Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezienquote:
Ik kan em ieder moment aanzettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezien
Ik ben er morgen Whi broodje marioquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe. Ik was net al in Utrecht. Wordt tof volgende week..
Vind ik ook! Wil wel die bas eind van de zomer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef Cynic het volgende:
Eigenlijk moet ik in Utrecht nog wel even wat volslagen onnodige gitaarspullen kopen. Ik bedoel: ik ben toch niet voor niks aan het werk
Ja en dan een beetje een draaitafel kopen zeker...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil best helpen geld opmaken hoor
zo sociaal ben ik wel
schaam jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt me best vet om zo'n set te hebben![]()
ja, en de neck deed heel goedkoop aan qua spelen, maar dat was misschien ook wel de afstelling... was trouwens het tele modelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens op zo'n Fender Lite Ash gespeeld?
Toch maar eens proberen dan. Geloof dat Westerhaven in Groningen er ook één heeft staan. Ik heb eigenlijk überhaupt nog nooit op een Fender gespeeld dus echt goed vergelijken kan ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, en de neck deed heel goedkoop aan qua spelen, maar dat was misschien ook wel de afstelling... was trouwens het tele model
die is leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt Kung-Fu Panda nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |