Ja want dit heeft echt geen nut op deze manier..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:54 schreef zovty het volgende:
Niet alleen op FOk, het hele internet lijkt wel in coma.
Nog een site of 3000 en dan heb ik het internet uit. Dan kan ik het eindeljk opzeggen.
Een online-winkel? Spannend. Ik ga even alle winkelwagentjes vullen in in de gangpaden laten staan. En dan weglopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dit heeft echt geen nut op deze manier..
Ken je www.despair.com al?
Doe ik ook altijd bij de supermarkt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Een online-winkel? Spannend. Ik ga even alle winkelwagentjes vullen in in de gangpaden laten staan. En dan weglopen natuurlijk.
Dat zei ik toch!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
TeringVenijnigPokkewijf
Wauw, jij bent IRL nog stoerder dan ik online!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij de supermarkt..
Kijk, zotvyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Wauw, jij bent IRL nog stoerder dan ik online!
quote:Enorme dank aan de volgende donateurs wiens centjes al binnen zijn!
- DancingPhoebe & Zovty
Ik heb alleen dat internetprobleem bij die collega.. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet oplossen via een mobielquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef zovty het volgende:
Er heeft serieus vandaag nog niemand (niemand!) gebeld.
Misschien moet ik de mail van de helpdesk eens openen...
In NL deed zijn internet het gewoon maar nu hij in London zit werkt het niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef zovty het volgende:
Dan zal het hoogstwaarschijnlijk aan vodafone liggen.
Ik zal 't eens proberen hier.
-edit- Ow, wacht, londen is engeland he? Dat kan ik natuurlijk niet proberen.
Roaming probleempje? Kzou ff bellen met de servicedesk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
In NL deed zijn internet het gewoon maar nu hij in London zit werkt het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |