Moet je bellenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
Hmm.. dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:32 schreef koei het volgende:
Met wat voor spel zijn die pixeljunk-games het meest te vergelijken? De filmpjes zijn een beetje onduidelijk...
Hey Mindstate, hoe is het nou afgelopen met je al gebruikte PSNcard aanschaf via www.psnetcards.co.uk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hmm.. dat is moeilijk.
Pixeljunk Monsters is een tower-defense game. De bedoeling is dat je bomen om tovert in torens. Met deze toren moet je inkomende monsters neerschieten. De ene toren schiet snel, de andere is beter tegen grond troepen etc. De bedoeling is dat de monster jou huis niet bereiken.
Pixeljunk Eden is nog moelijker uit te leggenJe bent ene klein bestje die van plant naar plant moet slingeren en springen om pollen te verzamelen. Met deze pollen worden nieuwe zaadjes in bloei gezet en groeien deze uit tot planten waar je weer van kan springen en slingeren.
Ik raad je aan gewoon van beide de demo's te downloaden
Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:
[..]
Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
De serieusheid is al wedergekeerd in het PS3 topicquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...
Jep, het is even zoeken, maar er zijn demo''s van. Die van Pixeljunk Monsters is volgens mij wel alleen op de VS store.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:
[..]
Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
WarHawk lijkt een beetje dood... Ik starte hem net op en er was bijan niemand aanwezig op de servers. Er komt toch weer een nieuwe boosterpack uit? Die sla ik over denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb Wolf commando , lekker hersenloos schieten ala Cannon Fodder,
Elefunk
Ook heb ik Warhawk via het psn , heeft zijn geld met 60 uur gameplay al opgeleverd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |