Dat vind ik toch wel een heel net en fijn mailtje. Gelukkig kan ik nog wel even wachten , dus ik laat de bestelling bij haar denk ik.quote:Dag Reinhilde
Allereerst mijn excuses voor het late antwoord. Ik ben een weekje met m'n gezin naar zee geweest, vandaar.
Aangezien de stoffenfabrikant waarmee ik werk in de zomervakantie een aantal weken sluit, zit er wat vertraging op mijn nieuwe voorraad Binana's. De Binana's in het kleur criquet verwacht ik in de maand september.
Als dit voor jou nog te lang wachten is, stuur ik je met veel plezier door naar de nederlandse online webshop Bloze Kriekske.
Zij verkoopt Binana's in het kleur criquet aan dezelfde prijs. Neem gerust een kijkje op www.blozekriekske.nl
Doe gerust de bestelling met mijn groetjes!
Ik wil je alvast bedanken voor je interesse in een binana draagdoek en je er veel plezier mee wensen. Geniet van alle kostbare momenten met je kindje!
Warme groet
Sabrina
jamaar jamaar, dat ligt er aan hoe je hem aan doet. Je kan hem ook een stuk onder je kind vouwen. Maar een flinke lap stof blijft het wel. Ik weet dat Ellaroo ook een maatje kleiner maakte, maar of die nog te krijgen zijn...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:26 schreef p_iglet het volgende:
jamaar, jamaar, das zo'n hele jurk..... en die vind ik niet mooi
Yamoquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef jellyrose het volgende:
Ik heb al even teruggezocht naar de soft carriers discussie van laatst, maar kon hem zo snel niet meer vinden.. ik wil graag een soft carrier voor m'n verjaardag, maar dan moet ik uiteraard wel zo specifiek mogelijk zijn op m'n verlanglijstjeWelke zou het meest geschikt zijn voor een dreumes van pak 'm beet 12kg (en een papa & mama met minimale knoop/draag ervaring
)?
Zoals ik in het vorige topic al meldde heeft Knusjes er nog maar een voor het vriendelijke prijsje, de blauwe beertjes. De twee en een na laatste heb ik weggekaapt (die met lettertjes en rode met poesjes). Ze hebben de website nog niet bijgewerkt, dus dat zal vast wat teleurgestelde klanten opleveren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:50 schreef owlet het volgende:
knusjes.be heeft bij het tabje 'vriendelijke prijsjes' (ben te lui om te linken) nog een paar héél goedkope pods staan.
Het design moet je wel aanspreken
Fijn! Ik heb ook mail ontvangen en we zijn nog even aan het kijken welke kleur ik zou moeten hebben (poudre en violet blijken helemaal nog nooit op voorraad geweest te zijn dus de kleur van het warmtezakje is waarschijnklijk tanin. En díe komt in de loop van augustus weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:14 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, ik heb mail van Binana!
[..]
Dat vind ik toch wel een heel net en fijn mailtje. Gelukkig kan ik nog wel even wachten , dus ik laat de bestelling bij haar denk ik.
Wat voor mij het verschil maakt tussen de pod en een storch of andere lange doek is dat ik knoop met dunne banden, niet met een hele doek. Ik sla de podaegi om mezelf en ronja en gebruik de banden (cm of tien breed gok ik?) om voor te kruisen, onder haal billen door te halen en voor te knopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Hallo Guuzewuus en Stella!
Ik heb zo'n podaegi eens bekeken op internet, maar ik zie niet direct waarom je daarmee beter knoopt dan met een storch bijvoorbeeld bij het torsodragen? Het komt er vooral op neer dat je goed, strak moet knopen toch?
En Owlet, vind je de podaegi niet erg warm? Of heb ik nu het verkeerde (grote) voorbeeld gezien?
Dat is een goede tip, dankjewel! Ik wilde komende week toch weer eens gaan stoffenjagen, kijk ik meteen even naar de fleecestof.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:15 schreef owlet het volgende:
Ik denk dat het wel lukt, eventueel kan je de bovenkant nog een keer of wat omrollen, dan zitten de banden horizontaler en heb je een dikkere rand die misschien makkelijker aan te spannen is.
Wat ik heb gedaan bij de eerst ook te smal gemaakte banden van mijn mei tai is er een dubbele reep fleece tegen stikken aan de binnenkant. Dan snijden ze een stuk minder. Sterker nog, ik vind zelf dunnere gevoerde banden veel lekkerder dan brede banden omdat ik er niet van hou als mijn schouders en bovenarmen zo bedekt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |