Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Greys het volgende:Barbaaf! Wat zei je? Het zijn een stel onbetrouwbare loeders?
Maar PM me anders even de naam van je moeder, dan kan ik een brul geven wanneer het binnenkomt en dan weet ik dat dat jouw moeder is!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnen ik jullie anders wel even kom opzoeken (al denk ik dat jullie dat vooral gezellig zouden vinden
)
Dat was mijn foutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon uit t vorige deel overgenomen. Daar stond trouwens ook geen de OP vind je hier meer in dus heb dat ook weer in de wiki gezet
Potverdikkie Greys! Volgens mij begin je een jaartje ouder te worden ofzo!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef verita het volgende:
deel zes, en over de 800 op de eerste officiele dag van de actie, waar moet dat heen? (ja, naar Zwolle)
Als iemand die ook naar Zwolle rijdt op de grote dag, ook een aanhanger heeft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu nog een vriezer derbij en de hondjes in Zwolle zijn verzekerd van lekker en vooral gratis eten
Ben je de hele dag weg dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Allerslechtste TVP ooit, ik weet het..
We zijn Greys al de hele avond kwijt en die kan als enige bij de rekeningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |