quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef Schimpie het volgende:
Gerald Sibon schiet Nederland naar de toernooiwinst.
en dat terwijl ze vastgeroest zitten aan religie en wapens en wij alle vrijheid hebben om onzelf te ontwikkelen zoals we willen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:38 schreef popolon het volgende:
2-2 tegen een stel houthakkers uit de VS. Petje af.
Dat is niet waar volgens mij. Ik ken de regel niet van de OS maar bij de EK is het dan zo dat Japan weg gaat en het onderling resultaat van de overige 3 clubs telt. Zo konden Zweden en een ander land toen een paar jaar geleden Italië uitschakelen met 2-2.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
Als Nederland met 2 doelpunten verschil wint van Japan is Nederland sowieso altijd door ongeacht de uitslag van Amerika tegen Nigeria.
Er valt zeker nog wat te ontwikkelen met dit team.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en dat terwijl ze vastgeroest zitten aan religie en wapens en wij alle vrijheid hebben om onzelf te ontwikkelen zoals we willen.
Dus het is:quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als Nigeria - VS 3-3 wordt kan Nederland niet meer winnen. Hopen dat ze het niet op een akkoord gooien dus.
Nee, Japan wordt gewoon weggepoetst als alle 3 de andere landen gelijk staan. Dan gaat het alleen om de wedstrijden tussen Nigiria, Nederland en de VS. en als Nigiria en de VS 3-3 spelen dan kan Nederland er dus nooit meer overheen met het aantal doelpunten wat ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus het is:
Onderling resultaat.
Doelsaldo onderling resultaat.
Aantal doelpunten voor in onderling resultaat.
En daarna pas doelsaldo in de rest van de groep?
Ja maar 3-3 is wel heel moeilijk op een akkoordje te gooien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet waar volgens mij. Ik ken de regel niet van de OS maar bij de EK is het dan zo dat Japan weg gaat en het onderling resultaat van de overige 3 clubs telt. Zo konden Zweden en een ander land toen een paar jaar geleden Italië uitschakelen met 2-2.
Huntelaar zegt net op de nos dat als Nederland met 2 doelpunten verschil wint dat Nederland sowieso door is. Dan zouden de regels dus anders zijn dan op een EK.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar 3-3 is wel heel moeilijk op een akkoordje te gooien.
USA mist ook nog eens Bradley en Adu.
En ik heb eigenlijk geen idee hoe de regelementen zijn op de OS>
Niet dus, gewoon met twee doelpunten verschil winnen:quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Japan wordt gewoon weggepoetst als alle 3 de andere landen gelijk staan. Dan gaat het alleen om de wedstrijden tussen Nigiria, Nederland en de VS. en als Nigiria en de VS 3-3 spelen dan kan Nederland er dus nooit meer overheen met het aantal doelpunten wat ze gemaakt hebben.
Bron: http://www.fifa.com/mm/do(...)ing_2008_en_6198.pdf (via Ruiseart).quote:The ranking of the teams in each group shall be determined as
follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria,
their ranking shall be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in all group matches between
the teams concerned;
e) goal difference resulting from all group matches between the
teams concerned;
f) greatest number of goals scored in all group matches between the
teams concerned;
g) fair play point system, in which the number of yellow and red cards
each team has received is evaluated;
h) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
Thnx voor de regels, goed nieuwsquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef sjimz het volgende:
GGMM, Nederland heeft aan een 2-0 zege altijd genoeg om door te gaan.
http://www.fifa.com/mm/do(...)ing_2008_en_6198.pdf
NOS OS site > video > staat er ergens tussen kun je de samenvatting kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn er ergens beelden terug te zien ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef daWeasel het volgende:
Zo Amerika nu al rood, elleboogstoot van Orozco. Gaat goed.
Wanneer is Nederland - Argentinië?quote:
Zaterdag 15.00quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer is Nederland - Argentinië?
Zwemmen of Atletiek?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag 15.00
Ik kijk de wedstrijd niet helemaal. dan is ook de honderd meter finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |