)
 )

En nu wachten op een geel envelopje met een 1 erachter boven in je schermquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik geloof dat het gelukt is..

ik vind baloe briljant kijken op die foto
 ik vind baloe briljant kijken op die foto  

Hij is eerst zwervend gevonden en toen in het asiel beland. Toen issie geplaatst, maar die mensen brachten hem na 3 dagen weer terug...."hij was te aanhankelijk en had aandacht nodig"quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij was al twee keer teruggebracht? Dat heb ik de vorige keer gemist geloof ik

ChipsZak.

ChipsZak.

w0ei!!
 w0ei!!

2 badlakens zijn sowieso zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg van mascara-klodder een lieve PM dat ze o.a. handdoeken, een fleecedeken, katten/hondenvoer en misschien badlaken(s) voor ons heeft!
 (ik zou niet weten waar ik de rest heb gelaten
  (ik zou niet weten waar ik de rest heb gelaten  )
 ) 

.
.  .
 .  .
.

tis een mooi beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tonja en Mascara-klodder
De tags zijn aangevraagd.
En Stali, ik heb gevraagd of Knorretje jouw tag eraf wil halen
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten

mensen die willenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Ik ookHeb net wat overgeschreven. (ik wil een tagje
)

Tis ook een erg knap beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |