jij zou toch beter moeten wetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef samjustme het volgende:
Wat een geouwehoer tussen Angel en Cairon zeg!
quote:
Maar ik heb geen pashokjes thuis schatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik pas alleen zwembroeken als jij er ook bent
En Ikke dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is geen keuze, je weet dat het de jouwe is
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik pas alleen zwembroeken als jij er ook bent
Stopt M3nster in de trein richting Eindhoven waar zonnetje volop schijntquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef m3nster het volgende:
*zoekt de zon buiten*
Denk niet dat je BF er blij mee zal zijn als dat gebeurtquote:
Spuit 11quote:
Aww.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allez!
ik zit nu weer op kantoor van mau! die zit weer in moskou.
Lucky him. Leuk uitgaan daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allez!
ik zit nu weer op kantoor van mau! die zit weer in moskou.
maar je hebt toch wel afgesproken dat de verkopen die jij te weeg weet te brengen ook de provisie voor jou is en niet voor hemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja lucky him ja! hij komt er wel vaker.
en ik hier maar zitten!.
Ik ga hem ook niet voor jou verruilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Denk niet dat je BF er blij mee zal zijn als dat gebeurt
heb ik nu ergens overheen gelezen ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet voor jou verruilenhet is altijd fijn om eerste keuze te zijn ook al ben je bezet
.
Er is maar een mannetje in mijn leven nu en dat is niet Nuno om alle onduidelijkheden te voorkomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik nu ergens overheen gelezen ??
Ben je er weleens geweest. Ik weet dat er een club was waar een show was waar jongens in een soort aquarium rondzwemmen, is heel leuk om een keer te zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja lucky him ja! hij komt er wel vaker.
en ik hier maar zitten!.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is maar een mannetje in mijn leven nu en dat is niet Nuno om alle onduidelijkheden te voorkomen
en net als in een restaurant mag je dan ook kiezen/aanwijzen welke je wenst te consumeren ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest. Ik weet dat er een club was waar een show was waar jongens in een soort aquarium rondzwemmen, is heel leuk om een keer te zien
De kleine zeemeerman!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest. Ik weet dat er een club was waar een show was waar jongens in een soort aquarium rondzwemmen, is heel leuk om een keer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |