of in de koelkastquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:04 schreef Leonos het volgende:
Misschien zit die baby wel in een kelder
soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.quote:
dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:54 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik ben het tegenovergestelde van me broer
De TV is toch wel heel gebleven ? De TS is daar naar op zoek namelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daar
Zo is 't mien jong!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:10 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.
Direct al een advocaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:00 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb vrij weinig te melden kreeg een deur in me gezicht en de mededeling dat een advocaat het verder zou regelen![]()
Wat een goed argument!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
zou jij de deur dichtsmijten, als je wist dat het niet waar is?
als er geen kind was, dan had ze me binnen gelaten en was ze met een verklaring gekomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:03 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Wat een goed argument!
Ik wou deze makkelijke redenering ook even uitproberen. dus ik ben naar mijn buurman gegaan, aangebeld en toen hij open deed meteen geconfronteerd met de feiten, "er was laatst bij mij ingebroken, tv en dvd speler gejat, en dat heb jij gedaan! Geef mijn tv en dvd speler terug!". Smijt hij zo de deur dicht, liet me niet eens even binnen om met een verklaring te komen. Nou dan moet hij het wel hebben gedaan.
Ik ben nog even doorgegaan en wat blijkt, iedereen hier in mijn buurt hier heeft mijn tv en dvd speler gejat.hufters!
Hier zijn we ook eigenlijk nog benieuwd naar.quote:in het verleden zijn er dingen gebeurd met mijn vriendin en me broer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |