quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Mindstate het volgende:
Ik zat in de voorrondes
Maar de vragen die op die test werden gevraagd waren veel lomper dan daar werden gesteld. Allemaal van die kutboeken waarvan je de schrijver moest weten
Je kunt er gewoon niet mee omgaan && epic fail.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Mindstate het volgende:
Ik zat in de voorrondes
Maar de vragen die op die test werden gevraagd waren veel lomper dan daar werden gesteld. Allemaal van die kutboeken waarvan je de schrijver moest weten
Nicolette ziet eruit alsof ze geen idee heeft hoe je 'voorrondes' schrijft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef Hukkie het volgende:
Nicolette ziet eruit alsof ze zelf zou stranden in de voorrondes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Hah! Ik ben ermee op tv geweest.
9e.
Maar idd, ik vind Nicolette ook niet helemaal hierbij passen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Hah! Ik ben ermee op tv geweest.
9e.
Maar idd, ik vind Nicolette ook niet helemaal hierbij passen.
daar heb je een goed punt!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:41 schreef PieterBas het volgende:
Sta je daar als 12/13/14 jarige jongen met gierende hormonen en een bimbo als Nicolette van Dam. Ik zie er nog straks een paar met uhh... en dan naar haar tieten staren...
Nee dat kontje van Chazia danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:41 schreef PieterBas het volgende:
Sta je daar als 12/13/14 jarige jongen met gierende hormonen en een bimbo als Nicolette van Dam. Ik zie er nog straks een paar met uhh... en dan naar haar tieten staren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |