Ik hou ook zomaar spontaan van jou!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal

Geen flauw idee! Er staat bij "in werkende staat" en that's it...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie het nog goed?
Hoeveel liter inhoud heeft ie?
En idd...waaaaarrrrr?

* Greys galmt:quote:

900
 900  

dat is een gigantische vriezer volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/184550051 300 liter

Passen wel wat worsten in denk ik jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is een gigantische vriezer volgens mij

een complete koe denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Passen wel wat worsten in denk ik ja

Wel goed hoor! Ik meng nu de brokjes met natvoer en dan eet ze ze gewoon!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Muck
MB!
Hoest met jouw asielzoekstertje?
 !
! 

Ik heb er maar 4 gemaild geloof ik hoor.. iemand anders heeft Blokker en een stel anderen gemaildquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou je misschien Trovet bold kunnen maken en het schuine gedeelte van Warmako tot aan kussens achter Trovet kunnen zetten? Was een fout van mij.
Je hebt er trouwens ook aardig wat gemailed. Is er een aparte Blokker voor dieren? Nog nooit van gehoord namelijk

ga jij daarvoor zorgen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
wil graag proberen de lokale media in te lichten over deze actione...

Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
wil graag proberen de lokale media in te lichten over deze actione...

Yes, thank youquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Zo goed, QB? (zie gewijzigd bericht)

ik ga het voor je proberen, maar dat is lastiger...quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |