Als je zo gaat kijken moet die inkijk in het midden. De plaatjes aan de buitenkant moeten, las ik hierboven ergens, het plaatje in het midden versterken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeHoog, ik heb toch het idee dat er iets met je volgorde schort. Ik kijk van L naar R en je begint met het leukste naar minder. Ik zelf zou toch denken om de inkijk uiterst rechts te zetten en wat meer contrast. Ik vind hem nogal grijs voor jouw smaak (en mijn smaak ook )
Tot nu toe zou je dan de eer hebben van de eerste inzending!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef mash_ het volgende:
ik moet alleen nog even een grote klikversie makenvaaaf stuur ik hem op
yes!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tot nu toe zou je dan de eer hebben van de eerste inzending!
Oeh ja echt wel! Vooral die van Rianne!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn ze mooi geworden?
Jeps. Ik ben er erg over te spreken in elk geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef dvr het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n canvasprint van dichtbij gezien. Zit daar echt zo'n weefselstructuurtje in, en is het dan nog wel een beetje scherp?
Ja en jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef dvr het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n canvasprint van dichtbij gezien. Zit daar echt zo'n weefselstructuurtje in, en is het dan nog wel een beetje scherp?
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jeps. Ik ben er erg over te spreken in elk geval.
Uiteraard geen fotopapier met 300 dpi (vaak maar 72 dpi). Maar zeker wel scherp te noemen (door het weefselstructuur).
En met de formaten die vaak geleverd worden sta je er toch niet met je neus op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |