U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef randfiguur het volgende:
Dus wat moet ik dan doen in zo'n situatie? Vanuit de rechterbaan de middelste baan oversteken naar de linkerbaan gaan, de auto's inhalen en weer terug gaan naar de rechterbaan?
Het geslacht in je profiel klopt nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik kom niet zo vaak in die buurt, maar heb dikwijls wel eens een afslag genomen die ik niet moest hebben, dit omdat ik netjes rechts reed. En nee ik heb het netjes gehaald via CBR en niet bij een pak wasmiddel. Maar ik denk dat je als grote stadsmens, meer daar gewend bent dan iemand van buitenuit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik kom niet zo vaak in die buurt, maar heb dikwijls wel eens een afslag genomen die ik niet moest hebben, dit omdat ik netjes rechts reed.
Wel af en toe even de blauwe borden blijven lezen, hm?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik kom niet zo vaak in die buurt, maar heb dikwijls wel eens een afslag genomen die ik niet moest hebben, dit omdat ik netjes rechts reed. En nee ik heb het netjes gehaald via CBR en niet bij een pak wasmiddel. Maar ik denk dat je als grote stadsmens, meer daar gewend bent dan iemand van buitenuit.
Tip:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Nieuwskijker het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:55 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die rechts rijden
Dat doe ik alleen als ik zie dat er iemand achter me zit die nog harder rijdt en wil passeren.
Als je rechts zit moet je toch steeds naar links om een vrachtwagen ofzo in te halen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tenzij de rechterbaan geheel vrij was en geen auto in zicht was > terechte klacht
Zo niet > TS is een pauper en kan geen autorijden. Continue op de rechterbaan proberen te blijven![]()
Je plaats op de weg is rechts... Als je niet 130 rijd moet je gewoon niet zo lopen vervelen in het midden.. Echt fucking erritant..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef Napalm het volgende:
rechterbaan heeft wel een hoop vrachtwagens en spoorvormingKan je beter iets harder rijden en op cruisecontrol baantje 2 pakken.
en de maxiumsnelheid nooit boven de 120. Ook fucking iriitant.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Je plaats op de weg is rechts... Als je niet 130 rijd moet je gewoon niet zo lopen vervelen in het midden.. Echt fucking erritant..
Ja,.....dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Anders gewoon rechts er voorbij en demonstratief naar die mongool kijken als je hem voorbij gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |