Het was een uitnodiging, had hem even doorgesmeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ging vanmiddag met de busff naar de stad,zit er een kerel voor me in een korte broek, terwijl hij in de metro zit,
zag ik dat hij geen giolo bon giorno boxer draagt.
Zijn hele zakie hing uit zijn broek!?!!? En was nog stijf ook! Hij rukken in die trein.
Sorry hoor wel geil om te zien.
Het is wel warm,maar dit is ook weer niet nodig
Nah psies dat zeg ik!quote:
Ja maar het windt mij zo enorm op die lemmingen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:57 schreef Waaghals het volgende:
alweer een lemming
Poeh hey verveel jij je ook zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar het windt mij zo enorm op die lemmingen!
had ik al toen ik die game speelde...moest je niet heel even glimlachen toen je het las?
jawel toch beetje wel toch?
Jewel hoor,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Oldbie het volgende:
GEEN PICS!!!
Nope ik geniet van het playen online in fora etc!Mag ik ook us!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:07 schreef Logitik het volgende:
Ik denk dat de TS dronken, stoned en labiel is
Wat waren ze leuk vooral die sound!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Logitik het volgende:
[..]
Jewel hoor,
[ afbeelding ]
Een orginele lemming (4 zelfs!!)Tenminste geen imitatie, zoals de TS
Ik schaterlach hier achter mijn pc!quote:
Lemming topicsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar het windt mij zo enorm op die lemmingen!
had ik al toen ik die game speelde...moest je niet heel even glimlachen toen je het las?
jawel toch beetje wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |