En dan in de felle zon, zoals ET zegtquote:Op maandag 13 april 2009 16:56 schreef Dakota het volgende:
o dat bleken van poepvlekken deed ik ook met chloor eerst..maar die lucht blijft na 4 keer wassen nog steeds hangen
ik zal nat ophangen eens proberen..
Handdoek uit het schap bij de winkel, kind verschonen, handdoek terug in het schapquote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Dakota het volgende:
ik heb geen luiertas..ik verschoon r wel bij v&d ofzo of ij iemand op de bank/tafel/bed met een handdoek eronder
Ik zet het gewoon een nacht in een emmer met wat wasmiddel. Ik heb nog nooit blijvende poepvlekken gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
over poepvlekken: ik gooi het meteen in de was op 60 graden, dan gaat het er altijd uit! Doe ik 30 of 40 graden of droogt de poep in, krijg ik het er niet meer uit.
Supertip, ga ik ook onthouden!quote:Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef owlet het volgende:
[..]
En dan in de felle zon, zoals ET zegt![]()
Babypoep is geel omdat het bilirubine bevat. Hetzelfde goedje als waar een pasgeboren baby geel van wordt.
En net zoals pasgeboren babies minder geel worden als ze in de zon leggen verdwijnen (borstvoedings)poepvlekken ook door het zonlicht
DE tip is echt gewoon die zonquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nogsteeds op zoek naar DE TIP mbt bananenvlekken en borstvoedingsvlekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |