abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60504166
Met wat voor spel zijn die pixeljunk-games het meest te vergelijken? De filmpjes zijn een beetje onduidelijk...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60504187
Ik neem aan dat je eden bedoelt aangezien de eerdere wel veel makkelijker uit te leggen en kijken zijn. De 1up preview is dan een best leuke intro. http://gamevideos.com/video/id/19774
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60504278
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
Moet je bellen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60505059
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 03:32 schreef koei het volgende:
Met wat voor spel zijn die pixeljunk-games het meest te vergelijken? De filmpjes zijn een beetje onduidelijk...
Hmm.. dat is moeilijk.

Pixeljunk Monsters is een tower-defense game. De bedoeling is dat je bomen om tovert in torens. Met deze toren moet je inkomende monsters neerschieten. De ene toren schiet snel, de andere is beter tegen grond troepen etc. De bedoeling is dat de monster jou huis niet bereiken.

Pixeljunk Eden is nog moelijker uit te leggen Je bent ene klein bestje die van plant naar plant moet slingeren en springen om pollen te verzamelen. Met deze pollen worden nieuwe zaadjes in bloei gezet en groeien deze uit tot planten waar je weer van kan springen en slingeren.

Ik raad je aan gewoon van beide de demo's te downloaden
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:26:57 #20
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_60505383
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
Hey Mindstate, hoe is het nou afgelopen met je al gebruikte PSNcard aanschaf via www.psnetcards.co.uk?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_60508086
Wellicht handig om die zooi in een apart topic te gooien ja Moet alleen de startpost van het PS3 topic nog aangepast worden door iemand die dat leuk vind Hint: Ik dus niet
pi_60508188
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:52 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Hmm.. dat is moeilijk.

Pixeljunk Monsters is een tower-defense game. De bedoeling is dat je bomen om tovert in torens. Met deze toren moet je inkomende monsters neerschieten. De ene toren schiet snel, de andere is beter tegen grond troepen etc. De bedoeling is dat de monster jou huis niet bereiken.

Pixeljunk Eden is nog moelijker uit te leggen Je bent ene klein bestje die van plant naar plant moet slingeren en springen om pollen te verzamelen. Met deze pollen worden nieuwe zaadjes in bloei gezet en groeien deze uit tot planten waar je weer van kan springen en slingeren.

Ik raad je aan gewoon van beide de demo's te downloaden
Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
pi_60508251
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:

[..]

Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60508277
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...
De serieusheid is al wedergekeerd in het PS3 topic En dit topic is dus niet bedoeld om te lullen over PSN games
pi_60514805
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:

[..]

Jep, het is even zoeken, maar er zijn demo''s van. Die van Pixeljunk Monsters is volgens mij wel alleen op de VS store.

Pixeljunk Eden is echt heel gaaf. Het duurt even voordat je het allemaal precies door hebt, maar dan gaat het bijna als vanzelf en is het echt heel erg leuk om te spelen!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_60515480
Ik heb de demo van Pixeljunk Eden gespeeld en ik vond het eigenlijk helemaal niks Die van monsters kon ik niet vinden, zal ik straks nog een keer met mijn US account proberen.

En dit topic is toch voor discussies en vragen over PSN?

Overigens mag mijn PSN-naam ook in het lijstje erbij! Superkoei is dat dus.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:03:35 #27
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60529559
Mijn PSN naam mag er ook nog bij als het kan: Boterkuip
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:54:04 #28
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60531680
heb Wolf commando , lekker hersenloos schieten ala Cannon Fodder,
Elefunk

Ook heb ik Warhawk via het psn , heeft zijn geld met 60 uur gameplay al opgeleverd
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_60532659
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb Wolf commando , lekker hersenloos schieten ala Cannon Fodder,
Elefunk

Ook heb ik Warhawk via het psn , heeft zijn geld met 60 uur gameplay al opgeleverd
WarHawk lijkt een beetje dood... Ik starte hem net op en er was bijan niemand aanwezig op de servers. Er komt toch weer een nieuwe boosterpack uit? Die sla ik over denk ik
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:41:39 #30
44906 merino
World of Sleepers
pi_60540340
overigens veel users uit de lijst in de OP zijn of uberhaupt niet meer op Fok te vinden of totaal niet meer actief in het Games forum.

Misschien een idee om te pollen welke users uberhaupt nog actief zijn?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')