abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60509310
Misschien zit die baby wel in een kelder
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:06:17 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60509343
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:04 schreef Leonos het volgende:
Misschien zit die baby wel in een kelder
of in de koelkast
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60509434
Of in een kist
pi_60509442
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:11:45 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60509459
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:54 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

ik ben het tegenovergestelde van me broer
dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:38:23 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60509935
Dit topic wil ik even volgen.

Wat een verhaal.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:42:13 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60510001
"Zo, ik heb ze op fok weer een onzinverhaal door de strot geduwd en nu ga ik een pilsje drinken."
The love you take is equal to the love you make.
pi_60510413
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:11 schreef Re het volgende:

[..]

dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daar
De TV is toch wel heel gebleven ? De TS is daar naar op zoek namelijk.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60510442
I see trees of green........ red roses too
I see em bloom..... for me and for you
And I think to myself.... what a wonderful world

* Bierrrrrr!!! * 14.gif
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60510495
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:10 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.
Zo is 't mien jong!
pi_60510777
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:00 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

ik heb vrij weinig te melden kreeg een deur in me gezicht en de mededeling dat een advocaat het verder zou regelen
Direct al een advocaat .

Vind het wel raar dat ook geen andere familie je schoonzus heeft bezocht in dat jaar waarin ze een kind verwekt moet hebben. Een zwangerschap was dan wrscnlk wel opgemerkt geweest.

En dat ze niet bang was dat manlief plots binnen een jaar thuis zou komen vind ik ook raar. Ze moet echt zeker hebben geweten dat hij niet meer langskwam en dan denk ik direct aan de gevangenis of leger.

Mjah, mocht dit waar zijn dan normaal oplossen, geweld is niet nodig. Dit was je zo te zien al van plan (geweldloze oplossing).
idem dito..
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:03:04 #137
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_60511429
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

zou jij de deur dichtsmijten, als je wist dat het niet waar is?

als er geen kind was, dan had ze me binnen gelaten en was ze met een verklaring gekomen
Wat een goed argument!

Ik wou deze makkelijke redenering ook even uitproberen. dus ik ben naar mijn buurman gegaan, aangebeld en toen hij open deed meteen geconfronteerd met de feiten, "er was laatst bij mij ingebroken, tv en dvd speler gejat, en dat heb jij gedaan! Geef mijn tv en dvd speler terug!". Smijt hij zo de deur dicht, liet me niet eens even binnen om met een verklaring te komen. Nou dan moet hij het wel hebben gedaan.

Ik ben nog even doorgegaan en wat blijkt, iedereen hier in mijn buurt hier heeft mijn tv en dvd speler gejat. hufters!
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_60511726
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:03 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Wat een goed argument!

Ik wou deze makkelijke redenering ook even uitproberen. dus ik ben naar mijn buurman gegaan, aangebeld en toen hij open deed meteen geconfronteerd met de feiten, "er was laatst bij mij ingebroken, tv en dvd speler gejat, en dat heb jij gedaan! Geef mijn tv en dvd speler terug!". Smijt hij zo de deur dicht, liet me niet eens even binnen om met een verklaring te komen. Nou dan moet hij het wel hebben gedaan.

Ik ben nog even doorgegaan en wat blijkt, iedereen hier in mijn buurt hier heeft mijn tv en dvd speler gejat. hufters!
_!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:38:07 #139
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60512025
quote:
in het verleden zijn er dingen gebeurd met mijn vriendin en me broer
Hier zijn we ook eigenlijk nog benieuwd naar.
Het GTST gehalte wordt wel per post groter.

En 1 jaar zou misschien best kunnen. Stel dat ze "bevrucht" is toen die broer nog thuis was en wegging voordat het zwangerschap echt zichtbaar werd. Dan zou ze bevalle zijn na 5 a 6 maanden misschien. Half jaar de tijd gehad om weer "normaal" te worden en om dat kind ver weg te houden zodat ze het nooit meer terugzag.
  zondag 3 augustus 2008 @ 00:54:00 #140
84328 Lllaura
painting pictures
pi_60519631
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij ze dat?
Copycat..!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')