Had ik ook, geen 2.5 uur, maar bijna een uur ofzo. Heel de bloemenveiling zat zonder stroomquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef PieterBas het volgende:
Had gisteren tweeënhalf uur geen stroom op mijn stage...
Ik kijk nooit TMF, sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef dubidub het volgende:
Als jullie nog mensen op TMF zien met "tomatenplukkers"... daar zit ik ergens tussen. Zat vanmiddag pilsje te drinken op m'n werk... werd een collega gebeld of we ook ff kwamen om een clip op te nemen. Of we dus effe TOMATENPLUKKERS konden schreeuwen enzo. Dus... wit haar blauwe ogen, ik hoor het wel
17 grote bedrijven lagen plat... inclusief mijn stage...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef Toempf het volgende:
[..]
Had ik ook, geen 2.5 uur, maar bijna een uur ofzo. Heel de bloemenveiling zat zonder stroom
Jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik kijk nooit TMF, sorry
Maar is dat dan dat liedje van Harold Zwaardman?
Het was weer asbestvrij... maar mij zie je daar niet meer.. Gewoon platgooien die handelquote:Op donderdag 6 november 2008 20:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
Gaat de Koningswerf nou nog eens open?
Mij ook niet, ik kwam er al weinig. Mijn collega zei dat het voor de intocht van Sinterklaas weer open zou gaan en dat is zaterdag.. Dus dan klopt het welquote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was weer asbestvrij... maar mij zie je daar niet meer.. Gewoon platgooien die handel
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef ThaRooP het volgende:
Kassenbouwer, nog bij de reünie geweest gisteren?
Ja, ik was er wel, maar ik ben dan ook pas 1.5 jaar geleden van schoiol gegaan,quote:Op zondag 9 november 2008 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
We wilden eerst wel gaan, maar toen zaten we te tellen dat het al weer 6 jaar geleden was dat we van school gingen. Waarschijnlijk weinig bekenden
Ik sprak er iemand die er 28 jaar geleden vandaan kwamquote:Op zondag 9 november 2008 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
We wilden eerst wel gaan, maar toen zaten we te tellen dat het al weer 6 jaar geleden was dat we van school gingen. Waarschijnlijk weinig bekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |