abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67980442
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:56 schreef Dakota het volgende:
o dat bleken van poepvlekken deed ik ook met chloor eerst..maar die lucht blijft na 4 keer wassen nog steeds hangen

ik zal nat ophangen eens proberen..
En dan in de felle zon, zoals ET zegt
Babypoep is geel omdat het bilirubine bevat. Hetzelfde goedje als waar een pasgeboren baby geel van wordt.
En net zoals pasgeboren babies minder geel worden als ze in de zon leggen verdwijnen (borstvoedings)poepvlekken ook door het zonlicht
  maandag 13 april 2009 @ 17:34:46 #52
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67980525
Let bij die jasjes voor hele kleintjes op dat een capuchon niet altijd even handig is. Ze zitten immers nog niet rechtop en met liggen hebben ze dan altijd zo'n prop in hun nek.

Mefke we hebben een luiertas maar eigenlijk maakt het niet zo uit of je een gewone tas neemt of een echte luiertas. Handig is dat je als je weggaat zo die tas kunt pakken en zeker weet dat je alles bij je hebt (luiers, billendoekjes, extra setje kleertjes, pakje flesvoeding etc) Bij babywinkels kun je zo'n verschoonmatje ook los kopen mocht je een gewone tas willen gebruiken
  maandag 13 april 2009 @ 17:44:12 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67980761
Koop een luiertas met een verschoonmatje! Ideaal, de binnenkant is van plastic en vlekt dus niet met poep en weet ik het wat nog meer. Die van ons, klikt vast aan de buitenkant met druk knoopjes, en zo kun je je kind op de meest onpraktische plaatsen toch nog even verschonen.

Over die pakjes, koop altijd een maatje 50. Voor je het weet komt je kindje (veel) te vroeg en heb je geen kleertjes die ook maar een beetje passen. Yade moest maat 44 aan, en dat was zelfs wat ruim, wij waren dus uiteindelijk heel blij dat we wel maat 50 hadden gekocht, ook al werd voorspelt dat ze een grote baby werd.

Wat ook handig is, en ik niet wist tot het zover was. Anti lek pads voor in je BH, net na de bevalling. Geen idee meer hoe ze heeten, maar ze waren ideaal. Soort van kleine ronde maatverbandjes die je binnen in je BH vast plakt en het melk opvangt.
pi_67981007
zoogcompressen ook wel Tietpadz

ik gebruik ze nog steeds..anders loop ik met enorme natte plekken in mn kleren
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67981033
ik had geen maatjes 50..alleen 50/56 er is zat dat te klein of te groot uitvalt..elin heeft nu zelfs nog broekjes maat 50 terwijl ze ook in broekjes maat 68 past (terwijl ze eigenlijk mt. 62 heeft)
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 13 april 2009 @ 19:54:59 #56
100412 mefke79
komt goed!
pi_67983962
Ik heb vanmiddag de verzorgingstas van maxi cosi zelf gezien, maar dat wordt em niet. Beetje klein en hij leek me niet praktisch. En ik zie geen andere manier van ophangen dan om de duwstang heen. De tip van een geplastificeerde binnenkant is wel een goede...eens kijken of ik wat kan vinden dat ik niet te duur vind.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 13 april 2009 @ 20:14:30 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67984520
De luiertassen van Prenatal eigen merk vind ik prima te doen
Bij Saskia eentje opverbruikt en bij Tijn een nieuwe gekocht, die het nog steeds goed doet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67985351
ik heb geen luiertas..ik verschoon r wel bij v&d ofzo of ij iemand op de bank/tafel/bed met een handdoek eronder
wanna rub mah puppeh?!
pi_67985987
Ik heb laatst matjes gehaald bij de LIDL, is hetzelfde soort als de kraammatrasjes uit het kraampakket. 1 kant plastic, 1 kant absorberend. Die zit standaard in de luiertas, en na een paar keer gebruiken (of bij viezigheid) gaat die de prullebak in, en een verse erin.

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe tas gehaald. In de oude zaten veel vakjes, wat handig is in het begin. Maar nu Chris ouder wordt heb ik toch minder spul mee te slepen. Dus nu eindelijk een mooie tas
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:14:16 #60
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67999272
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Dakota het volgende:
ik heb geen luiertas..ik verschoon r wel bij v&d ofzo of ij iemand op de bank/tafel/bed met een handdoek eronder
Handdoek uit het schap bij de winkel, kind verschonen, handdoek terug in het schap
Wel slim!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:17:12 #61
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67999377
Ik kreeg ergens gratis een soort van luiertas bij (van nijntje), wel met zo'n matje, maar zonder handige vakjes enzo. Ik gebruik hem nogsteeds . Het matje vind ik wel echt fijn moet ik zeggen. Ook omdat het makkelijk afneembaar is ivm al die poepkorrels die dan toch een eigen leven gaan leiden tijdens het verschonen . (jaja, die spuitluiers zijn een genot naast de korreltjespoep die gewoon niet van die billetjes af te poetsen valt )

Ik ga eens denken of ik ook nog tips heb over hanidge en onhandige spulletjes.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:21:19 #62
223453 Guuzewuus
pi_67999530
Een kant en klare inbakerdoek met klitteband, heel handig en Stella sliep meteen een uur langer per keer .
De draagdoek .
Inderdaad de magnetron flessenreiniger .
Handkolf van Avent, deed het voor mij heel goed. (Ook een keer een andere handkolf geprobeerd, dat ging dus helemaal niet).
Tegenwoordig heeft Stella een antilekdrinkbeker met water in haar bedje. Hij is 's ochtends bijna altijd leeg en ik vind geen uitgedroogd mondje meer .
Zemmen in zonnige oorden met een zonnehoedje en losjes in een hydrofielluier gewikkeld. Volledig tegen de zon beschermd en toch lekker in het water kunnen . Sowieso hydrofielluiers, overal goed voor .
pi_67999862
over poepvlekken: ik gooi het meteen in de was op 60 graden, dan gaat het er altijd uit! Doe ik 30 of 40 graden of droogt de poep in, krijg ik het er niet meer uit.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:27 #64
223453 Guuzewuus
pi_67999952
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
over poepvlekken: ik gooi het meteen in de was op 60 graden, dan gaat het er altijd uit! Doe ik 30 of 40 graden of droogt de poep in, krijg ik het er niet meer uit.
Ik zet het gewoon een nacht in een emmer met wat wasmiddel. Ik heb nog nooit blijvende poepvlekken gehad. . Ik gooi het nooit meteen in de was, dan blijf ik steeds van die kleine wasjes draaien, dat vind ik niks .

Ik ben trouwens nogsteeds op zoek naar DE TIP mbt bananenvlekken en borstvoedingsvlekken
pi_67999986
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef owlet het volgende:

[..]

En dan in de felle zon, zoals ET zegt
Babypoep is geel omdat het bilirubine bevat. Hetzelfde goedje als waar een pasgeboren baby geel van wordt.
En net zoals pasgeboren babies minder geel worden als ze in de zon leggen verdwijnen (borstvoedings)poepvlekken ook door het zonlicht
Supertip, ga ik ook onthouden!
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:32:38 #66
223453 Guuzewuus
pi_68000084
Hmmmm, misschien dat de zon in Eindhoven niet fel genoeg is dan . Bij mij heeft dat nooit alle vlekken weggehaald. Hangen jullie het hele jaar door dan de was buiten?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:43:59 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_68000513
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ik ben trouwens nogsteeds op zoek naar DE TIP mbt bananenvlekken en borstvoedingsvlekken
DE tip is echt gewoon die zon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:11:32 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68001384
Korreltjespoep! Idd Guuz, wat een nachtmerrie is dat zeg! Ik blijf vegen en poetsen. En overal die k*tkorreltjes!
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:43:22 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68002459
korreltjespoep is echt vreselijk.. alsof je nat zand van die billen staat af te vegen

Ik ben trouwens op zoek naar dé antilekbeker die ook echt anti-lek is. Bij Saskia waren de Avent-tuiten nog anders en die lekten idd niet.. Nu blijven die krengen lekken (door het luchtgaatje, tussen tuit en 'ring', tussen 'ring' en beker.. overal dus).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:11:28 #70
223453 Guuzewuus
pi_68005016
Als we thuis zijn begin er niet eens meer aan. Hup broek uit en met de billen in bad . Zijn we al met al echt een stuk sneller klaar en minder gefrustreerd .
pi_68005252
* huuphuup noteert, in bad bij korreltjespoep

ik gok dat dat een van die dingen is die je herkent zodra je het gezien hebt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68005668
ik heb ook ooit eens ergens gelezen dat er iemand was die zweerde bij de badcapes van de ikea, dat die echt mega groot waren vergeleken bij de standaard hema, prenatal dingen. Stukken langer te gebruiken. Misschien is dat ook wel een handig ding om in huis te hebben.
pi_102792097
even toch een kick, omdat ik geen beter topic kan vinden

wat voor soort kinderstoel is praktisch,

iets alleen voor het begin

of een meegroeistoel

en moet die een eigen blad hebben of schuif je de stoel net zo makkelijk aan tafel, moet er een tuigje aanzitten, heb je een zitverkleiner nodig...ik weet het niet meer, ben al op Marktplaats aan het rondkijken, maar kan maar geen besluit nemen -O-
  Milf donderdag 6 oktober 2011 @ 23:00:40 #74
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102792395
Inderdaad een flinke kick :D! _O-

OT: Wat jij prettig vindt. Die van de IKEA heb ik ook gehad. 15.00 euro voor stoel en blad (riempje zit er al bij). Zitverkleiner heb ik er niet bijgehad.
Daarna heb ik de opvolger van deze gekocht:

Beide zeer goed bevallen.

Die andere die je plaatst gaat langer mee en doorloopt meerdere stadia. Ik vind het leuker om af en toe wat nieuws in huis te halen ;).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_102795764
Hoe lang kan een kind in zo een Ikea stoeltje zitten? En wat doen ze er allemaal in, alleen eten of later ook knutselen of spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')