bol.com heeft ze bijvoorbeeld: hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Waar koop je die?
Dat weet ik niet meer, maar het merk is Silly Billyz.quote:
Zeer handig idd. Ik heb ze toen besteld via internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar het merk is Silly Billyz.
goede vraag! Je hebt van die haakjes waardoor de laden niet verder open kan. Maar hier is het probleem meer dat hij de lade zelf weer dicht doet maar dan met zijn vingertjes er nog tussenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben in de keuken voornamelijk lades, en sinds kort krijgt T die open, en haalt hij ze leeg, wat nogal onpraktisch is. Is er een methode om ze dicht te houden? Werken van die haakjes ook op lades? En ook als er nog een lade boven zit?
Ik gebruik deze "slabbers" als verfschortquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef tammie04 het volgende:
En de Ikea heeft ook ideale slabben. Kost geen drol en werken perfect! Ook met opvangdeel
[ afbeelding ]
Ik had dit ding hier gespot, en hij is écht leuk! Onze kleine man wilde een paar weken al niet meer in bad (echt groot drama). Na dit hier gezien te hebben, heb ik die kraan gekocht. Ben zelf in bad met dat ding gaan spelenquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/y(...)DVNLGOO0020270001kw7
Wat een leuk ding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |