Jaa dat! Ik heb het eerste pakje in maat 50 gekocht om te bewaren, en er nog een van maat 56 bijgedaan om het wat langer te kunnen dragenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:41 schreef melonovy het volgende:
Al heb je maar 1 pakje in maat 50, het is zo leuk om later tegen je kind te zeggen dat het daar in gepast heeft.
of van die halsopeningen die een blote schouder geven..quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef TearSong het volgende:
Hier is de kleding maat 50 goed gebruikt hoor, zeker een paar weken (bij Tomas een week of 4, bij Yara iets minder). Het is wel zo fijn om broekjes te hebben die niet bij elke beweging van je kindje afglijdenEn shirtjes waarvan de mouwen steeds omgeslagen moeten worden.
Cas probeerde zich laatst in een pakje maat 44 te persenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:41 schreef melonovy het volgende:
Al heb je maar 1 pakje in maat 50, het is zo leuk om later tegen je kind te zeggen dat het daar in gepast heeft.
Jeps, en die heeft hem van YPPYquote:Op zondag 12 april 2009 14:58 schreef huuphuup het volgende:
Toch maar een tvp
Ik paste ook geen 50 vroeger, direct in 56. Maar mijn moeder beviel 2 weken 'te laat' en sja je kind groeit wel gewoon door natuurlijk. Had ik eerder geboren geweest dan had ik wel gewoon in de 50-maatjes gepast. Ik heb van alles wat (van de hele kleine maatjes niet zo heel veel) maar gewoon, je kunt er nu nog weinig over zeggen en ik zou het naar vinden als ik straks nog naar de winkel moet om bij te halen ofzo.
Ik kreeg van Troel (dacht ik) de tip om een goedkoop ledikant-dekmatrasje te kopen bij Ikea voor over het ledikantmatrasje. Dit ding kan in geval van spuitluiers of erg spugen en dergelijke gewoon in de wasmachine en scheelt dus schoonmaakgedoe.wat mij betreft een top-tip, ik moet het ding alleen nog even halen... haha.
Ik lees hier in OUD soms dingen waardoor ik weer even begin te twijfelen aan m'n kinderwens, zulke spuitluiers dat het matras er door gewassen moet worden?quote:Op zondag 12 april 2009 14:58 schreef huuphuup het volgende:
Ik kreeg van Troel (dacht ik) de tip om een goedkoop ledikant-dekmatrasje te kopen bij Ikea voor over het ledikantmatrasje. Dit ding kan in geval van spuitluiers of erg spugen en dergelijke gewoon in de wasmachine en scheelt dus schoonmaakgedoe.wat mij betreft een top-tip, ik moet het ding alleen nog even halen... haha.
Er zijn vast meer leuke momenten dan spuitluiers Flugeltje!quote:Op zondag 12 april 2009 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik lees hier in OUD soms dingen waardoor ik weer even begin te twijfelen aan m'n kinderwens, zulke spuitluiers dat het matras er door gewassen moet worden?
in de chloor zetten, doet mijn moeder altijd voor mij en dan wordt het redelijk schoon. Maar babypoep is sowieso moeilijk ergens uit te krijgen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:08 schreef Dakota het volgende:
idd hema badstoffen rompers en die witte broekjes! Het vervelende aan die dingen is wel dat als er poep op komt..je het er niet meer uitkrijgt(wel passen die witte broekjes bijna bij elk truitje van hema!
Oh en Mefke, vergeet niet dat als je kindje ergens brengt het handig is als hij/zij een eigen tas heeft. De babyspullen tussen je eigen werkt gewoon niet prettig. Het is op een gegeven moment een halve volksverhuizing met doekjes, extra luiers, extra verschoning, spuuglappen, potjes creme, reservespenen en nog veel meer wat ik nu even vergeten ben.quote:Op maandag 13 april 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
ik ga het nog eens goed bekijken, maar volgens mij kan ie bij onze wagen (maxi cosi mura) alleen maar over de duwstang. De tas die ze zelf erbij leveren is er eentje die je om je schouder draagt.
Oxy vind ik daarvoor prettiger momenteel.quote:Op maandag 13 april 2009 16:56 schreef Dakota het volgende:
o dat bleken van poepvlekken deed ik ook met chloor eerst..maar die lucht blijft na 4 keer wassen nog steeds hangen
ik zal nat ophangen eens proberen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |