abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60514195
Rocka beterschap voor Brent!

Dean
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_60514638
Hmm ja er zijn veel vlekjesziektes, maar heb er nog geen ervaring mee (*klop-klop-klop op ongelakt hout*) Beterschap voor Brent
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:12:54 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60514799
Als het waterpokken is kom ik bij je op visite!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:40:18 #29
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60515333
oe waterpokken, ik hoop dat Lotte ze ook snel krijgt, is ze daar van af, vorige poging was niet gelukt.
Lotte zegt ook dankjewel als ze iets krijgt, en dan echt supernetjes, dankjewel mama hahahaha zo lachen om te horen!
Ze zit momenteel wel erg in de papa fase, papa doen. Alleen papa is er niet altijd. Het gaat vast weer over.
pi_60515536
rocka klinkt niet fijn. beterschap voor Brent.
mama van 3 kids!
pi_60515704
beaker..het gaat over

Wat leuk die lopende dreumesjes nu !
hier zette ilse tot vandaag wel 6-7 stapjes als het doel leuk genoeg was,
maar vandaag vertikte ze het

..waterpokken..ik hoop dat ze hier snel voorbij gaan komen
liever nu dan straks na october !
pi_60516263
Dat geloof ik graag, Marit ! Maar ja, wie weet duurt het nog gewoon 2jaar en krijgen ze het tegelijkertijd. dan ben je ff druk, maar heb je het ook maar weer gehad.

En die blaasjes...wat gek! Ik was vandaag op kraamvisite en dat babietje had dat ook. Dat babietje is 6 dagen oud, dus de kersverse ouders zijn meteen naar het zkh gegaan. Ze hebben een beetje vocht op kweek gezet en dinsdag komt de uitslag. De arts mompelde iets over krentenbaard ? Het lijkt erop dat het vocht ook besmettelijk is, want het heeft zich al verspreid.
pi_60516394
Wat leuk Memmel! Anna kan lopen.

Een Floor ook aan de wandel.

Kersjes, in bv zit ook heel veel gezonds natuurlijk, dus zo lang Devin dat veel binnenkrijgt, hongert hij tenminste niet uit. Anna heeft ook een paar dagen weinig gegeten, maar het drinken ging hard. Zelf eet ik ook minder als het zo warm is. En ze kunnen lekker koppig zijn en proberen hoe ver ze kunnen gaan.

Waterpokken is niet leuk, arme Brent.

Krentenbaard schijnt erg besmettelijk te zijn. Op het kdv mogen ze daarmee niet komen. Andere vlekjesziektes zijn wel 'toegestaan'. Zo jong al, dat is wel minder om het te krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:10:29 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60517011
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef Vivi het volgende:
Als het waterpokken is kom ik bij je op visite!
Vilcum bien! En ik ga niet naar de hap omdat ie nog niet voor apegapen ligt o.i.d. Toch?

Mooi trouwens, al dat spul dat gaat lopen. Opeens is hun wereld dan weer een stukje groter en kunnen ze ook weer meer Geinig hoe (snel) ze zich ontwikkelen vanaf dat ze lopen. Ben erg blij dat ik dit mee mocht maken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60517233
Doen wat je intuitie je zegt, Rocka ! Jij bent z'n moeder ! Als je twijfelt, dan gewoon je spullen pakken en naar de HAP. Laat je morgen nog even weten hoe het met Brent gaat ?
pi_60517299
Vervelend Rocka. Hij heeft geen koorts? Sterkte iig!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60517364
Sterkte Rocka! Je kan anders altijd de hap bellen voor advies. Hier zijn ze dan in ieder geval niet zo dat ze je meteen langs laten komen
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:33:14 #38
190853 RockabeIIa
pi_60517464
Ik heb niet echt het idee dat ie er erg onder lijdt. Hij speelde vanavond gewoon en at ook wel vrij normaal en af en toe was ie een beetje jengelig (alsof ie heel moe was en weinig hebben kon). Hij slaapt lekker nu
pi_60517488
Oh gelukkig maar Vaak is lekker slapen het beste medicijn
pi_60517758
Rocka, heeft hij er jeuk aan? Misschien is het netelroos of zonneallergie?!

iig heel veel beterschap en als je het zelf niet vertrouwd gewoon bellen hoor!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:53:06 #41
190853 RockabeIIa
pi_60517849
Beaker, het lijkt hem weinig te deren maar zit ook onder zijn kleding natuurlijk. Hij heeft wel snel last van warmtepukkeltjes maar dat is echt anders dan dit en in de directe zon is ie eigenlijk nooit veel. Hij is rossig en dus snel rozig
Ik vertrouw het wel, hoor. Tnx!
  zondag 3 augustus 2008 @ 08:08:29 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60521899
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is rossig en dus snel rozig

Ik weet niet waarom, maar dit klinkt schattig .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60522012
Hoe gaat het nu met kleine Brenteman ? Issie al wat opgeknapt?
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:02:40 #44
190853 RockabeIIa
pi_60522037
smogges
Brent heeft wat meer vlekjes maar voelt zich best ok, hoor Hij heeft net 2 boterhammen gegeten en kijkt nu baby tv zodat ik effe rust heb op de zondagochtend

Vanmiddag heeft Brent een verjaardag. Mijn vriend wil gewoon gaan maar ik vind dat geen goed plan. Niet om Brent maar meer om de zwangeren die er zijn (iig 1).
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:07:19 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60522052
Tijn heeft sinds gistermiddag een stuk of 8 fel rode puntjes in z'n gezicht.. 3 op z'n ene wang, 2 op z'n voorhoofd, eentje op z'n andere wang en eentje in z'n nek.

Geen vlekjesziekte (vlekjes lijken daar totaal niet op), geen jeuk, geen andere ziektedingen..
Weet nooit zo goed wat ik met zulke dingen aan moet Zal we gewoon een paar dagen aankijken of het er meer worden of dat hij ziek wordt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:25:41 #46
190853 RockabeIIa
pi_60522116
Hai ET
Is hij de afgelopen dagen verkouden of hangerig geweest?
  zondag 3 augustus 2008 @ 11:56:01 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60523740
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 09:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Hai ET
Is hij de afgelopen dagen verkouden of hangerig geweest?
nope
Vandaar onze verwondering (wel 1,5 week geleden een paar dagen niet lekker.. maar dat lijkt me te lang geleden)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:30:04 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60525367
Och, Brent met vlekken en Tijn ook al. Beterschap!
Ik zou overigens, wanneer het waterpokken zouden kunnen zijn, ook die verjaardag mijden.

Simon heeft wel warmtevlekjes, maar die zijn heel klein en zitten vooral op de zweetplekken heb ik het idee, de nek bijvoorbeeld. En muggenbulten
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60525855
Warmtevlekjes hebben we hier ook veel, ze lijkt echt op J. het is al snel te warm. Nu slaapt ze even, vanmiddag spelen bij d'r nichtje. Dat is zo leuk dat ze ongeveer even oud zijn, ze kunnen achter elkaar aan lopen, samen gillen, elkaar speelgoed afpakken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60526339
Beterschap voor Tijn!

Jet had van de week ook vlekken, maar dat zal wel van die BMR prik geweest zijn. Ze waren er een dag of 2 en toen weer weg
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')