abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60762124
ilse loopt los

*even tussendoor*
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:13:02 #277
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60762151
Keukentje heeft ze al (t is een verwend kind)
aan mijn ouders en broer vraag ik een poppenbedje (ik wil graag een sort antieke maar dan niet antiek met spijlen, nu nog vinden) en van een andere oom krijgen we een trommel/drumstel.
Eventueel zit ook nog te denken aan gewone spelletjes (iets vanhaba ofzo)
kartonnen boekjes hebben we wel genoeg.
moeilijk.

Maar hoe doen doen jullie het met de deuren die ze openkrijgen?
pi_60762479
voorkomen dat deur dicht gaat... met bv zo'n Hema-deurstopper...
of handvat anders zetten ?!
pi_60762526
Ilse
foto?
pi_60762602
Stiemie en Kersjes bedankt voor de lieve berichten. Ik maak me waarschijnlijk ook te druk en het zal gewoon een kwestie van wennen zijn.

Ilse wat goed!
pi_60763250
hihi..filmpje volgt later vandaag verwacht ik !
pi_60763931
Ilse wat goed
pi_60764476
ilse wat goed

ik heb voor haar eerste verjaardag een poppenkast gevraagd.
dit jaar wil ik een keukentje geven. voor mijn keukenzooi heb ik alle ruimte nodig die ik heb.
dus een kastje vrij maken heeft heen zin.
wij hebben dus nu 2 meiden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om cadeaus te vragen de een is in maart jarig en de ander in december. best moeilijk hoor, ik ben nu stiekem al een lijstje aan het maken zoals bijv. puzzels, keukentje, andere nodige spullen, geld, kleren vraag ik niet omdat deze mensen dus echt geen smaak hebben op mijn fam. na dan.

appelsap het gaat je wel lukken hoor.
mama van 3 kids!
pi_60764604
Voor mensen die keukenspullen zo leuk vinden: bij de hema verkopen ze ook houten petit fours om mee te spelen. Aangezien ik zeker weet dat ik rond de feestdagen niks meer weet, ga ik ze ook alvast aanschaffen
pi_60766102
stiemie dank je wel voor de tip.
mama van 3 kids!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:33:19 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60767999
Ilse loopt
Wat fijn Marit, straks als de kleine er is zal ze het vast al heel goed kunnen dan

Devin heeft z'n persoonlijke record vandaag verbeterd. Het waren 5 stapjes los, vanmiddag deed hij er zomaar ineens 7

Ik heb mijn nieuwe paspoort opgehaald. De eerste als "echtgenote van" en uiteraard met Devin erbij geschreven. Zelfs zijn foto staat erin, ik werd er een beetje emo van
.... met gevoel voor drama....
pi_60771163
Ilse, knappe grote bijna zus ! Dan kan Marit lekker achter je aan rennen met een baby in haar armen

Appelsap, onwijs goed dat je deze stap gaat doen. Je gaat het vast ook heerlijk vinden om weer iets voor jezelf te doen. Good luck !
pi_60777426
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ilse, knappe grote bijna zus ! Dan kan Marit lekker achter je aan rennen met een baby in haar armen

Appelsap, onwijs goed dat je deze stap gaat doen. Je gaat het vast ook heerlijk vinden om weer iets voor jezelf te doen. Good luck !
dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaring

maar wacht maar tot Ilse fles wil geven zoals de oudste dat hier bij de jongste doet
fles of hij gaat in het mondje en er weer uit of ze drinkt hem zelf leeg
mama van 3 kids!
pi_60784617
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:39 schreef Popples het volgende:

[..]

dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaring
Dat begrijp ik, ik heb ook ervaring
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:29:26 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60785664
Ilse, kleine grote meid! Goed van je joh!
Appelsap, heel veel succes bij deze grote stap.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60785800
Linde staat helemaal zelf

Ik zat gisteren na het eten met laptop aan oplader op de bank en ineens zat er zo'n klein friemelhandje aan het stukje draad dat in mijn laptop moet. Dus ik "Nee Linde dat mag niet" (x4 ofzo ) tot ik ineens dacht: hoe kan ze daar eigenlijk bij? Was z gewoon gaan staan En ze stond ook meteen even los toen ze zich omdraaide om de bank vast te gaan houden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:40:05 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60785883
Linde!

Zo leuk is dat he, en dan zo'n trotse blik van: kijk mij eens even stoer en ondeugend zijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:41:16 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60785915
Poeh, het gaat hard hier nu met die kleine aapjes
Stiemie, het erge is, je bent er volgende week al aan gewend

Wie gebruikt hier eigenlijk nog de box? Wij wel. Een uurtje per dag is het echt nodig soms en af en toe wil hij er zelf in klimmen, hihi...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:58:05 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60786246
Rocka, grappig dat je dat zegt. we hebben de box meeverhuisd, maar als Anna er in totaal een uur in gezeten heeft is het veel. Maar ik merk ook dat ze er rustig van wordt (als ze zin heeft, dan he, anders nie....). En ik zat me gisteren af te vragen hoe lang het nog zou duren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:11:22 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60786539
Ik ben daar vrij gemakkelijk in, denk ik. Als het moet dan moet het. Als ik wil douchen dan heb ik hem liever in de box dan dat hij me de boel afbreekt en of hij nu wil of niet, erin zal hij. Gelukkig vind hij het zelf helemaal niet erg. Soms miept hij 10 seconden maar meestal gaat hij zitten en een boekje 'lezen'.

Brent telt trouwens mee van 1 tot 12. zelf lukt het hem niet hoor, dan gaat het een,tee, dlie, ses, sevuh, acht tiennnnnnnnnnnnnnn! maar ik vind het wel heel knap
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60786645
Anna kan tot 2 tellen. Althans, ze lijkt zich bewust van wat '2' is. Gisteren pakte ze 2 schaap-knuffels (ze had er eerst 1 beet) en riep toen heel hard en trots "TEE! TEE!". . Verder is ze gek op voorspelbare rijtjes zoals familieleden ofzo. Kan ze uren om zeuren en aan meedoen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60787333
Ik heb voor het eerste jaar de box nog weggedaan. Damian vond er niet zoveel meer aan en ik gebruikte hem al een tijd niet. Ik mis hem tot nu toe ook helemaal niet.

Goed gedaan Linde, zomaar gaan staan.

Wat goed van Anna en Brent!

Ik kan me er nog niks bij voorstellen, tellen, kleuren herkennen (zag ik geloof ik een tijdje terug hier voorbij komen) en benoemen en al dat soort dingen.
Wat gaat dat toch eigenlijk vlug! Vanaf welke leeftijd zouden ze dat eigenlijk echt 'moeten' kunnen?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:44:01 #298
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60787338
Rocka, ook Anna moet gewoon de box in. Als ze geen zin heeft, werkt het alleen niet rustgevend. Voor haar dan, want ik kan tenminste wel gewoon rustig douchen Douche hard aan, zingen, en ik hoor geen kind meer krijsen Wat dat betreft is het echt een meid. Dramatische uithalen, handen in de ogen, naar mij kijken met een blik van: 'moeder, hoe kún je...?'
pi_60787409
Ik vind dat zo zielig. Ik zou dat niet kunnen.
Als ik wil douchen en Damian is wakker dan neem ik hem gewoon mee! Hij gaat op de grond lekker zitten spelen, heel handig.
pi_60787448
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:43 schreef appelsap het volgende:

Vanaf welke leeftijd zouden ze dat eigenlijk echt 'moeten' kunnen?
NIet druk om maken iig! Anna d'r nichtje is drie maanden ouder, elke keer als die 2 met elkaar bezig zijn lijken de verschillen zoooooooo groot en denken we elke keer 'dat kan Anna nog laaaaaaang niet' maar het komt altijd goed . Gewoon lekker blijven spelen en stimuleren en je niet druk maken om wanneer ze wat zou 'moeten' kunnen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')