Ik vind jouw avatar echt meesterlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan we weer met deze reeks beginnen
Hij had die slet toch mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:Je mag niet zomaar een slet beschuldigen misschien ben je hem wel verloren op straat ofzo
quote:Op 1 August 2008 02:04 schreef Sjibble het volgende:
Godsamme, beginnen al die kutusers weer door jou te klooien
oh so dus nu heeft ze hem thuis gejat nee ik vat hem al!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef fm07 het volgende:
[..]
Hij had die slet toch mee naar huis genomen?
een beurs in je kut...zo zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef padlarf het volgende:
Het zal toch godverredomme niet!
Opdonderen met je kutbeurs!
Dat dus.quote:
Ik doe nu trouwens wel verontwaardigd, maar ik herinner me net dat ik toen van dat topic ook een lemming had gemaaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
een beurs in je kut...zo zo
wat aardug
Helaas worden lemming vaak gesloten maar ik geniet er het meest van...zaluggggggquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik doe nu trouwens wel verontwaardigd, maar ik herinner me net dat ik toen van dat topic ook een lemming had gemaakt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Helaas worden lemming vaak gesloten maar ik geniet er het meest van...zalugggggg
Houden zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:31 schreef Nikmans het volgende:
Weinig lemmings op de late avond
post dan 14.gifquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar ik heb net een hele leuke in gedachten
Dan is z'n beurs echt weg dus.quote:
Dit topic is al eerder geweest, tijd geledenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Net lekker wezen stappen, daar meisje leren kennen. Nou dus zij mee naar huis, een goed potje geneukt, wordt ik net wakker is ze pleiten samen met mijn beurs.....
Nu heb ik dus voor geld met iemand geneukt. Ik ben gewoon naar de hoeren geweest
Ik voel me smerig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:25 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Dit topic is al eerder geweest, tijd geleden
Neem aan van wel, beetje zonde van het condoom anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:15 schreef kraakvandaal het volgende:
Zat er veel in?
Condoom was niet nodig zo te zien. ze had geen vaginaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:16 schreef slakkie het volgende:
[..]
Neem aan van wel, beetje zonde van het condoom anders.
Tja, maar dit is nog slechter dan een lemming.quote:
dus datquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:02 schreef slakkie het volgende:
Wees blij, eerst heb je haar genaaid, daarna heeft ze jou genaaid omdat je haar niet kon laten klaarkomen. Niet zo zeiken dus, beter dan je foto ergens terugvinden met de tekst, deze knaap kan er niks van. Nu ben je geld kwijt, anders je trots..
ts is degene die genaaid is dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Net lekker wezen stappen, daar meisje leren kennen. Nou dus zij mee naar huis, een goed potje geneukt, wordt ik net wakker is ze pleiten samen met mijn beurs.....
Nu heb ik dus voor geld met iemand geneukt. Ik ben gewoon naar de hoeren geweest
Ik voel me smerig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |