Miriampje: iets meer ruimte om de vlinders zou mooier zijn denk ik. Ook lijkt het me mooi als je een vlinder in z'n geheel neemt, en dan aan de zijkanten bijvoorbeeld twee close-ups (bijv. van het hoofdje, en een (stukje) vleugel).
KD-fotografie: ik zou de tekst sowieso weghalen. Is het misschien mooier als je de eerste foto in het midden zet? De andere twee voegen dan daar wat aan toe, maar dan trekt die eerste foto in het midden de meeste aandacht.
Verder mooie foto's en een leuk idee.
Ireth: bij #2 vind ik alleen de middelste foto goed genoeg. De andere twee foto's zijn niet mooi scherp.
#1 is ook oke, maar ik zou daarin meer variatie aanbrengen. Nu is het drie keer bijna dezelfde foto.
Dygnus: het spreekt ook mij niet echt aan. Probeer er eens iets spannenders van te maken. Nu is het wel heel erg rechttoe, rechtaan.
Spvdb: leuk, mooie kleuren, lekker fris

.
Tha_Erik: mooi uitgelijnd, mooie luchten ook. Ik snap dat je de middelste foto als de middelste hebt gebruikt, maar ik vind 'm wel erg druk in de voorgrond (antennes etc.).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.