar de door commercie gedreven artiesten kijkt.
Orchestre Baobab is op zich wel tof. Maarre,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
En Luxor heeft een shitload aan namen bekend gemaakt voor de komende tijd op hun site.
Hier degenen die de flink de moeite waard zijn.
[..]
YEahhh!!
Niet voor dat bedrag.quote:TICKETS ¤ 25.00
Tijd voor wat gastenlijstaanvragen.quote:¤ 30.00 excl. servicekosten
WTF, dat Luxor werkt toch met vrijwilligers? Hoe durven ze dan zulke prijzen te vragen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:56 schreef Grobbel het volgende:
Oe oe oe!The World Inferno Friendship Society komt op 5 september naar Luxor! Dat is weer wel een geweldige band, vooral live.
Beetje jammer alleen dat ze klaarblijkelijk geen normaal optreden weggeven, maar een of andere rockopera opvoeren. Maar goed, de bijbehorende plaat maar eens downloaden om te zien of het iets gaat worden.
http://www.luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_388/
En wederom zijn die tickets echt crimineel.![]()
[..]
Tijd voor wat gastenlijstaanvragen.![]()
't is te hopen, ik wil ze ook allebei zien. BRS staat tot 17:30 terwijl LC! om 17:25 begint. India naar Charlie is toch al snel zo'n 10 minuten lopen, met de kans dat als je dan aankomt de Charlie al vol is. Daarnaast begint dan om 18:15 Foals weer in de India, die wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:48 schreef Toad het volgende:
Los Campesinos is vlak na BRS. Ik denk overigens dat BRS nooit een uur lang gaat spelen. Dus ik vermoed dat je op tijd bij de Charlietent kan zijn.
Same here, maar Tungg en LC! tegelijk, dat is wel kut. Toch maar LC!, want dat was wel vet in februari. Maar goed, BRS heb ik al 4 keer gezien ofzo dus daar ga ik wel even eerder wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is te hopen, ik wil ze ook allebei zien. BRS staat tot 17:30 terwijl LC! om 17:25 begint. India naar Charlie is toch al snel zo'n 10 minuten lopen, met de kans dat als je dan aankomt de Charlie al vol is. Daarnaast begint dan om 18:15 Foals weer in de India, die wil ik ook zien.
En dé kanshebber voor de Fokkin'-hell-wat-een-lelijke-poepcover-award van dit jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef Lieke_K het volgende:
Eindelijk eens het nieuwe album van My Morning Jacket (Evil Urges)
Ga je ook je haar verven?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben onherkenbaar, ik ga als gothic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |