En op de middelbare school bleven ze maar hameren op die spelwijzequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Ben ik met jullie eens hoor.
Maar de redactie van Van Dale redeneert dat het woord zó ingeburgerd is dat je het ook op zijn Nederlands moet schrijven.
Nu ik er nog eens over nadenk, volgens diezelfde redenering zou het dus eigenlijk goegelen moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Frollo het volgende:
Maar de redactie van Van Dale redeneert dat het woord zó ingeburgerd is dat je het ook op zijn Nederlands moet schrijven.
Dan zou het ook tiesjurt moeten zijn...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu ik er nog eens over nadenk, volgens diezelfde redenering zou het dus eigenlijk goegelen moeten zijn.
Een inconsequent stel mongolen dus ook nog eens.
Inderdaad. En trottwaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Dan zou het ook tiesjurt moeten zijn...
quote:"Wat schetst mijn verbazing." De redenering is: je verbazing maakt zelf geen schetsen. Wel kan zij vorm krijgen op je gezicht, waarna zij door iemand geschetst kan worden. Dus: Wie schetst mijn verbazing. Schetsen kan echter ook worden geïnterpreteerd als 'een beeld geven van'. In dit geval is wat correct.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |