Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezienquote:
Ik kan em ieder moment aanzettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezien
Ik ben er morgen Whi broodje marioquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe. Ik was net al in Utrecht. Wordt tof volgende week..
Vind ik ook! Wil wel die bas eind van de zomer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef Cynic het volgende:
Eigenlijk moet ik in Utrecht nog wel even wat volslagen onnodige gitaarspullen kopen. Ik bedoel: ik ben toch niet voor niks aan het werk
Ja en dan een beetje een draaitafel kopen zeker...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil best helpen geld opmaken hoor
zo sociaal ben ik wel
schaam jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt me best vet om zo'n set te hebben![]()
ja, en de neck deed heel goedkoop aan qua spelen, maar dat was misschien ook wel de afstelling... was trouwens het tele modelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens op zo'n Fender Lite Ash gespeeld?
Toch maar eens proberen dan. Geloof dat Westerhaven in Groningen er ook één heeft staan. Ik heb eigenlijk überhaupt nog nooit op een Fender gespeeld dus echt goed vergelijken kan ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, en de neck deed heel goedkoop aan qua spelen, maar dat was misschien ook wel de afstelling... was trouwens het tele model
die is leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezien
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Huh, is die meet nu op een zaterdag?Ik dacht dat 'ie vrijdag was! :$
Ik had daar een SG gezien uit de jaren '60 voor 400 dollar. Ik had alleen al een gitaar gekocht. Je moet even kijken op craigslist. Oh ja zorg dat je een oude koopt met een oud serienummer. Scheelt je weer veel geld bij de duanequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:42 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop een SG voor een leuke prijs in de VS op de kop te tikken
Waar heb je het allemaal mee opgenomen? Klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Cynic het volgende:
Okay, liedje is nu ongeveer af. De solo moet zo maar worden (maar de volgende keer iets beter ingespeeld). En uiteraard weer met ontbrekende vocalen!
http://media.putfile.com/mixdown2-93
Ibanez in een POD. Niet helemaal mijn geluid dus, maar had geen zin in microfoons.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal mee opgenomen? Klinkt erg lekker
heb ik dus hetzelfde! maar dan net altijd te veel gain, is geen echt goed clean model. ook dat wat cynic zegt, ze reageren niet hetzelfde als een echte amp en je toon valt heel snel doodquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Niks mis mee anders, klinkt prima
Krijg zelf namelijk geen lekker geluid uit de TonePort, altijd net niet... of te weinig gain, of teveel saturation... straks eens Guitarrig proberen... anders binnenkort even een sm57 scoren.
Moet ook nog even ergens die EZDrummer en dingen halen
Heb je hem toevallig ook ergens anders staan? Putfile doet t niet bij bij (zal wel aan mij liggen)...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Cynic het volgende:
Okay, liedje is nu ongeveer af. De solo moet zo maar worden (maar de volgende keer iets beter ingespeeld). En uiteraard weer met ontbrekende vocalen!
http://media.putfile.com/mixdown2-93
Wat is erquote:
Stiekem ben je dus gewoon een Drenthquote:
Nee, helaas niet. Waar zou ik hem anders kunnen parkeren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig ook ergens anders staan? Putfile doet t niet bij bij (zal wel aan mij liggen)...
Ben benieuwd!
Vandaag trouwens ook nieuwe track van ons bandje afgemaakt, binnenkort online!
Ik heb zo'n kratje en ging een kratradio bouwenquote:
myspace, hyves, filehutquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Waar zou ik hem anders kunnen parkeren?
Whehe, mijn vader heeft van zo'n oud geel Heineken kratje een gereedschapskist gefabriceerdquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kratje en ging een kratradio bouwen
[ afbeelding ]
Nu heeft degene die voor mij het mdf zou laten zagen te weinig mee gebracht dus nu kan ik hem dit weekend niet afmakenHeb het volgende week te druk met werk......
Had me er zo op verheugd om ff lekker te beunen
Thanks!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker kwaliteitje weer HIM![]()
Nummer zelf voelt iets gehaast, zeker voor zo'n rustige ballad...
Het einde ook... back against the wallll, bam, uit. Mooie piano outro heeft dan ook wel iets. En de zang staat iets te zacht, paino overstemt hem soms wat.
- Dean;quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef acidd91 het volgende:
En nu serieus?
Zie je wel. Als er maar Dean op staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
- Dean;
- Washburn;
- Ibanez;
- Tanglewood;
- Fender.
Dat zijn wel de merken. Let ook op de action van de gitaar. Ik kan je iig al zeggen: op de gitaren van Dean zit dat dik vet bruut in orde. De lekkerste akoestische gitaar waar ik ooit op gespeeld heb is nog steeds een Dean Performer van 279,- (LH)..
Zorg dat hij er mooi uitziet lekker speelt en mooi klinkt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef acidd91 het volgende:
Wat is er niet serieus aan mijn vraag? ik heb gewoon geen verstand van akoestische gitaren en vraag gewoon wat meningen enzo..
Ik koop er ooit ook nog zeker wel één hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie je wel. Als er maar Dean op staat
bij budgetgitaren moet je er wel goed op letten dat de hals recht is, er geen frets aan de buitenkant uit de voeg lopen, en eisen dat ze hem goed aftstellen zodat de snaren niet aanlopen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:59 schreef acidd91 het volgende:
Niet zo gek veel, omdat het m'n eerste was.. Ik heb toen een Ibanez gekocht, omdat dat aangeraden werd door mijn gitaarleraar. Gewoon op gespeeld en het klonk wel goed, had er toen niet zo veel verstand van. Maar zijn er dan geen dingen waar je écht op moet letten bij een akoestische gitaar?
Fender maakt echt slechte akoestische gitaren vind ik. Tanglewood is erg goed voor de prijs. Als je nog ergens een Sigma op de kop kunt tikken is dat ook mooi. Die worden niet meer gemaakt, maar dat is het zustermerk van Martin&co en erg goed voor de prijs.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
- Dean;
- Washburn;
- Ibanez;
- Tanglewood;
- Fender.
Dat zijn wel de merken. Let ook op de action van de gitaar. Ik kan je iig al zeggen: op de gitaren van Dean zit dat dik vet bruut in orde. De lekkerste akoestische gitaar waar ik ooit op gespeeld heb is nog steeds een Dean Performer van 279,- (LH)..
Misschien de snaren met je vingers aanslaan ipv met een koevoet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn snaren kunnen niet tegen mijn awesome skills![]()
Een .011 setje dat ik vrijdag erop had gezet heb ik nu al 2 snaren van gebroken, de A en de hoge e
[TK] Washburn gitaar X50PROFEquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
* Meld *
Toch maar weer eens gaan sparen voor wat nieuws.
Washburn X50 Pro FE![]()
[ afbeelding ]
Ook wel nice gitaar, ben zelf alleen niet zo'n fan van die tremolo bridges. Vriend an me had een fender en was echt een drama die losse brug.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Cyntex het volgende:
Heb nu een aantal jaren op een Jackson WRXT gespeeld, geen onaardig ding, de look is erg metal wel wat ik eigenlijk nu wel gezien heb. De nek is erg snel, de pickups zijn ook nog niet eens zo slecht. De gitaar slijt wel als een gek, dat is niet normaal en dan doe ik er nog niet eens zo'n gekke dingen mee. Eergisteren een Ibanez s5470 TKS besteld:
[ afbeelding ]
Ik ben siked!
Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je veel van stemmingen wil veranderen is zo'n ding natuurlijk verre van practisch
Heeft Menno die niet te koop?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
* Meld *
Toch maar weer eens gaan sparen voor wat nieuws.
Washburn X50 Pro FE![]()
[ afbeelding ]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??
Ja, of je moet manisch depressief zijn, dan wissel je vaker van stemming
Toontje hoger:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelen
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
Stom eigenlijk dat je een gitaar gewoon in "bagdad" kunt stemmen..
Vanuit de parkeergarage onder Hoog Catharijne de brug over, dan rechts en daarna links toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Volgens mij is bijna alles beter dan FB. De vestiging van DW in Amsterdam schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
Trouwens... midden in het centrum van Utrecht zit Dirk Witte (gitarenshop), misschien kunnen we ff kijken of dat beter is dan FB.
Mwoah, het is een populaire tent. Niet de tofste, maar goed te vinden voor iedereen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stond
Precies.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Wou net zeggen, niet echt een rockershol
Maar we kijken wel hoe of wat^ O^
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan de hele dag als meer mensen van plan zijn om op tijd te komen () wil ik er best om 14:00 al zijn. En ik kan toch de hele nacht nog naar huis, dus ik kan het laat maken.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uur of 12 lijkt me wel wat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef The_Dean het volgende:
Hoe laat zal ik dan bij je zijn Herman?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:36 schreef brother52 het volgende:
Ik kan het alleen niet al te laat maken (een uurtje of 2 of zo).
Na afgelopen weekend moet ik dat wel kunnen halen. Vrijdag ben ik om 22:30 begonnen met pokeren en we zijn om 14:30 gestopt. (na een volle dag werken). En ik moet zaterdag nog rijden, 02:00 moet dus te doen zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:04 schreef Witchfynder het volgende:!.
Als ik om 14:00 begin weet ik niet of ik 2:00 wel haal..
.
ooit eens op een taylor 12-snaar gespeeld... was veel te duur, maar speelde wel echt heerlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Fender maakt echt slechte akoestische gitaren vind ik. Tanglewood is erg goed voor de prijs. Als je nog ergens een Sigma op de kop kunt tikken is dat ook mooi. Die worden niet meer gemaakt, maar dat is het zustermerk van Martin&co en erg goed voor de prijs.
Kijk wat je wil, dreadnaught of grand auditorium (respectievelijk meer volume dus voor akkoorden of meer definitie voor arpeggio achtige dingen).
Ik vind qua goedkopere akoestische gitaren seagul, crafter en yamaha erg leuk. Voor de wat duurdere Martin&co, Gibson en mijn eigen favoriet Taylor.
Zachter aanslaan helptquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn snaren kunnen niet tegen mijn awesome skills![]()
Een .011 setje dat ik vrijdag erop had gezet heb ik nu al 2 snaren van gebroken, de A en de hoge e
Arnhem? daar ga ik 6 september zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ben er rond een uurtje of 16:00... wil tussen 21:00 en 22:00 wel weer richting Arnhemmaar over het algemeen is 5-6 uurtjes Doodkapje wel voldoende...
Valt wel mee. Ik was wel helemaal op. Zaterdag zouden we de kroeg nog in maar na 4 uurtjes slaap ben ik rond 23:00 maar weer gaan slapen om 13 uur later weer wakker te worden.quote:
Stairway is wel vrij gemakkelijk te vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:29 schreef Cynic het volgende:
goedemorgen! (ik ga nu naar bed, dat dan weer wel)
Denk dat ik er ook wel om 14 uur ben zaterdag.
Ook al wel eerder, anders vind ik die tent nooit natuurlijk...
Ja Martijn,... doe anders ff een spoor van TLFG stickers achterlaten naar Stairway... dan vindt iedereen het zeker weten wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:37 schreef Witchfynder het volgende:
Stairway is goed te vinden. Het zit tegenover het conservatorium en oud-klooster.
Als we wat telefoonnummers uitwisselen vinden we elkaar wel. Anders volg je gewoon de lege verkeersbordpalen, dan weet je dat Martijn langs is geweest..
Op doom metaltempo! (max 20 km/uur).quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
JA DAT LIJKT ME ECHT EEN LEUK IDEE HA!
Grapjurk, doe dat dan via PM. Als ex-Consuwijzermedewerker kan ik je adviseren je 06-nr niet zomaar te laten slingeren. Voor je het weet ben je 200,- lichter aan vermeende ringtones enzo. Trust me.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
<censored>
En ben ik om 12 bij je. Ongeveer
Dat nummer had ik alquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
06-XXXXXXXX
Sta er niet van te kijken als er ineens 3 Russische bruiden voor je deur staan...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
06-********
Whahaha, en dan die Google ad eronder:quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken als er ineens 3 Russische bruiden voor je deur staan...
quote:Бесплатное видео
Просмотр & Совм Ресурс мил. видео Ежедневн загрузка 100% Бесплатно!
4dh.com/Video
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Moozze het volgende:
Is de meet al over 5 dagen?
http://www.b9.nl/poppodia/index.htmquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme waarom is er geen mooi overzicht mt contactgegevens van clubs enz
Gisteren was het ook butt-weer maar toch wel een geslaagde dag...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hoop wel dat het mooi weer is zaterdag..
http://aardschok.com/component/option,com_zalenlijst/Itemid,32/quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme waarom is er geen mooi overzicht mt contactgegevens van clubs enz
Die is ook niet echt up-to-date zie zo al 2 dingen in mijn buurt die al heel lang failliet zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://aardschok.com/component/option,com_zalenlijst/Itemid,32/
Zonder contactgegevens, maar je moet wel een klein beetje moeite doen natuurlijk.
Is dat Drents ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou nu help ik je een beetje om bij aan je quotum te komen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken als er ineens 3 Russische bruiden voor je deur staan...
Het valt soms best mee, op Enschede na. Dat is echt vreselijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef brother52 het volgende:
Beide liggen in het oosten, zegt genoeg volgens mij.
Iddquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
Net als brabanders die gaan aanrijden.
Wat ga je aanrijden dan? een egel, een konijn, voetgangers?
de wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
Net als brabanders die gaan aanrijden.
Wat ga je aanrijden dan? een egel, een konijn, voetgangers?
Dat zeggen we hier ook hoor. Alleen noemen wij het patat, want friet is voor heaumeaux.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idd
Belgen
-Mag ik 1 friet met
Met wat
Tenzij de weg door Fransen gebouwd is kun je hem niet aanrijden hoor. Je kunt eventueel wel een viaduct aanrijden.quote:
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
Friezen kunnen er ook wat van.
Wijzen ze naar een TV en zo van:
"Is er wat voor?"
"Een uh...koffietafel, een bank...".
Mensen die patat zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zeggen we hier ook hoor. Alleen noemen wij het patat, want friet is voor heaumeaux..
Maar goed dat je niet op de meeting komt dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef Metalfreak het volgende:
Ik praat altijd Limburgs hier eigenlijk
Dorsten is volgens mij een normale vervoeging van durven. Wordt alleen niet zo heel erg vaak gebruikt in de rest van Nederland.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ook Rotterdams: "ik dorst hem dat niet te zeggen" (ik durf).
Tja..
Ik spreek tegenwoordig Fries met een Nederlands accentquote:
Dialect is vaak gewoon archaïsch taalgebruik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dorsten is volgens mij een normale vervoeging van durven. Wordt alleen niet zo heel erg vaak gebruikt in de rest van Nederland.
Zegt me helemaal niets eigenlijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op de meeting komt dan..
.
ken je de band Beliar?
Houden zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets eigenlijk...
Dean die Dean in de verkoop doet? Waar gaat heen met de wereld...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand belang bij een mooie Dean VX? Speelt en klinkt erg lekker.
Bolt on nek, 22 frets, twee humbuckers, alle electronica in orde, hals is recht, kleine gebruikssporen maar geen schade. Word afgeleverd met een verse afstelling en nieuwe set snaren [naar keuze].
Even komen spelen en hem uitproberen is uiteraard altijd mogelijk.
Dit alles voor slechts 150 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hij het licht gezien hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean die Dean in de verkoop doet? Waar gaat heen met de wereld...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef Deansensitized het volgende:
Op weg naar een betere Dean Witch.
Nou dit is een acceptabele headstock...quote:
Hehe, nee, die niet. Wel een goed ding trouwensquote:
Whehehe... doet me denken aanquote:
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:44 schreef EvilWasp het volgende:
Ik sprak gisteren met iemand die Tele's niet mooi vond en ook niet mooi klinken.
Ik heb gisteren niet met je gepraatquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren met iemand die Tele's niet mooi vond en ook niet mooi klinken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet met je gepraat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet met je gepraat
Dat iemand die bijna alleen maar metalachtig/high gain dingen speelt, niet echt snel een telecaster zal gebruiken (sowieso niet echt singlecoils).quote:
Kun je nagaan hoe vaak ze verkeerd gezaagd hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ware het niet dat het Tele model ietwat ouder is.
Met een PRS kan je echt wel wat meer spelen dan alleen hi-gain achtige metaldingen....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat iemand die bijna alleen maar metalachtig/high gain dingen speelt, niet echt snel een telecaster zal gebruiken (sowieso niet echt singlecoils).
Misschien speelt de persoon in kwestie ook wel jazz (tegenwoordig een populaire combi met metal) en dan heb je niks aan een tele.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een PRS kan je echt wel wat meer spelen dan alleen hi-gain achtige metaldingen....
Familiebezoek, zeg maar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ware het niet dat het Tele model ietwat ouder is.
Meet wordt hem helaas niet voor mij, dan zit ik wilde beesten te irriteren in Safaripark Beekse Bergen. Relation building you know
Toen moesten ze nog oefenen. De Strat was uiteindelijk het eindexamenwerk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak ze verkeerd gezaagd hebben.
Zou het? Lijkt me dat jazz op een telecaster nog wel vrij aardig moet lukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien speelt de persoon in kwestie ook wel jazz (tegenwoordig een populaire combi met metal) en dan heb je niks aan een tele.
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nergens naar klinkt. Voor jazz gebruiken ze meestal ook lekker doorklinkende humbuckers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zou het? Lijkt me dat jazz op een telecaster nog wel vrij aardig moet lukken.
Mwoa, je ziet mensen toch ook erg vaak op archtops spelen, dat is niet vanwege de enorme output ofzo. Denk dat je met de neck-pickup van een tele ook een aardige warme jazz-tone kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nergens naar klinkt. Voor jazz gebruiken ze meestal ook lekker doorklinkende humbuckers.
Zo lelijk dat hij bijna weer mooi wordt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
Maar daarmee blijft hij nog steeds lelijk..
Nee, niet echt. Zelfs een floyd en 2 humbuckers kunnen hem niet redden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef brother52 het volgende:
Ik vind de neck pup van een tele voor een single coil wel redelijk warm klinken maar hij kan niet op tegen een humbucker.
[..]
Zo lelijk dat hij bijna weer mooi wordt?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een PRS kan je echt wel wat meer spelen dan alleen hi-gain achtige metaldingen....
Mooi op niks gebaseerd oordeel dan inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
prs zitten toch eigneljik nooit emg's in
Zeker wanneer je er ook nog eens onversterkt op speelt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi op niks gebaseerd oordeel dan inderdaad
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker wanneer je er ook nog eens onversterkt op speelt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cynic het volgende:
komende zaterdag zal iedereen ontmaskerd worden vrees ik
blijkt iedereen een pukkelige tiener te zijn met een squier.
maar... ben ji dan nog een tiener? ik dacht dat je ouder wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cynic het volgende:
komende zaterdag zal iedereen ontmaskerd worden vrees ik
blijkt iedereen een pukkelige tiener te zijn met een squier.
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar... ben ji dan nog een tiener? ik dacht dat je ouder was
Ik heb hem ontmoet op het bevrijdingsfestival te Zwolle, ik kan het bevestigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.
Dat je geen Squier hebt klopt wel ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef The_Dean het volgende:
En ik denk dat Metalfreak en Herman wel kunnen getuigen dat ik geen puber met een Squier ben
bahbah...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.
Bij die Yvette van H. zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bahbah...
dat wordt je dan aangeven bij een pedojager
Wat deed je dan met dat Squier t-shirt op Pinkpop???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef The_Dean het volgende:
En ik denk dat Metalfreak en Herman wel kunnen getuigen dat ik geen puber met een Squier ben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bahbah...
dat wordt je dan aangeven bij een pedojager
Ok, een puber ben je ook niet meer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Graag mijn zwijggeld terug heren!
Waar je mee omgaat...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
hij komt wel een beetje puberaal over soms... zo op dit forum
Volgens mij kan het ook nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hm, in de nieuwe Thomann folder staat een Gibson SG met 3 single coils.
Ook vaag.
Geen idee, hij ziet er wel grappig uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook nooit veel zijn.
Hij kost nog geen 600 euro en doorgaans betaal je al zo'n 500 euro voor de naam Gibson.
Ze hebben ook een spotgoedkoop eigen merk (Harvey Benton ofzo) en daar wat akoestisch spul. Helaas zijn er niet veel recensies van te vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
Jammer trouwens dat Thomann zo ver weg zit.
Ze hebben wel redelijk wat linkshandig spul.
Wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hm, in de nieuwe Thomann folder staat een Gibson SG met 3 single coils.
Ook vaag.
dat gaat dus echt zeker wel lukken! Roy Buchanan bijvoorbeeld. ik heb zo'n idee dat je nog nooit op een telecaster gespeeld hebt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nergens naar klinkt. Voor jazz gebruiken ze meestal ook lekker doorklinkende humbuckers.
Ik denk het niet. Thomann zit ca. 600 km bij mij vandaan, dat is al snel zo'n 5 uur rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik voel een Thomann meet aankomen
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef brother52 het volgende:
Nou, als je parket gekocht hebt omdat het in de aanbieding was maar je hebt voorlopig geen tijd om het op de vloer van je woonkamer te proppen, dan lijkt heb me wel zo handig wanneer je het zolang even in je garage neer kunt leggen
Wat nou als je van je garage een toffe studio wilt maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ziet er uit als pure heiligschennis!!
Een SG met single coils is als parket leggen in je garage... sommige dingen doe je gewoon niet!
Ben stiekem wel benieuwd of dat een beetje wil scheurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ze zien d'r uit als een soort van hotrails.
Dan is het niet echt meer een garage, ofwelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat nou als je van je garage een toffe studio wilt maken?
Op het moment dat je het legt wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan is het niet echt meer een garage, ofwel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
En als je met je Garagepunk band in een lastig parket zit?
Dan wil je geen parket volgens mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat nou als je van je garage een toffe studio wilt maken?
Als je surf speelt misschien. Parketvloer, kale muren. Lekker reverb, man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wil je geen parket volgens mij.
Ik heb ook nog nooit een linkshandige telecaster ontmoet. Die dingen zullen vast leuk zijn, maar ik vind ze lelijk, met z'n "voorzichtig inbrengen"-hals. En zolang de telegestapo mij probeert te overtuigen van hoe briljant die dingen zijn, blijf ik tegensputteren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat gaat dus echt zeker wel lukken! Roy Buchanan bijvoorbeeld. ik heb zo'n idee dat je nog nooit op een telecaster gespeeld hebt...
Maar het ligt toch niet aan de telecaster dat de zangers van dat soort bandjes niet kunnen zingen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik haat indiebandjes met telecastersSchelle kutgekrijs molt echt je trommelvliezen
Ah, dus ik hoef niet te komen. Mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel genoeg voor twee zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dus ik hoef niet te komen. Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |