Dat is geloof ik niet de bedoeling maar lekkere hapjes zijn het welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en net als in een restaurant mag je dan ook kiezen/aanwijzen welke je wenst te consumeren ?
mijn russisch is niet zo goed, dus dat laatste heb ik dan gewoon niet begrepenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is geloof ik niet de bedoeling maar lekkere hapjes zijn het wel
Welke analfabeet heeft dat geschreven?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gedicht: Hou van mij
Mocht de wereld ons niet wensen. Waarom klopt mijn hart dan nog. Mocht de maatschapij zo denken. Waarom is het altijd feest bij ons. Je wordt er mee geboren,Je komt er niet vanaf. Het zit niet tussen je oren. Maar in je genen je bloed je hart...
Kijk eens in me ogen. Zie jij zwart of toch ook blauw. Laat me je vertellen, ik hou van hem en hij ziet me staan. Is iedere homo ziek denken sommige mensen. Is het een keuze om te kiezen voor een leven vol stap voor stap.
Hoe zeg ik het me ouders. dat ik anders ben. Hoe zeg ik in wat woorden. Hoop dat je mij nu kent. Respect voor de Hetero's die hebben het maar makelijk. Alles draaid om asepteren als je iets voor jongens voelt.
Entertaiment en emotie's ja we zitten vol gevoel. Zonder haat of afkeer naar de mens in perfecte staat. Bedoel ik asepteer Hetero's kijk maar om me heen.
Heb velen vrienden die begrijpen
En zeggen jongen je staat niet alleen.
Laat een roos open gaan. En laat me zingen onder een balkon. Voor mijn geliefde mooie man. Ik hoop dat iedere hetero het horen kon. Houden van jezelf asepteren en begrepen worden.
Waneer komt nu eindelijk eens die tijd.
Dat de homo haters,de geloven of de kerk.
Eens ziet dat gods schepsels. Allemaaaal geboren zijn om te houden. Geboren zijn om te geven. Geboren zijn voor volmaakt geluk.
Dat is alles wat ik wil asepteer me en ik vergeef je
http://mooiste-jongens.hy(...)ht_Hou_van_mij/Gxia/
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l ik heb speciaal voor jou zondag geitenkaas met italiaanse kruiden
Ik was even vergeten hoe ontzettend kriebelig lief dat nr wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van vis, dus ook vast niet van zeemeermannen.
Al vond ik ze vroeger wel altijd heel mooiZOu ik daarom niets uit de zee eten?
Uit respect voor de zeemeermannen?
Lieve zeemeermannen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke analfabeet heeft dat geschreven?
Zeg dat maar tegen de weergoden, ik ga niet in mn zwembroek rondlopen als de zon niet schijnt!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zag er juist op uit om je in dat groene ding te zien. Je neemt hem toch wel mee in geval dat het weer ineens goed wordt
Dan kan ik nog beter dichtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vond het ook niet het mooiste wat ik ooit gelezen heb
Op het terras in je zwembroekquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de weergoden, ik ga niet in mn zwembroek rondlopen als de zon niet schijnt!![]()
Het is hier opeens super lekker weer trouwenslekker op terras gezeten met ijskoffie
Plaats hem even hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan ik nog beter dichtenEn dat zal ik niet snel zeggen.
Heb de mijne op perkamentpapier geschreven, gebonden in leer
Niet met mn zwembroek, alhoewel dat best had gekundquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Op het terras in je zwembroek![]()
Zie je wel dat het weer kan omslaan
Jammer dan had ik wat te lezen tijden de vrijdagmiddag conf call, het is weer zooooo saaaiquote:
Ik kan veel hier neerzetten, soms iets te veel, want me dan achteraf in m'n neus bijt, maar m'n gedichten zet ik hier niet zomaar neer. Alhoewel er wel een paar ooit eens hebben gestaan volgens mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jammer dan had ik wat te lezen tijden de vrijdagmiddag conf call, het is weer zooooo saaai![]()
Waarom zou je als homo anders zijn? Seksueel voorkeur is niet zo bijzonder in mijn ogen. En natuurlijk is het klote dat je als homo niet dezelfde vrijheid hebt in het echt als hetero's maar zo is het eenmaal helaas.quote:gedicht
Ik loop altijd een beetje rond in het kantoor. Als ik dan aan jou zou denken dat zouden de dames het zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan veel hier neerzetten, soms iets te veel, want me dan achteraf in m'n neus bijt, maar m'n gedichten zet ik hier niet zomaar neer. Alhoewel er wel een paar ooit eens hebben gestaan volgens mij.
Ach, en anders denk je tijdens die conf calls toch gewoon aan mij?
Moet je alleen niet te dicht op je buro gaan zitten... dat knelt
volgens mij kan Nuno ook lastig schrijven aan een dansend bureauquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ach, en anders denk je tijdens die conf calls toch gewoon aan mij?
Moet je alleen niet te dicht op je buro gaan zitten... dat knelt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan Nuno ook lastig schrijven aan een dansend bureau
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje rond in het kantoor. Als ik dan aan jou zou denken dat zouden de dames het zien
Fok koppeltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje rond in het kantoor. Als ik dan aan jou zou denken dat zouden de dames het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |