Ahhhh, dat verklaard een hoop!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er veel naar het feestpaleis?
quote:Grote zoekactie op strand Ter Heijde
Ter Heijde -
Voor de kust en op de stranden van Westland is maandag een grote zoekactie gehouden na de vondst van een hoopje kleren.
's Middags werd op het strand van Ter Heijde door wandelaars een hoopje kleding, schoenen en daarin twee ringen gevonden.
De politie, brandweer, kustwacht en reddingsbrigade startten daarop een grote zoekactie, die eindigde toen het donker werd. Volgens de politie is het onwaarschijnlijk dat iemand de spullen is vergeten en daarom ging men er van uit dat iemand de zee of de duinen ingegaan was.
Bij de zoekactie doorzochten de verschillende diensten met behulp van een helikopter en speurhonden ruwweg het strand en duinen van Hoek van Holland tot Kijkduin, maar niemand werd gevonden.
Vaag verhaal. Een hoopje kleding, 1 paar schoenen en twee ringen?quote:
Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Heinekenner het volgende:
Waren een paar lui wezen rellen bij dat huis.
En sjaak van der tak besloot op te treden voor de veiligheid van de buurt en heeft daarbij de ME ingezet die ze zaterdagochtend eruit haalden. Maar het is wel een raar verhaal, en ik heb nooit het idee gehad dat nie krakers een aanwinst voor de buurt waren.
Het huis was in beslag genomen omdat de oorspronkelijke eigenaar in de gevangenis is beland.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.
Maar hoe zit het met de oorspronkelijke bewoners? Dat huis ziet er niet echt oud uit. Zijn die abrupt overleden ofzo? Heb ook nog verhalen gehoord over drugsdealers die daar gewoond zouden hebben, maar dat was volgens mij dan alweer na de oorspronkelijke bewoners.
Inderdaad, me pa zei het ook, maar ik heb ook niets gezienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef dubidub het volgende:
D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
Stond een paar dagen geleden in de krant.. een 59 jarige man uit Monsterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef dubidub het volgende:
D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
Wat?! Raar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef dubidub het volgende:
Jij bedoelt die alcoholist. Die heeft ondertussen zo'n resistentie opgebouwd, die ken zelfs ebola te lijf gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat?! Raar...
Er zit wel altijd zo'n man in de buurt bij die telefooncel. Maar die leeft wel volgens mij.
M'n baas vroeg nog of ik mee wilde doen. Ben vergeten een animocheck te doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie gaat er volgende week touwtrekken in de kas? Ik ben er hoogstwaarschijnlijk weer bij om aan te moedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |