Ik vind jouw avatar echt meesterlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan we weer met deze reeks beginnen
Hij had die slet toch mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:Je mag niet zomaar een slet beschuldigen misschien ben je hem wel verloren op straat ofzo
quote:Op 1 August 2008 02:04 schreef Sjibble het volgende:
Godsamme, beginnen al die kutusers weer door jou te klooien
oh so dus nu heeft ze hem thuis gejat nee ik vat hem al!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef fm07 het volgende:
[..]
Hij had die slet toch mee naar huis genomen?
een beurs in je kut...zo zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef padlarf het volgende:
Het zal toch godverredomme niet!
Opdonderen met je kutbeurs!
Dat dus.quote:
Ik doe nu trouwens wel verontwaardigd, maar ik herinner me net dat ik toen van dat topic ook een lemming had gemaaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
een beurs in je kut...zo zo
wat aardug
Helaas worden lemming vaak gesloten maar ik geniet er het meest van...zaluggggggquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik doe nu trouwens wel verontwaardigd, maar ik herinner me net dat ik toen van dat topic ook een lemming had gemaakt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Helaas worden lemming vaak gesloten maar ik geniet er het meest van...zalugggggg
Houden zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:31 schreef Nikmans het volgende:
Weinig lemmings op de late avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |