zeker een mooi doelpuntquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Lekker doelpunt
Timmer vervangenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:54 schreef Maarten84 het volgende:
1-0Verbeek heeft nog heel wat werk te verrichten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt Feijenoord in het groen
Lekker vol stadion trouwens.
Geeft t jubileum ook zo'n extra glas als je zo denktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:00 schreef Maarten84 het volgende:
Dat Biseswar speelt is trouwens niet meer dan logisch. Lekker boeiend of je zo'n oefentoernooi wint, strooi Nederland lekker zand in de ogen. Laat Buijs, Greene en bovengenoemde dus maar veel spelen, kun je ze snel verkopen en over een klein maandje staat Feyenoords echte voorhoede er.
www.nosteletekst.nlquote:
Hoezo? Een goed jubileumseizoen is toch beter dan een goed jubileumoefentoernooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geeft t jubileum ook zo'n extra glas als je zo denkt
quote:
Ja toch vreemd dat het stadion niet vol zit met zulke clubs , zal volgende week tijdens het AT niet veel anders zijn trouwensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt Feijenoord in het groen
Lekker vol stadion trouwens.
Ik dacht dat Bruins wel geleerd had van Foppe's kritiek, maar wat mij betreft zit ie in de openingswedstrijd in de eredivisie op de bank, laat hem die plek maar terugverdienen.quote:
daar staat het niet ;')quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
daar had ik nog niet aan gedacht
van feyenoord.netwerkquote:
Vrij goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:18 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen Wijnaldum is interessant dus. Hoe doet die het ?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:18 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen Wijnaldum is interessant dus. Hoe doet die het ?
Nu even, hiervoor hadden ze al 4 goals tegen moeten krijgenquote:
Idd. Vooral de verdediging is erg zwak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu even, hiervoor hadden ze al 4 goals tegen moeten krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |