Thrackanquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef dubidub het volgende:Er is zojuist een Westlander moddereter geworden op FOK!, las ik net
Verder met onze wereld-dominatie. Ofzo.
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:46 schreef dubidub het volgende:
Ik zag trouwens ook FOK!kers in het teejatercafé, afgelopen zaterdag
Keuzes, keuzesquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Angi het volgende:
Enenenenen dat feest op het strand van HoekvanHolland!
Mysteryland of de Lier... Makkelijke keuze tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef dubidub het volgende:
En hopelijk/misschien/waarschijnlijk Mysteryland, aanstaande zaterdag
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef dubidub het volgende:Er is zojuist een Westlander moddereter geworden op FOK!, las ik net
Verder met onze wereld-dominatie. Ofzo.
Nou nog kaartjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mysteryland of de Lier... Makkelijke keuze toch
Mysteryland natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dacht het ookquote:
Nog erger is, dat mijn moeder wel gaat, en ik geeneens een kaartje hebquote:
Zaterdag is niks aan in De Lier, dinsdag t/m vrijdag is veel beterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. Belt me baas ook nog eens op vanmiddag, dat hij het ook wel wilde doen, omdat hij niet verwachtte dat ik nog langs de dokter kon gaan, op vrijdagmiddagquote:
Zeker zeker!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:24 schreef koekiemonster het volgende:
vanavond hoek van holland!
Vrijdag en zaterdag denk naar Naaldwijk.. heb geen zin om vrijdagochtend brak op kantoor te zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
_! Nog één weekje feesten, daarna weer naar school
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Heinekenner het volgende:
Jeuj! ben weer te zien op de WOS! (op sunset grooves)
Dat is al mijn 4e verschijning op intranationale tv!
Het gaat goed hoor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Strychnine het volgende:
Kick.
What's up all?
Iemand nog naar de braderie in N'wijk geweest? Was het nog wat?
Straks ga ik weer, voor de vierde keerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Strychnine het volgende:
Kick.
What's up all?
Iemand nog naar de braderie in N'wijk geweest? Was het nog wat?
Ja dat was het de afgelopen dagen al, vanavond wordt echt een gekkehuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:30 schreef ThaRooP het volgende:
Denk dat het vanavond stampus druk wordt, zodat je je ongeveer niet kan verplaatsen
Nee gelukkig niet, gewoon ffkes 2 seconden in beeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch niet bij, even de groeten doen...
Ik ben ook ff thuis. Ging best daarzo, de organisatie heeft echt geluk gehad met 't weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kom net terug. Was beetje warm daar
Dat er veel gezopen is afgelopen weekend, dat moge duidelijk zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
En hoeveel Westlanders vallen hieronder
Kinderarts: Veel gezopen dit weekeinde:-Veel-gezopen-dit-weekeinde.html
't was best weer, Wolter was er inderdaad. Weinig van meegekregenquote:Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb vanwege de introductieweek van de UvA, alleen maar de zaterdag meegepikt in Naaldwijk. Was het verder nog wat? En was Wolter Kroes er eigenlijk nog als vanouds?
Krijgen wij dan ook Veolia?quote:Veolia verwerft concessie busvervoer Haaglanden
Uitgegeven: 1 september 2008 14:48
Laatst gewijzigd: 1 september 2008 14:53
DEN HAAG - Het busvervoer in de regio Haaglanden komt vanaf volgend jaar in handen van het Limburgse bedrijf Veolia. Dat maakte de Haagse verkeerswethouder Peter Smit maandag bekend namens het stadsgewest Haaglanden.
Veolia krijgt met het winnen van deze openbare aanbesteding het busvervoer in de Haagse regio in handen, inclusief de stadsdiensten in Delft en Zoetermeer. Het vervoer in de gemeente Den Haag zelf is al eerder onderhands aanbesteed aan de HTM.
Naast Connexxion, de huidige aanbieder van het streekvervoer in de regio Haaglanden, zag ook nieuwkomer Qbuzz de aanbesteding aan zijn neus voorbijgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |