Thanksquote:
Ben niet zo thuis in Utrecht. Volgens mij is http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.120466,5.112956&spn=0.0025,0.003841&t=h&z=18 dit het gebouw. Er is dus al meer helemaal gesloopt, want de contouren kloppen niet met wat er nu nog staat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is op overvecht richitng de autoboulevard he
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:43 schreef Paddo het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ben niet zo thuis in Utrecht. Volgens mij is http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.120466,5.112956&spn=0.0025,0.003841&t=h&z=18 dit het gebouw. Er is dus al meer gesloopt, want de contouren kloppen niet met wat er nu nog staat.
Jouw camera heeft een drieluikfunctie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga deze insturen:
[ afbeelding ]
grote versie
mag ik er even bij vermelden dat afgezien van een verkleining en tikje saturatie deze rechtstreeks uit de camera is gekomen?
.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
@ puckzzz : heb je kleurstof aan het water van de bloem toegevoegd of is die bloem gewoon zo?
Whehe, behalve dat mijn lijf (quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef Sugar het volgende:
Tha_Erik, jij zou zo'n zelfportret met drie luiken in je lijf moeten doen! Of moeten... Zou cool zijn!![]()
Thnxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Goddamn zeg, die bloem vind ik bijna eng mooi gelukt (zowel het drieluik als deze hierboven). Lijkt (let wel, lijkt) alsof ie niet echt is
.
Ik kom er niet aan toe om ideeën uit te werken.
Ik vind em prachtig Puckzzz!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga deze insturen:
[ afbeelding ]
grote versie
mag ik er even bij vermelden dat afgezien van een verkleining en tikje saturatie deze rechtstreeks uit de camera is gekomen?
Ja, dat vond ik nou ook eigenlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:55 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het drieluik van Puckzzz ook heel mooi en sterk, maar mij stoort het dat de drie plaatjes nét geen schuine lijn vormen. De middelste zit daarvoor net te laag en het bepaalt voortdurend dat ik 'm net niet lekker vind wegkijken.
ik heb nog tijd om wat te spelen. ik zal eens kijken. ik heb deze erg vroeg vanochtend gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Sugar het volgende:
Ja, dat is ook wel mooi.
Maar toch, het springt meer in het oog dat het stuk zwart niet evenredig minder wordt, denk ik. Dat valt sneller op (bij mij dus) dan de gelijke plek van het hart op elke foto.
Iets meer info zou wel fijn zijn, anders heb ik niets aan dit commentaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
voor mijn gevoel klopt de volgorde niet P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |