Klacht: Mensen die op Duitsers willen lijken verpesten uitzicht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:54 schreef Dibble het volgende:
Naar de shop met maat, begint gast bij de deur duits tegen me te lullen. Wtf mandoe normaal
sjappies, dat er vaker duitsers dan nl'ers langskomen wil niet zeggen dat iedereen met een baardje a la snorretje een duitser is
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:57 schreef mooiboi89 het volgende:
Gedraag je niet als een mongool, jaloerse hater
Jij let op smileys en beweert hetero te zijn?! Alsof...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:34 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Hoeveel mensen zagen de smilie in de foto?
Ter informatie: Iedereen die dat niet heeft opgemerkt is een keiharde faler en homo.
Na het zien van die foto ben ik keihard uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:42 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Jij let op smileys en beweert hetero te zijn?! Alsof...
zomgquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:24 schreef mirved het volgende:
Zo'n baardje/snorretje heb ik al naar 1 dag niet scheren..
Je kan het zo vaak verbeteren als je wilt ik zal het toch fout blijven doen. Ben licht-dyslectisch en zie dat gewoonweg niet. Korte (ei) en lange (ij) het goeie kiezen bij een woord vind ik ook vaak lastig + het einde van voltooid verleden tijd. Dat je het alvast weet, kan je me daar ook op gaan verbeteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
zomg
Er zit verschil tussen "na" en "naar"!!!
Hee, dit frustreert mij, geef eensch antwoord!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:07 schreef Scoobysnacks het volgende:
WAT is een baardje A LA snorretje???
WTF bedoelt TS??
En daar staat zijn foto dan bij, het zullen die paar (Duitse) haartjes op zijn gezicht moeten voorstellen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:54 schreef Dibble het volgende:
Naar de shop met maat, begint gast bij de deur duits tegen me te lullen. Wtf mandoe normaal
sjappies, dat er vaker duitsers dan nl'ers langskomen wil niet zeggen dat iedereen met een baardje a la snorretje een duitser is
![]()
Gast! Wat een faler des levens ben jij dan met je zielige "ik ben dyslectisch". En dan moeten wij daar maar rekening mee geen houden? NEEN! Opbokken met je gejank, survival of the fittest etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef mirved het volgende:
Je kan het zo vaak verbeteren als je wilt ik zal het toch fout blijven doen. Ben licht-dyslectisch en zie dat gewoonweg niet. Korte (ei) en lange (ij) het goeie kiezen bij een woord vind ik ook vaak lastig + het einde van voltooid verleden tijd. Dat je het alvast weet, kan je me daar ook op gaan verbeteren.
Dat is een TS die interessant probeert te doen met termen die hij niet kent en die hij dus niet correct kan toepassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:07 schreef Scoobysnacks het volgende:
WAT is een baardje A LA snorretje???
WTF bedoelt TS??
Ik ga geen moeite doen voor iemand die niet wil begrijpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef Nemain het volgende:
[..]
Dat is een TS die interessant probeert te doen met termen die hij niet kent en die hij dus niet correct kan toepassen.
OT: ik begrijp de klacht in relatie tot het plaatje niet.
Lekker makkelijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef mirved het volgende:
[..]
Je kan het zo vaak verbeteren als je wilt ik zal het toch fout blijven doen. Ben licht-dyslectisch en zie dat gewoonweg niet. Korte (ei) en lange (ij) het goeie kiezen bij een woord vind ik ook vaak lastig + het einde van voltooid verleden tijd. Dat je het alvast weet, kan je me daar ook op gaan verbeteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |