abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:50:25 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60564274
Yep, ik heb er tandpasta op gesmeerd. Ik heb het alleen op de gesloten pokken gesmeerd en niet op wondjes, en volgens mij vond ie het wel lekker (zowel om af te likken als af te koelen op de huid). Ik heb trouwens niet echt scherpe tandpasta maar van die kruidenpasta. En vanavond heeft ie een havermoutbadje gehad.
Nog een paar daagjes afzien, hij krijgt er nog steeds meer helaas dus zal nog wel niet het hoogtepunt zijn.
Als het morgen nog zo zielig is dan ga ik wel langs de apotheek. De huisarts raadde trouwens wel mentholpoeder aan.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60564458
ja, ik heb dat vaker gehoord, dat sommige huisartsen het nog wel aanraden. maar toch zou ik er heel voorzichtig mee zijn. 't schijnt heel slecht te zijn als ze dat inademen.
pi_60568134
Kersjes ik lees het nu pas van je moeder. Hopelijk kunnen ze haar in Israel beter helpen. Dat wachten lijkt me echt verschrikkelijk

Pff hier een heftig nachtje gehad. Linde was gisteren al een beetje uit haar hum, maar 's avonds had ze na het eten ineens 38,4. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met een tandje dat eraan komt Dus vannacht erg weinig geslapen want eten/fles wilde ze steeds niet omdat het pijn leek te doen, maar slapen met honger is ook geen succes Vandaag ben ik vrij. Ben benieuwd wat deze dag ons allemaal gaat brengen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:23:06 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60577286
Och die Brent! Wat zielig zeg! Beterschap ermee in elk geval!
(het lijkt nu overigens erg genoeg, zodat dit DE keer blijkt te zijn?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60584050
Hoe was jullie dag, Rocka ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:53:23 #106
190853 RockabeIIa
pi_60585771
Vreselijk. Het is nog veel erger dan gisteren. Kindje Krentebol
Ik schrok me een hoedje vanochtend toen ik hem uit zijn bed haalde. In zijn wenkbrauwen, onder zijn haar, bij zijn poepertje, onder zijn voeten, in zijn oren zelfs. Geen enkel lichaamsplekje is vrij van bulten en sommigen zijn zo dik en groot, echt vies en pijnlijk om te zien alleen al...
De bulten knappen vanzelf open, hij krabt er nauwelijks aan. Zijn huidje is gewoon zo dun en de bulten zo dik... En hij huilt heel vaak van de jeuk, gewoon omdat ie van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen of waar ie het moet zoeken. Echt, ik zou willen dat ik een weekje verder ben... Ik ben er zo druk mee ook. Ik verwen hem en laat hem aan modderen wat hij maar wil, zo gauw de verveling toeslaat gaat hij krabben dus ik probeer hem maar bezig te houden. Eten heeft ie ook geen zin in. Avondeten: vis van de markt en een raketje met bakje hagelslag om te dippen (don't ask... hij vindt het het einde )

Morgen is het vast beter.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:55:02 #107
94046 PM-girl
pi_60585826
Och arme Brent! "Het hoort erbij" , kan ik wel zeggen, maar wat lijkt me dat erg om te zien.
Heb je al een zemelenbadje oid gebrobeerd?

Beterschap!
*
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:56:05 #108
190853 RockabeIIa
pi_60585858
yep gisteren en vandaag PM.
pi_60585922
Ach, arme Brent Hopelijk gaat het vanaf nu snel beter met hem Rocka
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:01:53 #110
190853 RockabeIIa
pi_60586022
Dat hoop ik ook. Maar ondanks dat ie er zo'n last van heeft en er niet uit ziet vind ik em toch het allerleukste kind van de wereld (vooral toen ie vanavond in zijn pyama met nikes eronder weer de dellerige negerin aan het uithangen was op dat Lollipop nummer van Lil Wayne Dat vindt ie zulke gave muziek )

Gek ook, hoe zeer het je doet en hoe misselijk je kunt worden van je kind die pijn heeft...
pi_60586081
Ja, dat zijn afschuwelijke dingen en ze raken je in je hart. En op het moment dat wij ons er nog rot over voelen staan zij alweer te huppelen op foute muziek
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:45:37 #112
190853 RockabeIIa
pi_60593340
Dramanachtje gehad... Zo erg dat mijn vriend er uit is gegaan om 3 uur ofzo en die heeft verder helemaal niet meer geslapen. Hij was dan ook erg chago vanochtend :/
Brent zelf heeft wel goeie zin maar blijkbaar is de jeuk voor hem zo erg in bed dat hij er erg vaak wakker van werd. Eenmaal bij ons in bed kroop hij ook om de 30 seconden het bed door om een koeler stukje bed.
Ik zal straks eens een foto plaatsen... volgens mij gaan het behoorlijke littekens worden.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 08:55:10 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60593426
Agossie die arme Brent. Kun je hem vandaag niet lekker in het zonnetje laten spelen? Misschien gaat het uitdrogen van die krengen dan iets sneller. Arm kereltje toch.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:01:07 #114
190853 RockabeIIa
pi_60593479
Brent en zon is niet zo'n goeie combi, slaapmeisje.
Hier een fotootje van mijn mob. Helaas niet van denderende kwaliteit, je ziet niet eens zijn kleine pokjes (maar ze zijn allover the place). Ik weet in elk geval dat ie het nooit meer krijgt na deze aanval Zijn oogje zit niet meer dicht gelukkig (maar nog wel rood).

en deze is van eergisteren toen ik dacht dat het niet veel erger kon worden...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:09:01 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60593562
Oooh, wat sneu voor Brent...
Succes ermee Rocka. En met je chago vent
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:21:59 #116
190853 RockabeIIa
pi_60593801
Die is toch op zijn werk

Ik zag trouwens nog steeds nieuwe waterpokjes. Ben verbaasd dat het zo lang duurt. Vorige week donderdag zag ik zijn eerste (die dikke links boven zijn oog). Het was echt een heel klein puntje. Als dat dag 1 is dan zitten we nu op dag 7... en ik dacht dat het na 4 dagen klaar zou zijn.
pi_60593922
Jeetje Rocka dat zijn er wel heel veel zeg Arme Brent! En dan ook nog een chago vent erbij
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:31:51 #118
190853 RockabeIIa
pi_60593985
Stiemie, geloof me: irl ziet het er echt 10x erger uit (en een beetje vies ook...)
pi_60594231
Arme kleine krentenbol...

ik las laatst trouwens iets over zo'n homeopatisch vsm (?) zalfje wat ook te gebruiken is bij waterpokken tegen de jeuk. Ik weet alleen niet meer precies welke... misschien eens vragen bij de drogist? Sorry maar ik heb even gezocht en je mag het alleen gebruiken op een intacte huid. Dat zal bij die open pokjes dus niet mogen ben ik bang...
pi_60594313
Jeetje Brent, dikke
wat zie jij er zielig uit zo.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:54:34 #121
190853 RockabeIIa
pi_60594350
Er is nog weinig intact aan...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:31:42 #122
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60595050
Jemig zo erg heb ik het nog nooit gezien (niet dat ik nou zoveel pokken ervaring heb, maar toch!) Arme Brent!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60595857
arme arme brentevent. hopelijk is 't dieptepunt nu wel ongeveer bereikt. misschien toch dat 'lotio alba' nog even vragen bij de apotheek/huisarts?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:20 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60596377
Ah, Brent, arme knul. Heel veel beterschap hoor!

Anna is ook ziek, verkouden en hangerig, maar ik heb gelukkig nog geen pokje gesignaleerd...
Heb net het kdv gebeld en ze zit gewoon te eten, het drinken gaat alleen slecht. Misschien toch even naar haar oren laten kijken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:33:20 #125
190853 RockabeIIa
pi_60596459
Het begint al een beetje in te drogen, Bix. Is het dan nog nodig? In een iets verder stadium ga ik bepanthen smeren. Da's wel zo'n wondermiddel om genezing te bevorderen.
pi_60596580
Memmel, volgens mij heeft Anna gisteren ook Pepijn aangestoken.
Die was vanochtend ineens ook wat warm, en enorm hangerig, bovenop de verkoudheid die hij al had.
Gewoon drinken ging hopeloos, maar d'r paste wel een borstvoeding, 2 kiwi's en een boterham in als ontbijt.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 11:48:08 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60596831
Holy Cow wat een pokken. Gelukkig lijkt het al in te drogen!

Anna en Pepijn ook beterschap voor jullie.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:52:26 #128
190853 RockabeIIa
pi_60596966
Denken jullie dat ik em naar het kdv kan brengen morgen?
pi_60597383
Als hij zich ok voelt...volgens mij wel. als het niet gaat, dan bellen ze je toch gewoon op. Misschien wel leuke afleiding ?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:21:00 #130
190853 RockabeIIa
pi_60597719
Ze willen dat het helemaal ingedroogd is. Ik vind het stom, als ie ergens de waterpokken vandaan heeft is het wel van daar zo!
pi_60598290
Jammer dat ie niet langs mag komen Rocka, maar ook wel een beetje begrijpelijk toch als het nog besmettelijk is?

Linde is momenteel erg bezig met tandjes krijgen en daar wordt ze niet echt gezelliger van (zwaar understatement nog ). Vanmorgen had ze bij het kdv meteen ruzie met een jongetje over een stuk speelgoed en toen dat niet lukte pakte ze maar de rammelaar van een baby af Kon ze meteen dus leren hoe je iets aardig teruggeeft

's Avonds wil ze sinds een paar dagen ook zo goed als niks eten (alleen sperziebonen/doperwten, brood en appelmoes) dus ze zal wel pijn hebben aan haar gebit-in-spe. Het ligt er in ieder geval niet aan hoe hard het aangebodene is want ze wil wel brood en geen potje opgewarmde olvarit. Nu geef ik dus vaak gewoon maar een fles voordat ze naar bed gaat, dan krijgt ze toch nog wat binnen. Of heeft iemand nog andere tips?
pi_60598337
Ik dacht dat waterpokken het meest besmettelijk waren als je ze nog helemaal niet kan zien.
Ik denk dat elk kdv daar zijn eigen regels voor heeft.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:52:47 #133
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60598402
Stiemie, lust ze meloen? Heeft ze ook lekker wat vocht erbij. Of een washandje natmaken en in de koelkast en haar daar op laten bijten. Ik geef Anna ook altijd een papfles voor het slapengaan wanneer ze niet eet. En natuurlijk heel veel knuffelen!! Dat helpt altijd

Om 16 uur mag ik even met Anna langs bij de dokter, toch even de oren laten nakijken.

P_iglet, ik kon mijn t-shirt gisteren recht neerzetten van al het snot en kwijl dat er in zat
Kusje voor Pepijn! oja, er staat nog een leeg koekblik bij mij...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60598863
Rocka, wat vervelend dat brent niet naar het kdv mag. Ieder kdv mag daar eigen regels in bepalen geloof ik.

hahaha herkenbaar dat t-shirt vol snot en kwijl
heel goed dat dat koekblik leeg is , ik neem zondag wel nieuwe koekblikvulling mee
pi_60599877
rocka, denk je dat brent zich alweer goed genoeg voelt dan om naar 't kdv te gaan? ik dacht dat ie er vannacht nog erg veel last van had, dan is 't toch ook fijner om nog even thuis te kunnen zijn?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:00:40 #136
190853 RockabeIIa
pi_60600030
Ja, klopt. Overdag is er weinig tot niets aan de hand. En morgen is weer een dagje verder. Ik beslis morgen gewoon, het is maar voor 3,5 uur morgenmiddag dus
pi_60600910
Arme Brent, hij heeft het wel erg te pakken. Bij ons kdv mogen ze wel komen, tenzij ze zich echt ziek gedragen, maar dan houd je ze toch al liever thuis. Zo lang ze druk doen, is het goed.

Anna mist d'r vriendinnetje op het kdv, het is zo goed te merken. Heel zielig d'r naam zeggen en vragend kijken. Maar het duurt nog twee weken voor ze terug is. Gelukkig zijn er nog een paar kindjes van Anna's leeftijd op een andere groep en voegen ze groepen een groot deel van de dag samen nu het zo rustig is. En van de glijbaan.. de hele tijd achter elkaar. Gisteren ging ik haar ophalen en ze zag me aankomen fietsen. Meteen toen ik het hek opendeed, rende ze weg, maar de glijbaan. Niks knuffel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60602376
arme Brent

alle kindjes die ziek zijn
mama van 3 kids!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:30:55 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60604739
Agossie, wat een sneu gezicht
Beterschap voor Brent, en succes voor Rocka met het vinden van een pokvrij plekje om te kunnen kussen....
.... met gevoel voor drama....
pi_60606942
Beterschap voor Brent ( ) Anna, en pepijn!

wij hadden ook weer eens wat met Jet Gisteren ontdekte ineens een grote blauwe bobbel in haar mond op de plek waar normaal een kies door moet komen.
Ben even naar mijn buurvrouw gegaan ( mondhyg. ) en die heeft de tandarts voor me gebeld en die verzekerde ons dat het een doorkomende kies zou zijn. Vanmorgen heb ik haar naar het KDV gebracht en had gezegt dat ze een rare blauwe bobbel had Belde ze vanmiddag op met de mededeling dat het volgens hun verstandig was om er toch even naar te laten kijken.... Eigen tandarts ( uiteraard ) op vakantie toen maar naar de huisarts, daarna inval tandarts en wel jaaaaaaa! Jets allereerste kies komt door hebben we mooi kunnen zien op een foto!

Wat een toestand om een kies!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Beaker op 06-08-2008 19:40:25 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:40:15 #141
190853 RockabeIIa
pi_60607336
Hij is echt stukken opgeknapt En het droogt al lekker in (mooie gele korsten ) Ik wist trouwens niet dat ie in zijn duplo-emmer past

Beaker, die tanden en kiezen worden er ook met zo'n geweld opeens uitgedrukt. Sneu he? Heeft ze geen last van der billetjes?
pi_60607519
Jetje gewoon al een kies Heeft ze er verder geen last van Beaker?

En Brent is gewoon beter aan het worden Al klinken die gele korsten niet heel erg aantrekkelijk

Hier hebben we vanavond hare driftkikkerige gruwelijkheid opgehaald bij het kdv. Wij aten lasagna en dat zag Linde niet echt zitten dus speciaal wat erwtjes voor haar gekookt zodat ze zelf wat te doen had tijden het eten. Toen ze er echter achterkwam dat niet allebei de lepeltjes voor haar bedoeld waren, brak de hel los. Gillen, krijzen, met erwtjes gooien ik was even bang dat ik hier ineens een Chucky had zitten

Ik negeer haar op zo'n moment maar gewoon en doe dan net of ze er niet is tot ze weer een beetje normaal kan doen maar of dat opvoedkundig juist is. Wat doen jullie eigenlijk met kindjes met een driftbui?
pi_60607531
Helemaal niet zelf puntgaaf kontje heeft ze Alleen die gemene blauwe bobbel! Iets wat zelden voorkomt .....

Stiemie!! Jet is momenteel ook zo drifkikkerig echt niet leuk! Ik negeer het ook, maar geloof dat ik er weinig indruk mee maak
Ik heb dus ook geen tips voor jullie Chucky
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:12:07 #144
94046 PM-girl
pi_60609569
Brent! Zo had ik de waterpokken me niet ingebeeld!
Gelukkig gaat het beter en heeft hij weer behoefte in duplo-emmers te kruipen!
*
pi_60610206
Wel leuk, om zo'n plaatje van een doorkomende kies te zien. Al is de reden minder natuurlijk.

Dat klinkt bekend stiemie. Wij negeren ook, maar als ik het idee krijg dat ze het zelf niet meer weet dat ze boos en overstuur is, dan houd ik haar vast. Dat was een tip van de psycholoog, om op zo'n moment haar wereld af te bakenen, omdat ze het zelf niet meer kan. Dat werkt wel. Als ze gewoon stout doet, moet ze in de gang zitten. Alleen het woord 'gang' doet het tegenwoordig al, ze heeft er pas vier keer gezeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60611158
Wel fijn dat Jetje er zelf weinig last van lijkt te hebben, al lijkt zo'n blauwe bult op je kaak me ook geen pretje

Yppy vanaf hoe oud kan je het gang-gebeuren dan gaan toepassen? Ik leg haar nu wel eens in bed om af te koelen omdat ik ook het idee heb dat een andere omgeving haar driftbui een beetje kan stoppen.Maar ik denk niet dat ze de gang echt al snapt.
pi_60611494
Bed doen wij juist niet, wij benadrukken heel erg dat een bed fijn en leuk is. Daardoor gaat ze graag naar bed toe. We begonnen ermee toen ze express stout ging doen. Ging ze eerst lachen en dan kijken of wij het zagen en dan iets stouts doen. En als we wat zeiden, het nog eens doen.
*OUD heilige*
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:27:00 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60611719
Jeetje Beaker, klinkt inderdaad als een hele toestand om die kies!
Wel supercool dat je nu een rontgenfoto van d'r hebt, leuk voor later enzo

Gelukkig maar dat Brent weer wat opgeknapt lijkt!
Hopelijk valt het mee met de littekens straks...

Stiemie, hier hebben we ook regelmatig te maken met driftaanvallen. Soms gemeend, dan is hij echt boos en gefrustreerd als iets niet lukt of wanneer hij iets niet mag. Maar soms zijn ze overduidelijk nep. Dan lijkt hij ons gewoon uit te testen, is hij benieuwd naar hoe we gaan reageren ofzo. Kleine aansteller
Dat soort gedrag negeren we, dan is het meestal zo over omdat hij vrij snel afgeleid raakt van waar hij ook alweer mee bezig was. Maar soms.... soms zijn er van die dagen dat ik hem uit pure wanhoop in bed zet en hem daar even laat uitrazen. Vaak is de driftbui sowieso begonnen omdat hij zo moe was, kan hij fijn gelijk gaan slapen zodra hij uitgeschreeuwd is
En hem (met een beetje geweld ) vastsnoeren in de wagen en met hem gaan wandelen kalmeert hem ook. Vroeger gebruikte ik daar de draagdoek voor, maar inmiddels is hij te groot en sterk geworden om tegen z'n zin in de draagdoek te krijgen.
Succes met je krijserd!

Devin heeft mijn neus bijna gebroken
Nou ja, gebroken... Na het eten gingen we, zoals gewoonlijk, stoeien op het grote bed. De laatste tijd is meneer erg knuffelig, lanceert hij zichzelf zo in een rotvaart om je nek. Ik lette heeeel even niet op en een seconde later werd het zwart voor mijn ogen en proefde ik bloed. Keiharde kopstoot, vol op mijn neus Het is al 3 uur geleden, maar het doet nog steeds ontzettend zeer. Niet alleen mijn neus, die nu opgezwollen is van binnen en buiten, maar het trekt door naar mijn oogkas, tanden en kaken. Het klinkt en voelt nu alsof ik strontverkouden ben, maar dat is niet zo.
Nog een wonder dat hij er zelf niks van gevoeld heeft!
pi_60611963
Oef dat klinkt niet fijn Kersjes Hopelijk trekt de pijn snel een beetje weg. Misschien een koud washandje op leggen? Of helpt dat alleen vlak nadat het gebeurt is?

Yppy Linde gaat nog steeds graag naar bed hoor Bed is alleen de enige plek waar ik haar veilig achter kan laten zonder dat ze gezellig bij mij in de huiskamer is. Expres stout zijn kan ze soms al een beetje. Dan gaat ze bv naast het raam zitten en dan met haar handje er handje er hard op slaan en ondertussen heftig zelf nee schudden En dan moeten wij natuurlijk serieus blijven kijken
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:08:23 #150
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60612765
Haha, stoute Linde
Moeilijk voor te stellen trouwens, ik vond haar in het echt juist zo lief en engelachtig overkomen! Klopte helemaal met het beeld dat ik van d'r had na hier zolang over haar gelezen te hebben.

Ik heb geen ijs gebruikt, ik kon de diepvries-doperwten tegen mijn pijnlijke neus niet verdragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')